HL2
|
|
Junior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi
Olis pieni ongelma HL2 kanssa.. Kun käynnistän alkuvalikon mistä valitaan minkä peleistä ottaa(HL2,CS,HL2 Deadmacht...)ja kun ottaa minkä tahansa noista peleistä ruutuun tulee vain seuraava varoitus: Steamstartup()Failed: steamstartup(0fx,0x12e0f4) failed with error 108: The local Steam Service is not running. Mitä teen???
antsa on paras
|
Senior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä noista Steamin peleistä mutta villi veikkaus ; Onko steam päällä ??
|
Junior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Distrance: En tiedä noista Steamin peleistä mutta villi veikkaus ; Onko steam päällä ??
hahaa.. Luulitko minua ihan tyhmäksi..? Tietenkin on päällä!
antsa on paras
|
Senior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä tiedä :D, tiiätkös, foorumilla olen lukenut jos jonkinmoista viestiä ja täytyy sanoa että on näkynyt niin typeriäkin kysymyksiä että huhhuh. Mut joo en osaa sit auttaa :X
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
mielestäni tuo errori sanoo että steamisi ei ole päällä.
Koittanu asentaa steami uudestaa? koittanu poistaa ClientRegistry.blob tiedostoa steamin kansiosta?
|
Junior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht: mielestäni tuo errori sanoo että steamisi ei ole päällä.
Koittanu asentaa steami uudestaa? koittanu poistaa ClientRegistry.blob tiedostoa steamin kansiosta?
Kaikkea olen kokeillut...
antsa on paras
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
21. helmikuuta 2007 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo taitaa viitata siihen, että peli ei tajua steamin olevan päällä/ei "löydä" sitä. Minä en käytä steamia ollenkaan, vikojen ja paskamaisuuden vuoksi.
PS: Pelaan kyllä CSS:ää. :D
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 14:20
|
Moderator
5 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. helmikuuta 2007 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92: Tuo taitaa viitata siihen, että peli ei tajua steamin olevan päällä/ei "löydä" sitä. Minä en käytä steamia ollenkaan, vikojen ja paskamaisuuden vuoksi.
PS: Pelaan kyllä CSS:ää. :D
Miten voit pelata css:ää ilman steamia? eikai oo waretettu? ;D
Ja sitte asiaan.
Kokeileppa poistaa steami täydellisesti, puhista rekisterit vaikka regcleanerilla ja poista koko steam kansio ja sitte lataa uusin versio steamista. Sitte saattais toimii.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
21. helmikuuta 2007 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
@taulu
Itseasiassa olin vaan niin ärsyyntynyt steamiin ja sen typeriin päivityksiin. Ja joku foorumilla mainitsi jostain "laillisesta" non-steam versiosta. No päätin testata, kun joskus ei onnistunut ilman steamia. Ei tosin ole kaupasta. :D
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
kalapulla
Newbie
|
23. helmikuuta 2007 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistähän johtuu kun pukkaa käynnistäessä tälläistä erroria:

Sama tulee HL2:sen kanssa mutta CS:S toimii hyvin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. helmikuuta 2007 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
@kalapulla
lol heitti ton perinteisen xD muisti ei voi olla read :D :D
Tuo on varmaa yleisin virheilmotus steamin peleissä.
Mulla tuota ei tullu ku annoin olla muutaman päivän.
|
Mainos
|
  |
|
koala_
Junior Member
|
26. helmikuuta 2007 @ 10:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Steam on kyllä niin vihuliainen ettäh... Kaverillakin lakkas yhtäkkiä eilen css toimimasta, juuri tuota muistiherjausta vaan heittää :D
|