User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 21:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mikä peli on kyseessä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä peli on kyseessä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
22. lokakuuta 2009 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Braidhän se siinä.
Nopein laittakoon kuvan.
Eldorad0
Member
_
22. lokakuuta 2009 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Braid oli juu oikea vastaus. (hyvä peli muuten!)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2009 @ 19:37

Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Laitoinpas aika vaikeen ;D (btw oli eka kuva jonka laitoin)

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Member

3 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkos urban assault?

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Member

8 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipuli321:
onkos urban assault?
Kyllä se urban assaultilta näyttää :p
Senior Member

12 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. se on urban assault, nyt vaan ootetaan että kuvan laittaja virallistaa ( :
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä se on urban assault :D

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Member

3 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kattelen että löytyykö kuvaa.. jos jollaki ois joku laitettavana ja kerkeet ennen mua niin laita ihmeessä :P ei katos oo mtn varmuutta että laitanko ollenkaan

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No laitetaan sitte uutta peliin :D

Vinkki: Peli toimii Tietokoneella ja psp:llä
Vinkki2: Peli ei ole Counter strike!!

Senior Member

12 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LabKillHomer3D, varmaan V2.0
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan oikein, Hyvin tiedetty XD

Senior Member

12 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o, onhan sitä tullu noihin randomeihinki törmättyä. Nopein saa laittaa uuden kuvan-->
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kuinka monta kuvaa tässä pittää ruveta laittamaan? No anyway täs olis taas uus haaste! xD

Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
30. lokakuuta 2009 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Punataan ne oikeat vastaukset sitten.

LabKillHomer3D
Urban Assault
Junior Member
_
17. marraskuuta 2009 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vinkkiä?
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
17. marraskuuta 2009 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikeastaan, seuraava kuva on jo vapaata riistaa kun on näin pitkä aika kulunut ilman mitään vihjettä tms.

Eli seuraavaa kuvaa vaan.
Member
_
20. marraskuuta 2009 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tarppi:
Oikeastaan, seuraava kuva on jo vapaata riistaa kun on näin pitkä aika kulunut ilman mitään vihjettä tms.

Eli seuraavaa kuvaa vaan.

:)

Juu uutta kehiin vaan!

Oikea vastaus olisi ollut 3DFrogFrenzy

Kri3
Junior Member
_
22. marraskuuta 2009 @ 01:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saako tähän väliin laittaa? :S

http://picasaweb.google.com/karkimies444...703550000104498

vinkki: toimii sekä koneella että ps1
Senior Member

12 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2009 @ 03:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Command & Conquer: Red alert
Senior Member

23 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2009 @ 04:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C&C Red Alert

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
Kri3
Junior Member
_
22. marraskuuta 2009 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 4Rayden2:
Command & Conquer: Red alert
juuh red alert han se :)
Senior Member

12 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2009 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laittakaas vaan uutta, mulla ei oo aikaa ettiä hyvää...
Kri3
Junior Member
_
22. marraskuuta 2009 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saanko mä laittaa heti perään, vaik aiempi oli mun? :)
questo
Member

5 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2009 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No pistä pois. Tuskin täällä kovin innokasta laittaja porukkaa on.
Mainos
_
__

_
Kri3
Junior Member
_
22. marraskuuta 2009 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä, vinkkiä on heti alareunassa :)

http://picasaweb.google.fi/karkimies444/...854897143670914

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mikä peli on kyseessä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy