User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 16:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kiintolevyn sammuttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kiintolevyn sammuttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Predator2
Suspended due to non-functional email address
_
3. maaliskuuta 2007 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on sellainen että koneessani on kaksi kiintolevyä ja molempien ollessa käynnissä kotelosta kuuluu ärsyttävä resonanssiääni. Toinen kiintolevyistä on ns. varasto(sisältää vain MPEG-4 tiedostoja), jota en käytä kuin ehkä kerran viikossa. Olen kokeillut vaimentaa melua, mutta olen tullut siihen päätökseen että ns. varastokiintolevyn sammuttaminen olisi minulle paras tapa. Olen asettunut virransäätö valikosta että kiintolevyt sammutettavaksi 20min päästä, ja ns. varastokiintolevy sammuu, mutta yleensä n. tunnin sisällä varastokiintolevy käynnistyy uudestaan ja siitä n. tunnin päästä se taas sammuu. Osaako joku sanoa mistä saisin sammutettua ns. varastokiintolevyn? Ja osaako joku sanoa mikä mahdollisesti aiheuttaa varastokiintolevyn itsekseen käynnistymisen? Kiintolevyjen levyindeksoinnit on poistettu päältä, jos sillä on jotain merkitystä.

Koneen speksit: Amd64 3200+, Asus A8N-SLI Premium, 1024Mt keskusmuistia, kiintolevyt: Samsung SP2504C, WD 2500KS, Win xp(fin)

Taustalla pyörivät ohjelmat: win defender, f-secure internet security 2006, Skype, backround boss, poptray, peerguardian2, nokia pc-suite, netlimiter2 pro, AVG anti-spyreware, nvidia driver helper, elisa avustaja, java standard edition.
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.microsoft.com/technet/sysinte...es/Filemon.mspx
jos tuolla selviäisi mitä tiedostoja sorkitaan ja sen myötä mikä sorkkii.
Predator2
Suspended due to non-functional email address
_
6. maaliskuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thanks, F-secure antivirus näyttäs ainakin sorkkivan ajoittain varastokiintolevyä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kiintolevyn sammuttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy