User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 01:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mikä paras formaatti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä paras formaatti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
Member
_
28. toukokuuta 2003 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Adder_78 on hyvä äijä hän on varmasti antanut apua täällä ja monessa muussakin paikassa todella monelle, jotka ovat hänelle todella kiitollisia. Ei kannata mennä henkilökohtaisuuksiin täällä eikä missään muuallakaan yleisillä palstoilla.
petrau
Moderator

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2003 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
The_Duke:

Hetken aikaa seuranneena, totean sinulle näin.

Pistä perusteluja / linkkejä tai lopeta pelleily hyvä ihminen...Aika noloa puhua faktoista jos ei niitä voi itse esittää !
I hate titles

35 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2003 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhdyn pupujussin kommenttiin: Adder on yksi näistä monesta tyypistä tällä forumilla, jotka tekevät aD:n forumeista sen mitä ne ovat: paikan, josta saa järkevää ja asiantuntevaa apua video/audio-ongelmiin. En voi sanoa puolueettomasti, luonnollisestikaan, mutta uskoisin, että aD:n forumeilla on jonkinasteinen asema Suomen keskustelualueiden kartalla -- kapea niche ja silti kohtuullisen paljon keskustelua. En toivo, että tätä aletaan pilaamaan typerällä henkilökohtaisuuksien laukomisella, joka saatiin karsittua aikoinaan jo tehokkaasti sivuilta pois.

Eli, Duke, anna selkeitä linkkejä väitteittesi tueksi, yksitellen ja perustellen tai ole hiljaa. Olen off-topic -heeboilun suhteen äärimmäisen pitkämielinen ihminen, se tuo IMHO omaa väriänsä forumeille, mutta jos/kun homma alkaa riistäytymään hanskasta niin, että livetään asiasta ja mennään henkilökohtaisuuksiin, olen valmis ottamaan banninapin käyttöön pölykerroksen alta.

Understood?

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
Senior Member
_
28. toukokuuta 2003 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja minä kanssa olen sitä mieltä Adder_78 ja muutama muu kyllä hoitaa asiaan ihan kiitettävästi pitästkö jaksaa mainita täällä kertaa muita kyllä ne on tähän ketjunki kirjoittanut. No oikohan jo säilöä melkein DVD-r levylle . DivX Xvix ovat pakkaukselta melko kovasana mutta jos aikoo katsoa dvd-soittimella jos pari pistäs dvd-kopio joka jaetaan kahdelle dvd-levylle , tai pakkattan yhdelle levylle jollakin laatukkalla pakkerilla tai voihan siitä tehä CVD -DVDlle.
Admin

9 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2003 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
olen valmis ottamaan banninapin käyttöön pölykerroksen alta
LOL. Taitaa korkeintaan olla sormesta irronnutta, ankarassa käytössä hilseillyttä ihoa sen napin päällä. ;-)

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2003 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitkään aikaan ei ole tarvinnut ehdottaa Suomi puolella banneja enkä ole nähnyt niitä. Olisko se sitten "enkkupuolella" :)
Admin

9 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2003 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin no joo. Onhan se periaatteessa eri nappi täällä (==linkki suomeksi). =)

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com
petrau
Moderator

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2003 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
admin / moderator:

Teillä varmaan keinot käydä keskustelunne keskenään :) :))

Mutta omasta mielestäni : tämä viestiketju on yhtä hölynpölyä, joten laittakaa katki:) Koska eihän noissa jutuissa ole päätä eikä häntää.... Itsekin kyllä tiedän audioon liittyvistä asioista kohtuullisen paljon. Mutta tähän ketjuun tulleet viestit hieman "ärsyttää", enkä ole edes viitsinyt kommentoida koko asiaa.:)

10 kanavavainen..... no huh huh......pelkkä b...l s....ä koko homma:)

ps. nykyään harvoin tänne olen kirjoitellut, mutta nyt sydänkäyrä pomppasi tämän ketjun johdosta.
DasViper
Member
_
29. toukokuuta 2003 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mutta omasta mielestäni : tämä viestiketju on yhtä hölynpölyä
Olen samaa mieltä, tässä ketjussa ei ole enää päätä eikä häntää.
Quote:
elikkä mikä olis paras formaatti, jos aikoo arkistoida elokuvia kovalevylle. Mielellään sellainen, jossa ääni säilyisi mahd hyvänä ja esim surround äänet säilyisivät.
Kaikki alkoi tuosta aiheesta, kunnes joku väitti, että ääni vie enemmän kuin video.
Quote:
10-kanavainen Dolby-ääni (kuten monet divx:t nykyään) vie n. 50% enemmän tilaa, kuin divx 5.02 -kuva.

Menkää pojat kouluun jotta opitte jotain tietoliikennetekniikasta.
Tuosta se vasta alkoi...

Moderator
_
29. toukokuuta 2003 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon tätä keskusteluu täs kans vähän aikaa seuraillu ja oon TÄYSIN samaa mieltä pupujussin kanssa...koitas "herttua" jo lopettaa ja painu muualle häirittee ihmisii!!
Senior Member
_
29. toukokuuta 2003 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu osko aika lyödä ketju kiini eihän tässä ole enää järkeä. Ja alotta vaikka uusi viestiketju.
The_Duke
Junior Member
_
30. toukokuuta 2003 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, eipä absoluuttisesti parasta formaattia olekaan, vaan jokainen käyttää omaansa parhaaksi toteamaa ja eri tavoin aivan laitteistosta riippuen.

- Kuten ei absoluuttista totuuttakaan ole olemassa.

Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2003 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kyllä tämä ketju on mennyt sellaiseksi että nakataan kiinni..
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mikä paras formaatti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy