Niim toivottavasti oli oikea alue. Siis avi:n muunnos DVD:si paras ohjelma? Pitää saada myös alku valikko DVD levyjen tyyliin. VSO olisi muuten hyvä, mutta ei osaa yhdistää useampia aveja ydeksi DVD:ksi ja tuo valikko toiminto on turhan simppeli, ei voi itse rakentaa mieleistään.
Jos sulla on vaan tää yks kerta ku tarvit tota, niin lataa Nero 7 preriumin kokeiluversio ja tee sillä. Itse omistan tuon ohjelman rekisteröidyn version ja ei ole kyllä huono ohjelma... Helppokäyttöinenkin vielä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jrahikai:Niim toivottavasti oli oikea alue. Siis avi:n muunnos DVD:si paras ohjelma? Pitää saada myös alku valikko DVD levyjen tyyliin. VSO olisi muuten hyvä, mutta ei osaa yhdistää useampia aveja ydeksi DVD:ksi ja tuo valikko toiminto on turhan simppeli, ei voi itse rakentaa mieleistään.
Minä olen kyllä pannut VSO DivxToDVD:lla useampia AVI-tiedostoja yhteen. Vedä vaan boxiin, niin ohjelma convertoi ne yhteen.
Olet oikeassa, ettei valikkotoiminto ole mitenkään erikoinen, mutta näyttää kyllä erikseen kaikki, mitä sinne on liitetty ja ovat valittavissa.