|
"wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?
|
|
|
konAnd1
Suspended due to non-functional email address
|
26. maaliskuuta 2007 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
siis yksinkertaisesti onko tämä hintansa arvoista. ja voitte kertoa myös omia kokemuksianne, ja kertokaa myös kommentteja pelistä.
;)
|
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
26. maaliskuuta 2007 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
!MUN! mielestä toi WOW on maailman surkein peli. Sit vois joskus mätkiä, jos olis netistä ladattava ja ei mitään ****** kuukausimaksuja.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. maaliskuuta 2007 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kuka tykkää kuka ei. Olihan tuo omasta mielestä mielenkiintoinen kun kokeilin pelata. Ei tuo kovin huono peli voi olla kun pelaajia tuntuu piisaavan.
lol
|
|
konAnd1
|
26. maaliskuuta 2007 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Kuka tykkää kuka ei. Olihan tuo omasta mielestä mielenkiintoinen kun kokeilin pelata. Ei tuo kovin huono peli voi olla kun pelaajia tuntuu piisaavan.
minäkin varmasti olisin jo ostanut sen ja ainakin kokeillut, mutta häiritsee tuo kuukausimaksut tuntuu liialta rahastukselta 13e/kk.
;)
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. maaliskuuta 2007 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Siinäpä tuo onkin kyseisen pelin varjopuoli. Kuukausimaksun takia tuota en aiokaan ostaa. Ei olisi rahasta kiinni, mutta voi tuon 13e paremminkin varmaan käyttää.
lol
|
|
konAnd1
|
26. maaliskuuta 2007 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Siinäpä tuo onkin kyseisen pelin varjopuoli. Kuukausimaksun takia tuota en aiokaan ostaa. Ei olisi rahasta kiinni, mutta voi tuon 13e paremminkin varmaan käyttää.
samoin kyllä multakin irtois toi 13e kk mut se on vaa tietokonepeli.
;)
|
Member
4 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2007 @ 03:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllähän se mukaan tempasee jos yhtään RPG:t on mieleen. Ja wowiahan ei tarvitse ostaa voidakseen kokeilla. Pyydät joltain kaverilta Guest passin ja lataat itse pelin wow-europen sivuilta. Guest passilla saa 10 päivää aikaa kokeilla onko mieleen, muutaman rajotuksen kera tosin.
Ja mitä kuukausi maksuun tulee: ~0.5€/vrk ei ole paha. Itseni ei ole mistään tarvinnut luopua, eikä kuukausittaiset menot ole kasvaneet kolmeatoista euroa.
AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2007 @ 06:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
10 Päivän kokeilutilin voi tehdä täällä. Ei tarvitse mitään kutsua kaverilta ja itsekin olen pari kertaa testaillut. Hyvin toimii ja koukkuun vois jäädä jos olis aikaa pelata.
https://signup.worldofwarcraft.com/trial/10dayfreetrial.htm
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Member
1 tuotearvio
|
27. maaliskuuta 2007 @ 06:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllä tuota pelaa varsinki nyt ku kaveri anto oman acconsa meikulle... hankki elämän :( puolet datis luokasta wowittaa joten on "hauskaa" pelata isomman porukan kans :)
|
|
konAnd1
|
27. maaliskuuta 2007 @ 06:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80: 10 Päivän kokeilutilin voi tehdä täällä. Ei tarvitse mitään kutsua kaverilta ja itsekin olen pari kertaa testaillut. Hyvin toimii ja koukkuun vois jäädä jos olis aikaa pelata.
https://signup.worldofwarcraft.com/trial/10dayfreetrial.htm
siis voinko pelata tällä sen 10 päicää ilam questpassia?
;)
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2007 @ 07:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: siis voinko pelata tällä sen 10 päicää ilam questpassia?
Kyllä. Painat vain tuolta linkkiä, luot tilin, imutat asennuspaketin ja pelaat 10 päivää ilmaiseksi. Pieniä rajoituksia olen kohdannut kuten vaihto- ja huutokauppaa ei voi käydä, mutta ei haittaa menoa.
|
|
konAnd1
|
27. maaliskuuta 2007 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: [quote]siis voinko pelata tällä sen 10 päicää ilam questpassia?
Kyllä. Painat vain tuolta linkkiä, luot tilin, imutat asennuspaketin ja pelaat 10 päivää ilmaiseksi. Pieniä rajoituksia olen kohdannut kuten vaihto- ja huutokauppaa ei voi käydä, mutta ei haittaa menoa.[/quote] kaiken muun olen tehny mutta en löydä sitä msitä imuttaa se itse asennuspaketti ?
;)
|
|
konAnd1
|
27. maaliskuuta 2007 @ 07:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
otinko oikean? tältä amerikkalaiselta sivulta toi pien texti oikea alanurkka joku WOWclient.exe?
;)
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2007 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
s1mppeli
|
17. huhtikuuta 2007 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse pelaan WoWia ja mielestäni se on täydellinen. Aivan turhaa kuunnella vinkumista, että 12e kuussa on sairas summa rahaa. Ja ne ketkä kertovat, että ovat kokeilleet Wowia viikon eivätkä pitäneet.. niin no.. siitä pelistä ei mitään saa irti viikossa. itse peli alkaa vasta, kun lvl 70 on saavutettu.. ennen sitä se on tosin vain ylenpalttista hakkaamist, mutta sitten kuin max lvl määrä on saavutettu, tulee pelistä uskomattoman hienoa! Hinta on pelin väärti!!
kerro vähä
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
17. huhtikuuta 2007 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s1mppeli: itse peli alkaa vasta, kun lvl 70 on saavutettu.. ennen sitä se on tosin vain ylenpalttista hakkaamist,
Juurikin ehkäpä tuon takia en ole hankkinut ko. peliä, enkä ikinä tule hankkimaan. Mulla on myös muuta elämää, toisin kuin joillakin muilla WoW:n hankkineilla :P

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
17. huhtikuuta 2007 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Osta wow myy elämä.
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
Junior Member
|
20. huhtikuuta 2007 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
itse olen pelaillutr WoW:ia jo vuoden ja mukaansa tempaava on ;) ei ole paska vaan hyvä
emt
|
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. huhtikuuta 2007 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllä varmasti on aika addiktoiva peli. Tuotahan pitäisi saada pelailla 10 päivää ilmaiseksi kun lataa netistä testauspaketin. Siinä kait sitä voi joka ukko testata jääkö koukkuun ja pitääkö pelistä.
Onhan se tietysti niin että kuukausimaksuun vastinetta saisi olla pelailemassa aika tiiviisti ettei mene rahat hukkaan.
MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
|
Junior Member
|
21. huhtikuuta 2007 @ 01:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin itse ainakin tekisin pientä tutkimusta liittyen vaihtoehto-peleihin. Etenkin jos on sen verran aivoja että ei maksa siitä joka kuukausi jotain että voi pelata, niin näille ko. henkilöille (minä mukaanluettuna) löytyy rutkasti vaihtoehtoja, niin ilmaisia kuin myös kaupallisia.
Tässä muutama esimerkki:
Guild Wars (kaupallinen, hinnat 25-55e)
Last Chaos (ilmainen, ei muitakaan maksuja)
Silkroad Online (ilmainen, ei muitakaan maksuja)
Anarchy Online (ilmainen, lisäosat maksullisia)
Rappelz (ilmainen, ei muitakaan maksuja)
Kaikkia näitä olen kokeillut, ja etenkin Silkroad Online, sekä Anarchy Online ovat aika koukuttavia. Guild Wars itselläni onkin kaikkine kampanjoineen (Prophecies, Factions, Nightfall), ja Eye of The North on todennäköisesti seuraava hankintani kyseiseen sarjaan.
Niin ja vielä pieni editti tähän: Itselläni on myös WoW, mutta kas kun en ole yhtään peliaikaläpyskää innostunut hankkimaan. Miksi? Koska pelaan Guild Warsia ja muita vastaavanlaisia pelejä (aina kun tyttäreltä ja töiltä ehdin). Ne ovat ilmaisia, joten eurot eivät häviä bittiviidakkoon siksi että et ehdi pelaamaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2007 @ 01:22
|
|
Player05
|
21. huhtikuuta 2007 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No toi Guild warsh hävii todella World of Warcrafille the Burning Crusadelle. Mulla on molemmat GW ja WOW Ostin turhaa jonkkun syvältä olevan pelin GUILD WARS Nigffalin. Koitin GW niin ajattelin okoajan ahaa ahaa ahaa. Siinä paljon samalasita kun WoWissa mutta tylsempi ja Guild warsissa on jotain 12 vuotaita ipanoita hyppimässä ja haukkumassa. WOWisssa on parempi se että ei mitkään pienet pirpanat ei osta sitä koska niillä ei varaa maksaa kuukaus maksuu
WOW.
+ Hyvä tarina ja Hyvät tehtävät
+ Paljon enemmän asioita kun muissa looripeleissä
+ Hyvät PVP asemat
+ Pääsee Ratsulla nopeammin kun kävellen
+ Kuukaus maksu ja Pret bain kortti vie 12 vuotiaat noobit pois
- Kuukausmaksu ja preb baid kortti
Onko tässä jotain maksua
|
|
Player05
|
21. huhtikuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
LOL niin Guild warsissa on jotain 12 vuotiaita jätkii mitkä onniin idi ootteja. Guild Wars on niin per porukkaa kaikki on jotain hemmetin Japani laisii X)
Onko tässä jotain maksua
|
Junior Member
|
21. huhtikuuta 2007 @ 23:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No enpä nyt ihan noinkaan menis sanomaan. Ehkä voisit vielä suomentaa ton mitä kirjotit ni voisin ehkä kommentoida asiaa enemmän, mut se nyt ei ole niinkään oleellista.
Sen mitä nyt olen Guild Warsia ja WoW pelannut/nähnyt, niin enemmän Guild Warsis on näitä ns. "järkeviä" immeisiä kuin jossain WoW. :D Toisekseen, WoW on pääasiassa Euroopan/Usan alueilla suosittu, mutta Guild Wars sentään on paljon kansainvälisempi kuin WoW.
Kyllä ennemmin Guild Warsia tai Anarchy Onlinea pelaan kuin WoW. Jopa Diablo 2: LoD, Titan Quest, DarkStone jne ovat mielenkiintoisempia kuin WoW. x)
IMO, tietysti.
|
Junior Member
|
21. huhtikuuta 2007 @ 23:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
EDITTI: Niin ja Guild Warssis on enemmän NAISpelaajia kuin WoWissa (prosentuaalisesti), samoin myös Anarchy Onlines.
(pässi minä, piti tehdä editti, ei uus postaus)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2007 @ 23:11
|
|
Mainos
|
  |
|
|
kuassa
|
22. huhtikuuta 2007 @ 03:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minusta peli on monessa mielessä aika loistava.
Ei tarvitse olla tosinero pelatakseen tai pärjätäkseen, mutta jos haluaa olla hyvä jossain niin peli kyllä palkitsee uurastuksen.
On myös useampia eri tasoja, questit(tehtävät), instancet(dungeonit) ja pelaaja vastaan pelaaja. Pelaaja vastaa pelaaja ja instat on syitä miksi peliä jaksan pelata 6 kk:n jälkeen.
Kokemuspisteiden etsiminen ja tappaminen on aika puuduttavaa hommaa, ryhmätyöskentely, hahmon optimointi ja kamppailu muita vastaan sen sijaan on kiintoisaa. Peli kannustaa ryhmätyöskentelyyn ja on edellytys moneen asiaan. Yleensä pelaajat työskentelevät aika hyvin yhteen ja ovat mukavia.
Kun tekee ensimmäistä hahmoa ei kannata ehkä heti hermostua. Systeemi on aika yksinkertainen, mutta hahmoluokat kyllä eroavat sen verran toisistaan että moni varmasti tykkää yhdestä luokasta mutta ei toisesta. Menee myös jonkin verran aikaa varmasti ennenkuin tajuaa mitenkä optimoida kaikki luokkansa kyvyt.
Puoli kannattaa myös valita huolella eli alliance vai horde. Alliancella on paremmat alueet ja pelaajia on enemmän. Yleensä aloittavien pelaajien valinta. Mutta horden pelaajat ovat oman kokemukseni mukaan siitä kokeneemmasta päästä.
Aikaa varmasti peliin uppoaa. Ei voi suositella jos ajankäyttö on huonoa tai on kiirenenkin työ/elämä. Pelin kuukausihinta on halpa verratuna aikaan minkä peli vie kaikesta muusta.
Kannattaa myös katsoa mille serverille itsensä työntää. Eri servereillä voi olla vähän erilaista porukkaa ja jos pelaaja vastaan pelaaja kiinnostaa, kannattaa tarkistaa mihinkä Battlegrouppiin itsensä työntää. Hahmon toki voi siirtää toisille servereille myöhemminkin, mutta sitten katoaa kaikki vaivalla saadut kontaktit.
Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2007 @ 03:06
|