Ongelma on sellainen että koneessani on kaksi kiintolevyä ja molempien ollessa käynnissä kotelosta kuuluu ärsyttävä resonanssiääni. Toinen kiintolevyistä on ns. varasto(sisältää vain MPEG-4 tiedostoja), jota en käytä kuin ehkä kerran viikossa. Olen kokeillut vaimentaa melua, mutta olen tullut siihen päätökseen että ns. varastokiintolevyn sammuttaminen olisi minulle paras tapa. Olen asettunut virransäätö valikosta että kiintolevyt sammutettavaksi 20min päästä, ja ns. varastokiintolevy sammuu, mutta yleensä n. tunnin sisällä varastokiintolevy käynnistyy uudestaan ja siitä n. tunnin päästä se taas sammuu. Osaako joku sanoa mistä saisin sammutettua ns. varastokiintolevyn? Ja osaako joku sanoa mikä mahdollisesti aiheuttaa varastokiintolevyn itsekseen käynnistymisen? Kiintolevyjen levyindeksoinnit on poistettu päältä, jos sillä on jotain merkitystä.
Koneen speksit: Amd64 3200+, Asus A8N-SLI Premium, 1024Mt keskusmuistia, kiintolevyt: Samsung SP2504C, WD 2500KS, Win xp(fin)
Taustalla pyörivät ohjelmat: win defender, f-secure internet security 2006, Skype, backround boss, poptray, peerguardian2, nokia pc-suite, netlimiter2 pro, AVG anti-spyreware, nvidia driver helper, elisa avustaja, java standard edition.