Mitä torrent ohjelmaa käytätte?
|
|
Neoncat
Newbie
|
15. helmikuuta 2006 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Bittornado löytyy täältäkin.
|
Tonski
Senior Member
|
15. helmikuuta 2006 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
BitComet
|
Member
|
16. helmikuuta 2006 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
µTorrent \o/ Ei enää paljon paremmaksi voi clientti mennä. burst! ja Arctic Torrent ovat molemmat myös hyviä, mutta µ ajaa kaiken ohi !
UUSI :: Intel Core 2 Duo E6600 / ASUS P5B Deluxe WiFi AP Edition / 4Gt Corsair XMS2 800MHz DDR2 / LeadTek GeForce 8800GTS 320Mt / Seagate Barracuda 7200.10 250Gt + 500Gt / Antec NeoHE 430W / Windows XP x64 Professional ::
WANHA :: AMD Athlon XP 2400+ / ASRock K7S8X / 512Mt M-tec 400MHz DDR / PNY Verto GeForce 6600 GT / Samsung 80Gt + 80Gt / HEC 350W / Windows XP Home Edition ::
SERVERI :: AMD Thunderbird 900MHz / ASUS A7V133-C / 512Mt 133MHz SDR / GeForce 2 / Seagate 250 Gt / 230W / Ubuntu 8.04 ::
|
samu1234
Junior Member
|
26. helmikuuta 2006 @ 04:48 |
Linkki tähän viestiin
|
No tällä hetkellä käytän BitComet v0.60, mut vaihan sen µtorrent:iin koska se on kevyempi ja sain BitComet:sta pari virusta (oli hankala poistaa)
|
gagettaja
Suspended due to non-functional email address
|
26. helmikuuta 2006 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Siirtyisin komentoriviclienttiin jos taito ja kärsivällisyys riittäis.
Miten tuo toimii? Mitä eroa sillä on tavalliseen clinuun?
|
ERSKl
Junior Member
|
26. helmikuuta 2006 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
BitComet
|
Senior Member
|
27. helmikuuta 2006 @ 01:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Komentoriviclienttia käytetään nimen mukaisesti komentoriviltä (vertaa DOS). Ylimääräiset graafiset härpäkkeet on jätetty pois, ja client ei vie niin paljoa resursseja siitä johtuen.
|
nortti72
Account closed as per user's own request
|
2. maaliskuuta 2006 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
joo azureus on paras ja sit jos joku valittaa muistista niin yksinkertainen vastaus osta sitä ja mieti koneen vaihtoa jos ei kone toimi azureuksen kanssa on kumma...PARAS OHJELMA
|
Senior Member
|
2. maaliskuuta 2006 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: joo azureus on paras ja sit jos joku valittaa muistista niin yksinkertainen vastaus osta sitä ja mieti koneen vaihtoa
Halvemmalla selviää, kun ottaa µTorrent:in käyttöön.
|
nortti72
|
2. maaliskuuta 2006 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
jees se on tosi mut jos haluut kaikkee halvalla ja koko ajan kaikki kysyy et mikä mättää niin pitäiskös ennemmi luopua koko asiasta tai tyytyä siihen mitä saa,itse nään asian niin et jos hommaat pelit ja vehkeet niin pitää tajuu mitä tekee..ystäviltä opittu.
|
Senior Member
|
3. maaliskuuta 2006 @ 03:44 |
Linkki tähän viestiin
|
@nortti72: Oletko edes ikinä koittanut µTorrentia? Jos olet, niin kerro ihmeessä mikä siinä oli niin paljon huonompaa kuin Azureuksessa.
Kysehän suurimmalti osin on siitä, että itse koen µTorrentin tarjoavan kaiken saman (ja jossain määrin enemmänkin) kuin muut clientit, samalla kuluttaen vähemmän resursseja. Ja muistia kun on tarpeeksi niin molemmat kyllä pyörisivät vallan mainiosti, mutta miksi turhaan antaa sen torrentclientin kuluttaa sitä, kun siitä vapaasta muistista on enemmän hyötyä toisaalla.
|
Euphobia
Member
|
3. maaliskuuta 2006 @ 05:34 |
Linkki tähän viestiin
|
@nortti72: sähän kuullostat erittäin viisaalta
HP Elitebook 8560w | Arch Linux | KDE
|
nortti72
|
3. maaliskuuta 2006 @ 08:04 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kokeillut olen ei mulle hyvä ja azureus toimii niin hyvin että ei todellakaan kiinnosta vaihtaa oli 3 eri ohjelmaa koneella ja azureus vei kyllä 100% voiton..
|
Senior Member
|
3. maaliskuuta 2006 @ 08:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Et nyt vieläkään vastannut kysymykseen "Mikä Azureuksesta tekee paremman kuin vaikkapa µTorrentista?"
Käyttöliittymä on hyvin pitkälti samanlainen. (Tosin µTorrentissa saan kätevästi näkyviin listan lataajista ja lähteistä, torrentin tiedostoista ja niiden paloista...) Azureus vie jo käynnistyessään (ilman yhtäkään avointa torrentia) melkein 10x enemmän muistia kuin µTorrent silloin kun avoinna on yli kymmenenkin torrentia.
Ei siinä mitään jos haluaa välttämättä käyttää Azureusta, mutta mielestäni turhaa tulla kivenkovaan väittämään sen olevan parempi jos ei ole sille yhtä ainoaa perustetta kertoa. Sama muuten pätee kaikissa keskusteluissa, ilman perusteluja on turha väittää mitään absoluuttiseksi totuudeksi.
nortti72: Eikä mitenkään loukkaavasti tai pahalla, mutta kirjoitustyylisi ja asenteesi tuo todella elävästi mieleen ehkä n. 12-vuotiaan pappabetalartyypin, joten suosittelen tarkistamaan kirjoitustyyliäsi josset sellainen ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2006 @ 08:32
|
nortti72
|
3. maaliskuuta 2006 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
joo muistii kyllä riittää ja todella löytyy azureuksesta samat resurssit kun sun ohjelmasta......tajuutko...EN OLE MIELESTÄNI POJAN KLOPPI JA ASIAT OLEN SAANUT MIEHELTÄ JOKA ON OLLUT IT ALALLA 5 VUOTTA,HÄNELTÄ OLEN OPPINUT KAIKEN...ESIM.MITEN KOOTA KONE ...MITEN TEHDÄ OHJELMIA...MITEN SAA NOPEEMMAKS KONEEN......
|
aalio
Member
|
3. maaliskuuta 2006 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
BitTornado.. toimii mulla parhaiten
|
Vahkonen
Newbie
|
9. maaliskuuta 2006 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
BitTornadoo on käyttäny yhessä vaiheessa käytin azereusta!
parhaat käyttää BitTornadoo ja DC++:ssaa!
|
Kipe_
Junior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
µTorrenttii käytän :)
|
Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: ...ESIM.MITEN KOOTA KONE ...MITEN TEHDÄ OHJELMIA...MITEN SAA NOPEEMMAKS KONEEN......
ja silti käytät azureuksen kaltaisia muistisyöppöjä? Mitäs ohjelmia oot duunannu? Millä kielellä ruukaat tehä niitä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2006 @ 16:08
|
nortti72
|
9. maaliskuuta 2006 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
no kaikenlaisa ohjemia mitä nyt voit tehdä koneella,muistiin mitä tulee niin en osaa sanoo kun toimii hyvin.Riippuu monesti mitä esim:väli muistiksi laitat azureukseen ...olen kokeillut monia eri ohjelmia ja minun mielestä azu on toiminut parhaiten minulla.Frendiltä opin miten saa toimimaan asiat ja niksit,koska jotkut siirtyy heti helpoimpiin ohjelmiin jos ei osaa käyttää ohjelmaa 2/512 kingstonii on mulle riittänyt enkä ole edes kellottanut konetta.Opetellen kaikkein paras,pelien purkuun ei edes tarvitse d.toolsia ym..Osaa muutkin ohjelmat purkaa esim 4 imagee yhteen paikkaan ja saa toimimaan ja ei edes tarvii poltella levyille...KIELI on SUOMI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2006 @ 18:44
|
nortti72
|
9. maaliskuuta 2006 @ 18:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin koneen kokoamiseen on monta eri asiaa,mitä koneelta haluat ja mitä teet sillä.Kaikilla on eri asiat eri kategoriassa.Tee mitä tykkäät ja jos ei kiinnosta niin ei kannata vastata viesteihin mitä tunnet tyhmiksi...
|
Member
1 tuotearvio
|
25. maaliskuuta 2006 @ 03:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen siinä käsityksessä, että azureus ja uTorrent ovat parhaat.
Itselläni käytössä azureus ihan vain sen vuoksi, että sen päätin ladata, asentaa koneelle ja sillä olen pärjännyt. Toiminut moitteettomasti, joten ei ole ollut syytä vaihtoon. Enkä jaksa kokeilla muita. Ehkä myöhemmin.
|
mkmikko
Member
|
25. maaliskuuta 2006 @ 10:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli mieleen että kun on utorrent ohjelma niin miten tuo eka kirjain tehdään tietokoneella?
|
hannu80
Suspended due to non-functional email address
|
25. maaliskuuta 2006 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
µ (mikro-merkki) = Alt Gr + M
|
Mainos
|
  |