User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 21:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HL2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Olis pieni ongelma HL2 kanssa.. Kun käynnistän alkuvalikon mistä valitaan minkä peleistä ottaa(HL2,CS,HL2 Deadmacht...)ja kun ottaa minkä tahansa noista peleistä ruutuun tulee vain seuraava varoitus: Steamstartup()Failed: steamstartup(0fx,0x12e0f4) failed with error 108: The local Steam Service is not running. Mitä teen???

antsa on paras
Senior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä noista Steamin peleistä mutta villi veikkaus ; Onko steam päällä ??
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Distrance:
En tiedä noista Steamin peleistä mutta villi veikkaus ; Onko steam päällä ??
hahaa.. Luulitko minua ihan tyhmäksi..? Tietenkin on päällä!

antsa on paras
Senior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä tiedä :D, tiiätkös, foorumilla olen lukenut jos jonkinmoista viestiä ja täytyy sanoa että on näkynyt niin typeriäkin kysymyksiä että huhhuh. Mut joo en osaa sit auttaa :X
Senior Member

4 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mielestäni tuo errori sanoo että steamisi ei ole päällä.
Koittanu asentaa steami uudestaa? koittanu poistaa ClientRegistry.blob tiedostoa steamin kansiosta?
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht:
mielestäni tuo errori sanoo että steamisi ei ole päällä.
Koittanu asentaa steami uudestaa? koittanu poistaa ClientRegistry.blob tiedostoa steamin kansiosta?

Kaikkea olen kokeillut...

antsa on paras
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2007 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo taitaa viitata siihen, että peli ei tajua steamin olevan päällä/ei "löydä" sitä. Minä en käytä steamia ollenkaan, vikojen ja paskamaisuuden vuoksi.

PS: Pelaan kyllä CSS:ää. :D

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 14:20

Moderator

5 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2007 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2007 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Tuo taitaa viitata siihen, että peli ei tajua steamin olevan päällä/ei "löydä" sitä. Minä en käytä steamia ollenkaan, vikojen ja paskamaisuuden vuoksi.

PS: Pelaan kyllä CSS:ää. :D

Miten voit pelata css:ää ilman steamia? eikai oo waretettu? ;D

Ja sitte asiaan.
Kokeileppa poistaa steami täydellisesti, puhista rekisterit vaikka regcleanerilla ja poista koko steam kansio ja sitte lataa uusin versio steamista. Sitte saattais toimii.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2007 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@taulu

Itseasiassa olin vaan niin ärsyyntynyt steamiin ja sen typeriin päivityksiin. Ja joku foorumilla mainitsi jostain "laillisesta" non-steam versiosta. No päätin testata, kun joskus ei onnistunut ilman steamia. Ei tosin ole kaupasta. :D

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
kalapulla
Newbie
_
23. helmikuuta 2007 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistähän johtuu kun pukkaa käynnistäessä tälläistä erroria:

Sama tulee HL2:sen kanssa mutta CS:S toimii hyvin.
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2007 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@kalapulla
lol heitti ton perinteisen xD muisti ei voi olla read :D :D
Tuo on varmaa yleisin virheilmotus steamin peleissä.
Mulla tuota ei tullu ku annoin olla muutaman päivän.
Mainos
_
__

_
koala_
Junior Member
_
26. helmikuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Steam on kyllä niin vihuliainen ettäh... Kaverillakin lakkas yhtäkkiä eilen css toimimasta, juuri tuota muistiherjausta vaan heittää :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy