User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 00:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > mountaaminen daemon tools:lla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mountaaminen Daemon Tools:lla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234567>
dude93
Suspended due to non-functional email address
_
8. maaliskuuta 2007 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei näy asemia omas tietokonees! Mikä mättää?
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitehallinnassa keltaisia huutomerkkejä?
jerpsu
Newbie
_
10. toukokuuta 2007 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saako kielen vaihdettua suomeksi?
jerpsu
Newbie
_
10. toukokuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä meni vikaan?
Painoin hiiren toisella napilla Daemondin kuvaketta siinä kellon vieressä. Ja. Virtual CD/DVD-ROM --> Device 0: [I:] No Media
----> Mount Image ------> ja valisin ISO Image tiedoston (disk 2) ja AVAA -----> Ruutuun tuli: Automaattinen Käynnistys. Painoin Suorita autoplay.exe ja sitten tuli Warcraftin alotus juttu ja painoi:
Play Warcraft III: Frozen Throne Ja se latas hetken ja näyttöön tuli
Ilmotus: Please Verify that your Frozen Throne disc is in your CD-ROM Drive, then click on 'retry'. Ja painoin: Yritä uudelleen ja se tuli vaan uudelleen. MITÄ TEEN???????????
ewata
_
28. toukokuuta 2007 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän on vikana ku mulla asennettaessa tulee "I Agree":n jälkeen teksti: "Internal setup error. Contact support."?
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
5. kesäkuuta 2007 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alcohol120% on varmaan hyvä softa, mutta se on 30 days trial.
MagicISO on freeware, jolla imagen teot ja muunnokset onnistuu (jos polttosofta ei tunnista ko. imagea). Ja sillä voi lisätä extra dataa, jos tykkää et on tyhmää polttaa vain parisataa megaa asennuslevyksi.

All supported CD/DVD image formats

* BIN (CDRWin)
* IMA/IMG (Generic disk images)
* CIF (Easy CD Creator)
* NRG (Nero - Burning ROM)
* IMG/CCD (CloneCD)
* MDF/MDS (Fantom CD)
* VCD (Farstone Virtual Drive)
* VaporCD (Noum Vapor CDROM)
* P01/MD1/XA (Gear)
* VC4/000 (Virtual CD)
* VDI (Virtuo CD Manager)
* C2D (WinOnCD)
* BWI/BWT (BlinkWrite)
* CDI (DiscJuggler)
* TAO/DAO (Duplicator)
* PDI (Instant Copy)

Apropoo.
Toi lista onkin MagicDisk ohjelmasta, mutta kaipa toi isokin noi hallitsee. Ja MagicISO on ainakin ollut freeware.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2007 @ 10:05

Junior Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksei mulla toimi .iso mudossa oleva UMD elokuva? Kun tekee kaikki ohjeiden mukaan niin se vaan purkaa sen jotenki eikä käynnisty...

No perkele ku ei onnistu!!
_millaa
Newbie
_
15. kesäkuuta 2007 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin tota että kun tota roller coaster tycoon 3 yritin avata, ihan ohjeita seurasin.. tulee ilmoitus että "Please insert the original disc instead of a backup. See www.securom.com/copy for more details"
hmm? voiko joku vähän avittaa tossa :D
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2007 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on pelin suojaussysteemi. Siihen tarvitset crackin, johon emme voi linkata.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
_millaa
Newbie
_
15. kesäkuuta 2007 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nojoo sen huomasinki. >:(
boot1
_
20. kesäkuuta 2007 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota minulla on .mdf tiedosto sekä siihen kuuluva .mds, miten saan .mdf:n auki kun sen mountaa niin tulee ilmoitus "Levyä ei voi lukea. Se on ehkä vahingoittunut tai winukalle tuntematonta formaattia."!? (Kyseessä on Worms world party.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. kesäkuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen sokea ja minulle luettiin tuo viesti lukuunottamatta sitä osaa, joka oli sulkeissa. Jatkossa älä mainitse sitä niilleekkään, jotka näkevät.

Mounttaa se mds daemon toolssiin ja koita uudelleen.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
boot1
_
20. kesäkuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm... mikä siinä oli vikana? No kokeilin uudestaan eikä auttanut, .mds :n mountaaminen tuo vain pelin cd sisällön esille ja kun yrittää asentaa tulee vain "*** on epäkelvollinen win32 sovellus."
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. kesäkuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mene omasta tietokoneesta ja klikkaa mounttaus-cd-asemaasi oikealla hiiren korvalla ja valitse automaattinen käynnistys. Auttaako?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2007 @ 17:25

boot1
_
21. kesäkuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm... Ei. Se tuo vain sen ikkunan missä voi valita toimenpiteen levylle (Avaa kansio ja tarkastele tiedostoja, toista Cd-äänilevy jms.)

No joo, antaa olaa. harmittaa vain kun se oli ainoa backup pelistä ja cd on hajonnut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2007 @ 11:04

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. kesäkuuta 2007 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Minun puolestani voisin auttaa, afterdawnin puolesta en. Anteeksi.

Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellää tietoa miksi Daemontools sammuu heti kun laitan mounttaa image.Elikä muuten kaikki valikot ym. toimii mutta sammuttaa heti itsensä kun valitsee tuon.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tietoa, mutta oletko kokeillut asentaa uudelleen. Mulla ei ole tuollaista tehnyt.

Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kaikki on tehty mutta ei toimi ei.Onko vastaavaa ohjelmaa??

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin alcohol 120% ja powerISO:lla toimii. Nuo ovat kylläkin hitusen monimutkaisempia, mutta toimivat. Kokeile.

Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks tossa powerisossa näitä securerom ym suojauksien poistoja niinkuin on Daemontoolsissa??

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni ei, mutta ei se daemontoolskaan niitä suojauksia onnistu poistamaan. Joka tapauksessa täytyy ladata crack.

_VitaliC_
Newbie
_
13. heinäkuuta 2007 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JEP! Täytyy olla viksu jätkä että osaa selittää minulle miks mulla se ei toimi! =)

"Device 0: [ ] No Media" tossa suluissa kuuluisi olla aseman kirjain...., mutta minä en ole saanut siihen mitenkään sitä näkyviin... tuntuu, kun olisi tässä jo kaiken kokeillut.. =/

...oliskos joku ystävällinen ja antaisi minulle muutaman vinkin? plz^^

MaxXx
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. heinäkuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko yrittänyt mountata jotain imagea?
Mainos
_
__

_
_VitaliC_
Newbie
_
13. heinäkuuta 2007 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt mountata ja kaikkea, mutta siihen hakasulkujensisään ei ilmesty aseman kirjainta.... se on vaan tyhjillään... miten saan tehtyä siihen aseman ... sit ku noiitä lisäillee, ja nimeää niitä se vaan pyytää käynnistää konetta uudestaan, mutta siltikin hakasulut ovat tyhjillään... =(

MaxXx

Sivu:<1234567>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > mountaaminen daemon tools:lla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy