User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bitcomet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BitComet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jeejeeje
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No johan nyt on kumma! Yritän ladata yhtä tiedostoa bitcometilla jolla on sendaajia 310 ja tulee koko aika tommosta 20 kt/s vauhtia. Yhteys on soneran 8/1. oon aukassu tolle 6881 portit ja ei auta mitään. ois kiva saada jotankin neuvoja mikä tässä mättää.. niin ja yleensäkkin kun yritän ladata bitcometilla mitä vaan niin tulee älytön hiljaa.
Enoxol
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miltä torrentilta sä latailet?
Jotkut torrentithan on vain yksin kertaisesti törkeän hitaita!
Mutta on tuo kuitenkin ihmeen hidasta toimintaa! =(

Ootko koittanu asentaa bitcometin uusiks, uusimmalla päivityksellä?
Jos sit pelittäis...
jeejeeje
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piratebaylta oon lataillu vissii aina ku en oikeen muuta tiedä. Tänään asensin bitcomet 0.60 ja sama homma.. mutta oisko antaa mitään parempaa sivua mistä tulee hyvää vauhtia, jos se vaikka siitä johtuisi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2005 @ 12:44

Jebulis
Suspended due to non-functional email address
_
7. joulukuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
torrentreactor on hyvä mesta...muistaaksein jossain oli oikein luettelo vähän aikaa sitten näistä sivustoista.
jeejeeje
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo latasin tuolta torrentreactorista ja sieltäki tulee tollasta 10kt/s.. eh. mikähän ihme tässä mättää
hp66
Newbie
_
7. joulukuuta 2005 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös toi 6881 portti taida olla monella mestalla "mustalla listalla"
pistä porttia vaan vaikka 50t pintaan ja kokeile
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma täällä. Mulla tulee kans jotain 10-20 kt nopeudella tavaraa kun tavaraa. Olen kyllä tyytynyt kohtalooni enkä ole ruvennut sääteleen mitään. Netti yhtey on mulla joku 1Mt talonyhtiö-liittymä, joten johtuisiko siitä... Tosin kun käytin joskus tota Azureusta niin oli sitä nat ongelmaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2005 @ 14:29

jeejeeje
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No laitoin 50 ni hidastu entisestään.
Enoxol
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/164239

Siinä on sulle isolista! =)

Joillakin trakkereillahan ei saa käyttää enää bitcometin vanhempia versioita (siis 0.60 käy mainiosti). Joo ja toi portti 6881 on joillakin trakkereilla "hylätty" tjn.
Opin itse ihan kantapään kautta! =)
jippii12
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko varmasti uppinut tarpeeksi, itselläni bitcomet alkoi hidastelemaan oletattavisti koska rajasin poistelin torrentit heti kun ne oli valmiina. vaihdoin clientia ja oon pitänyt ration vähintään1.2 niin hyvin on pelittänyt, myös piratebayltä.
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli antaa jäädä nuo latausket kun on valmiina eikä posita niitä? Mistäs sen rationin näkee? Aina olen itsekkin poistellut heti kun on lataus valmiina.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2005 @ 17:24

jippii12
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samalla rivillä kuin muutkin torrentin tiedot, downspeed, upspeed %valmiina ym. on ratio. bitcometissa se tais olla suomeksi jakosuhde tms. jos 0.jotain niin pidä torrentti aktiivisena kunnes se on yli kuin 1.0
jeejeeje
Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jakosuhde 1.5 ja uppii koko aika nopiampaa ku downloadit tullee.. vähäsen nakertaaapi.
Mainos
_
__

_
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2005 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oukei. Selkis.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin BitComet AfterDawnin ohjelma-alueelta

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Bitcomet auttakaa..=) 1 9. heinäkuuta 2012 Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista
bitcomet ja keltainen pallo? 4 10. huhtikuuta 2012 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
Bitcomet hidas lataus 2 24. tammikuuta 2012 Verkot
Bitcomet tms päällä - netti ei toimi muuten paitsi eri koneella 2 27. joulukuuta 2011 Windows -ongelmat
Bitcomet ei lataa tiedostoa loppuun? 2 24. kesäkuuta 2011 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
Bitcomet ongelma! 1 26. marraskuuta 2010 Ajuri- ja softaongelmat
BitComet salasana 1 12. heinäkuuta 2010 Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista
Bitcomet katkoo nettiä 2 16. maaliskuuta 2010 Ajuri- ja softaongelmat
BitComet aloittaa latauksen, mutta kaatuu yön aikana 4 3. tammikuuta 2010 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
BitComet ei toimi 6 24. joulukuuta 2009 Aloittelijoiden P2P-ongelmat

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bitcomet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy