mikä peli on kyseessä?
|
|
Junior Member
|
22. lokakuuta 2009 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Braidhän se siinä.
Nopein laittakoon kuvan.
|
Eldorad0
Member
|
22. lokakuuta 2009 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Braid oli juu oikea vastaus. (hyvä peli muuten!)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2009 @ 19:37
|
Member
|
29. lokakuuta 2009 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|

Laitoinpas aika vaikeen ;D (btw oli eka kuva jonka laitoin)
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
|
Member
3 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
onkos urban assault?
Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
|
Member
8 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipuli321: onkos urban assault?
Kyllä se urban assaultilta näyttää :p
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep. se on urban assault, nyt vaan ootetaan että kuvan laittaja virallistaa ( :
|
Member
|
29. lokakuuta 2009 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu kyllä se on urban assault :D
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
|
Member
3 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 20:59 |
Linkki tähän viestiin
|
kattelen että löytyykö kuvaa.. jos jollaki ois joku laitettavana ja kerkeet ennen mua niin laita ihmeessä :P ei katos oo mtn varmuutta että laitanko ollenkaan
Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
|
Member
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:21 |
Linkki tähän viestiin
|

No laitetaan sitte uutta peliin :D
Vinkki: Peli toimii Tietokoneella ja psp:llä
Vinkki2: Peli ei ole Counter strike!!
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
LabKillHomer3D, varmaan V2.0
|
Member
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan oikein, Hyvin tiedetty XD
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo-o, onhan sitä tullu noihin randomeihinki törmättyä. Nopein saa laittaa uuden kuvan-->
|
Member
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|

Kuinka monta kuvaa tässä pittää ruveta laittamaan? No anyway täs olis taas uus haaste! xD
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
30. lokakuuta 2009 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Punataan ne oikeat vastaukset sitten.
LabKillHomer3D
Urban Assault
|
Junior Member
|
17. marraskuuta 2009 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Vinkkiä?
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
17. marraskuuta 2009 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Oikeastaan, seuraava kuva on jo vapaata riistaa kun on näin pitkä aika kulunut ilman mitään vihjettä tms.
Eli seuraavaa kuvaa vaan.
|
Member
|
20. marraskuuta 2009 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tarppi: Oikeastaan, seuraava kuva on jo vapaata riistaa kun on näin pitkä aika kulunut ilman mitään vihjettä tms.
Eli seuraavaa kuvaa vaan.
:)
Juu uutta kehiin vaan!
Oikea vastaus olisi ollut 3DFrogFrenzy
|
Kri3
Junior Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 01:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2009 @ 03:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Command & Conquer: Red alert
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2009 @ 04:30 |
Linkki tähän viestiin
|
C&C Red Alert
Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
|
Kri3
Junior Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 4Rayden2: Command & Conquer: Red alert
juuh red alert han se :)
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2009 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Laittakaas vaan uutta, mulla ei oo aikaa ettiä hyvää...
|
Kri3
Junior Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
saanko mä laittaa heti perään, vaik aiempi oli mun? :)
|
questo
Member
5 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2009 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
No pistä pois. Tuskin täällä kovin innokasta laittaja porukkaa on.
|
Mainos
|
  |
|
Kri3
Junior Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|