User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 22.7.2025 / 02:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimm's pc store
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimm's PC Store
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123456>
J3pp3
Suspended due to non-functional email address
_
12. lokakuuta 2008 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bylsma:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J3pp3:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BIGdane:
Joo täältä olen ostanut melko pitkän aikaa lähes kaikki kamat. Varmaan yli 3000 euron arvosta tullut täältä hankittua. Nyt lähetin takuupalautuksena kamaa sinne, saa nähdä kauanko ottaa, että saa takasin.
luulempa että todella pitkään ;(

Ps. Sähköpostiin ei vieläkään ole vastattu.. ei tuu varmasti viikon loppunkAA.. tuleekoha ikinä :(
Kannatta soittaa sinne mielummin niin saat tällä vuosituhanella vastauksen :)
no sanon iskälle että soittaa sinne ^^

Ati Radeon 4870 512mb|E8500 @ 3.8GHz|Noctua U9B cooleri|Asus P5Q Pro|
4GB 800MHz DDR 2|1 TiB kiintolevy|Polttava DVD-asema|Coolermaster CM690
Näppis: G11. Hiiri: MX518. Näyttö: 22" WIDE TFT
Voltaren
Senior Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 01:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelimeen siellä ei olla koskaan vastattu (olen soittanut kymmeniä kertoja). Liikkeessä asiantuntemus on hyvää, joskin käytös hyvin tylyä.
Varstosaldot nettisivuilla pitävät paikkansa, selkeä plussa.

Valikoima hyvä.
Takuu-huolloista yms ei tietoa.

Suosittelen pienellä varauksella.

i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
warma
Junior Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 02:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin parikymmentä kertaa tullut tuolta tilailtua, eli kaikki siis postimyynnin kautta. Lähinnä sen takia täytynyt Jimmsiltä hankkia, kun ei oikein muualta tahdo kaikkea löytyä.

Tavarat mitä löytyy suoraan varastosta, tulee ihan normaaliin aikaan eli n. kolmessa - viidessä päivässä, mikä on ihan kohtuullinen aika vaikka melkein kaikkialta muualta saakin hieman nopeammin. Muutaman kerran olen tilannut tavaroita, joita ei ole hyllyssä ja kyllähän se on käytännössä katteettomia lupauksia? Luvataan tuote johonkin päivään ja kun the päivä koittaa, niin sitten se onkin jo joku toinen päivä ja sitä rataa.. Toisaalta jotenkin tuota voi ymmärtää, mutta ei pitäisi lupailla mitään kun kerran käytännössä jo tiedetään, että niistä ei pystytä pitämään kiinni. Välillä tämä selvästi tiedostetaan sielläkin, ja en käsitä mihin tämmöisellä toiminnalla pyritään. Ehkä sillä koitetaan estää tilauksien perumista tms., mutta aina se on pettymys kun joutuu taas kuulemaan, että eipä nyt tärpännyt tälläkään kertaa jne.

Muutaman kerran on tullut vikatavaroita, joiden vaihto on ollut ihan suht. sujuvaa, mutta kyllä sekin ärsyttää kun tuotteiden saaminen viivästyy yli viikolla työtekijöiden huolimattomuuden takia..

Todelliset ongelmat alkavat sitten kun jossakin on jotakin vikaa ja pitäisi takuuseen laittaa.. Silloin kestää ja kestää.. Ja se on oikeasti käsittämätöntä, ettei puhelimeen voida vastata! Ja come on, mikä ihmeen perustelu se on, että on kiirettä? Kyllä yrityksessä täytyy olla sen verran aikaa, että puhelimeen voidaan vastata.. Ja jos ei, niin kyllä pitäisi hälytyskellot siinä vaiheessa soida, että onkohan jokin pielessä (voisi vaikka harkita lisätyövoimaa tms).. Välillä tuo puheluihin vastaamattomuus tuntuu vain vastuun kiertämiseltä. Ja kyllä tässä meidän nykyisessä tietoyhteiskunnassa pitää pystyä vastaamaan sähköpostiin nopeammin kuin kahteen päivään! ..ja vielä tietotekniikkayritys.. Toisinaan se kaksi päivääkin on jo saavutus..

Asiakaspalvelu on vaihtelevaa. Välillä asiaan kuuluvaa ja ystävällistä, mutta liian usein joku ylimielinen puberteettihörhö siellä on kommentoimassa.. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka, mutta tässä vaikka yksi: olin tilannut jossakin tilauksessani kaksi muistikampaa konepaketin yhteydessä ja toinen muistikampa sippasi, niin otin yhteyttä takuulomakkeen kautta ja kerroin, että dualchannel- paketin toinen kampa on rikki jne.. Vastaus alkaa tyyliin ?Kuule, ensinnäkään me ei olla myyty ko. muistia minkäänlaisena kittinä?? Välillä saa lukea monttu auki niitä niiden ylimielisiä vastauksia ja kommentteja, että se sitten niistä asiakaspalvelutaidoista..
Anyway, yleisarvosanani on 6 asteikolla 1-10.

Toisaalta tällä alueella ei ole kovin suurta kilpailua Suomessa, niin mikäpäs siinä on sylkeä asiakkaiden päälle kun eipä ole paljoa paikkoja, josta voisi ostaa.. mutta kyllä se ennemmin tai myöhemmin käypi omaan nilkkaan..
J3pp3
Suspended due to non-functional email address
_
14. lokakuuta 2008 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noniin.. paketti tulee tänään illalla ihan sovitun ajan sisällä..
arvioidut ajat eivät heittäneet minun kohdallani yhtään, joka on hyvä.. plussaa siitä

sähköpostiin voisi vastata kun ei ole vastannut, mutta sillä ei oikeastaan mitään väliä ole enään.

katotaan tuleeko lommoitta ja sen suurempaa valittamista perille vielä ^^

Ati Radeon 4870 512mb|E8500 @ 3.8GHz|Noctua U9B cooleri|Asus P5Q Pro|
4GB 800MHz DDR 2|1 TiB kiintolevy|Polttava DVD-asema|Coolermaster CM690
Näppis: G11. Hiiri: MX518. Näyttö: 22" WIDE TFT
Member
_
19. lokakuuta 2008 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin tänään hakemassa Noctuan nf-s12 tuulettimen Jimmsiltä ja oli 12 aikoihin melko paljon väkeä jo paikalla. Joku siinä viereisellä kassalla toi jotain hiirimaton tapaista takuuseen, kun oli pinnassa joku ihme tahra :D Oli myyjän ilme kyllä näkemisen arvoinen ;D. Palvelu nyt jokseenkin hidasta. Sai jonkin verran odotella siinä kassalla, kun kaksi myyjää oli siinä yhden asiakkaan kimpussa. Mutta mutta erittäin asiallisia myyjiä ja hoitavat hommansa hyvin :)
Member
_
20. lokakuuta 2008 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voltaren:
Puhelimeen siellä ei olla koskaan vastattu (olen soittanut kymmeniä kertoja). Liikkeessä asiantuntemus on hyvää, joskin käytös hyvin tylyä.
Varstosaldot nettisivuilla pitävät paikkansa, selkeä plussa.

Valikoima hyvä.
Takuu-huolloista yms ei tietoa.

Suosittelen pienellä varauksella.
varastosaldot ei tod ole pitänyt yhtään paikkaansa minun osalla josta syystä en ole sieltä enään mitään tilannutkaan
hentriz
Account closed as per user's own request
_
20. lokakuuta 2008 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varauksetta voi suositella, jos asuu joko Helsingin tai Turun liikkeen käyntimahdollisuusalueella. Siis että voi jossain tilanteissa käydä myymälässä, kun muutenkin asioi siellä liikkeiden seudulla. Jos tulee jotain ongelmia, mene liikkeeseen ja odota (liikkessä usein vilskettä) vuoroa... Asiat selviää todella helposti, helpommin kuin puhelimen tai mailin välityksellä ;)
Jos jos ei ihan helposti homma hoidu, ala pitämään vähän enemmän meteliä ja muut asiakkaat alkavat katsoa -> Todennäköisesti alkaa palvelu pelamaan (Ei ole kokeiltu = 100% toimivuustakuuta ei ole)
Tonjskoff
Junior Member
_
4. joulukuuta 2008 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse meinaan tilata Jimm'sin konepaketin ja toivottavasti tarva tulee nopeasti ja hyvässä kunnossa... =) kuinka teillä on jimmsin konepaketit toiminu? ajattelin kyllä säästää tuossa rahaa ja huomasin kun vertailin "markkina koneita" että säästän rahaa ja saan paremmat osat jne. mutta jos tilaan konepaketin eikö niin että, tarvitsen käyttöjärjestelmän vaikka tosin tiedän että tarvitsen mutta miellä on himas XP käyttiksiä, voiko niitä asentaa tähän tulevaan koneeseen vai olisiko parempi tilata jimmsiltä samantien XP:n käyttis, kun vistaa en jaksaisi pistää, koska olen vaan saanut huonoo palautetta vistasta enkä muutenkaan tykkää siitä :O
Tonjskoff
Junior Member
_
4. joulukuuta 2008 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tonjskoff:
Itse meinaan tilata Jimm'sin konepaketin ja toivottavasti tarva tulee nopeasti ja hyvässä kunnossa... =) kuinka teillä on jimmsin konepaketit toiminu? ajattelin kyllä säästää tuossa rahaa ja huomasin kun vertailin "markkina koneita" että säästän rahaa ja saan paremmat osat jne. mutta jos tilaan konepaketin eikö niin että, tarvitsen käyttöjärjestelmän vaikka tosin tiedän että tarvitsen mutta miellä on himas XP käyttiksiä, voiko niitä asentaa tähän tulevaan koneeseen vai olisiko parempi tilata jimmsiltä samantien XP:n käyttis, kun vistaa en jaksaisi pistää, koska olen vaan saanut huonoo palautetta vistasta enkä muutenkaan tykkää siitä :O
ilmeisesti tarvitsen uuden näppäimistön kun on paljon kirjoitusvirheitä :D
Grammari
Suspended due to non-functional email address
_
4. joulukuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pari lisäystä kyseistä lafkasta:

- Puhelimiin ei vastata.
- Takuuasiat hoituvat todella hitaasti. Odottelin yli kolme kuukautta, että rahat tulisivat takaisin tilille. Soitin moneen otteeseen ja kyselin tilannetta. Väittivät joka kerralla, että paketti olisi jossain postissa jumissa.
- Huutokaupassa olevissa tuotteissa huonot selosteet, ei kerrota välttämättä kaikkia vikoja joita tuotteissa on.

DFI BLOOD IRON P35 + ZALMAN NB HEATSINK | Q6600 @ 3.60Ghz + ULTRA-120 EXTREME | XFX GTX280 XXX | CORSAIR 2x2GB RAM | SAMSUNG 3x500GB HDD | ANTEC P182 | FD 650W MODU | BENQ E2200HD FULL HD | LOGITECH Z-5500 SPEAKERS | LOGITECH DRIVING FORCE PRO | SONY PLAYSTATION 3 60GB | XBOX 360 20GB | LG 32" HD-READY
Vildhard
Newbie
_
5. joulukuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kasasin reilu vuosi sitten uuden koneen. Tilasin suurimman osan komponenteitä kyseisestä liikkeestä. Tätä ennenkin olen tilannut ja kaikki on sujunut ongelmitta jos tuotetta on ollut varastossa.

Nytten jouduin tilaamaan uuden tv-kortin. Aiempi oli Terratecin pci kortti antenniverkkoon ,joka toimi ongelmitta. Muuton vuoksi tarvitsin kaapelikorttia ja tilasin saman valmistajan vastaavan kaapelikortin.

No tämäpä ei toimikkaan tässä koneessa(tällä emolevyllä).
Yritin soittaa ,mutta puhelimella en ketään kiinni saanut. Sähköpostiin vastattiin ja käskettiin laittamaan kortti takaisin asiakaspalautuksena. Jonka tein.

No odottelin pari viikkoa joko laittaisivat rahat takaisin tai tarjoaisivat vastaavaa tuotetta tilalle. Mutta lähettivätkin tuotteen takaisin postiennakolla ja pitäisi maksaa vielä 30 euroa. Ovat testanneet ja kuulemma toimii heidän koneessa OK.
Heidän mukaansa tilaajan pitäisi ottaa selvää ennen tilausta yhteensopivuusongelmista(en kyllä tiedä mistä)

Onko kellään tietoa mitä tässa voisi tehdä. Vai onko vielä maksettava tuo 30 eur ja viskattava kortti menemään.
Member

21 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä turussa minä olen sähköpostilla jutellut myyjän kanssa konepaketistani ja kun saimme lopulta hiottua lompakolle sopivan hinnan ja sopivat osat niin eikös tämä myyjä sanonut, että ei halua enään tehdä pakettia ... että näin
Senior Member

8 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy tähän mitä todennäköisimmin on se että jotain haluamaasi komponenttia ei enää ollut tarjolla.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Grammari
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2008 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kolme kuukautta olen venaillut yhtä tuotetta ja eilen ilmoittivat, että ei ole varastossa. Aika ripeää toimintaa. Onneksi ovat lisänneet sivuilleen tilauksien peruutus namiskan, turha tuonne on soittaa kun puhelimiin ei kuitenkaan vastata. Monen monta kertaa olen nyt puolen vuoden sisällä joutunut pettymään tämän liikkeen kanssa asioidessa.

DFI BLOOD IRON P35 + ZALMAN NB HEATSINK | Q6600 @ 3.60Ghz + ULTRA-120 EXTREME | XFX GTX280 XXX | CORSAIR 2x2GB RAM | SAMSUNG 3x500GB HDD | ANTEC P182 | FD 650W MODU | BENQ E2200HD FULL HD | LOGITECH Z-5500 SPEAKERS | LOGITECH DRIVING FORCE PRO | SONY PLAYSTATION 3 60GB | XBOX 360 20GB | LG 32" HD-READY
AASP
Newbie
_
7. tammikuuta 2009 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen odottanut 4-viikkoa tuotetta takuusta ja Jimmsistä ovat luvanneet ottaa yhteyttä useaan kertaa. Yhteydenottoa ei kuulunut, menin paikanpäälle ja tuotetta ei kuulemma ole edes maahantuojalla. (nettisaldoissa kuulemma virhe) Sitten yhteyttä takuu käsittelijään, joka tarjoaa halvempia ja paskempia tuotteita vastineeksi. Kuluttaja-asiamies sanoi, että myös tuotteen hinnan erotus pitää hyvittää, koska tuote oli vain muutaman kuukauden ikäinen. Tähän Jimms ei suostu, ja korvaa hinnaltaa samanarvoisen tuotteen minulle (ei kuitenkaan vastaavaa), kovan väännön jälkeen.

KANNATTAA MIETTIÄ ENNENKUIN OSTAA KO. LIIKKESTÄ MITÄÄN, TAKUU EI TOIMI!!!

TOIMITUSAJAT VENYVÄT JA ONGELMIA ESIINTYY KOKOAJAN!!!

Olen valitettavasti ostanut liian monta konetta Jimmsistä, ja joutunut odottamaan kohtuuttomia aikoja, nyt tuli mitta täyteen. En aio asioida ko. liikkeessä enää vastaisuudessa.

Kyseinen firma ei myöskään osta tavaroitaan tavanomaisilta tukkureilta, vaan jostain "vinkuintiasta", siksi hinnat ovat alhaisempia. (Tieto on peräisin liikkeen henkilöstöön kuuluvalta)

No joo tylytystä ehkä, mutta totta. :)
Tonjskoff
Junior Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullapa kävi seuraavanlaisesti:
Ostin jimm'sistä koneen basic gamerin ja käyttis samaan syssyy, no meni 2vk ku kone tuli, olin siinä vaihees tyytyväinen... no sitte käyttistä asentelemaan ja sain kaikkiin komponentteihin ajurit jne.
no koneessahan piti olla nvidia geforce 9600gt, yllätys yllätys koneessa on kiinni 8800gt, no sit laitoin viestiä s-postitse että väärä osa, no sieltä tulee viestiä että "tilasimme ison tukun nvidia 9600gt näytönohjaimia ja paketit olivat oikeat mutta näytön ohjaimet olivat väärät" eli 8800 gt näyttiksiä (selityksen makua?) no yhtäkkiä pelasin CS:sää ja netti meni poikki samoin näytöstä meni virta ja näytössä luki "no signal" no käynnistin uusiks nii eipä tietenkään kone löytänyt verkkosovitinta, eli en tietenkään päässyt nettiin... noh, juuri tänään sama homma... mietin jimm'sin kone pakettien kasaamista että olisiko mahdollista että työntekijät kasaa koneita käytetyistä osista? voisi olla hyvin mahdollista jos emolevy alkaa reistailla yhden päivän käytön jälkeen?? no viimeinen kerta kun tilaan jimmsistä!!!!
BIGdane
Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo takuusta ei meinaa saada ehjää osaa takasin millään.
Newbie

7 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin tuolta töllön ja se tuli vielä etuajassa. Ei mitään valittamista. En ole kyllä muiltakaan kuullut huonoa sanottavaa kyseisestä kaupasta.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2009 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Joo takuusta ei meinaa saada ehjää osaa takasin millään.
Saa kun käy liikkeessä...

Lainaus omasta tekstistäni aijemmin:
Lainaus:
Posahti BeQuietin 450W poweri tänään himassa, kävin liikkeessä kysymässä että mitäs nyt tehdään, sain uuden tilalle.

Esimerkillistä toimintaa!




Moderator
_
15. tammikuuta 2009 @ 01:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en tuolta tilaa enää mitään. Tilasin joku aika sitten Maanantaina näytön ja näyttiksen. Molempien varastosaldo reilusti plussalla. Tämän jälkeen katselin sivulta, että näyttis salaperäisesti ei olekkaan vielä saapunut. Pistin mailia Tiistaina ja kysyin toimitusaikaa. Pyysin unohtamaan näyttiksen postittamaan näytön, kunhan saan sen Perjantaiksi. Vastaus tuli hetken päästä "Tämä käy."
Perjantaina vastasin mailiin, ja kyselin seurantakoodia. Vastaaja ei selvästikkään ollut edes vilkaissut aiempaa keskustelua, ja vastasi, että koodi tulee parin päivän sisällä postituksesta.

Ajelin tämän jälkeen Tietoasemalle ja ostin samat tuotteet halvemmalla.

Paska maku jäi kaupasta, toista kertaa en ole tilaamassa.

Junior Member

4 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2009 @ 03:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loistava palvelu, pikainen toimitus. Pidät järjen kädessä etkä osta mitään missä varasto saldo ei ole varma/tuote on vasta tulossa, ja saat kaiken ajallaan, halvalla ja suoraan kotiisi. Vain hyvää sanottavaa.
BIGdane
Member
_
15. tammikuuta 2009 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Saa kun käy liikkeessä...
Jep.. ajelen täältä n. 800 km Turkuun vaihtamaan 160e:n näyttiksen uuteen. Hyvä tuuma. No katotaan viellä. Inhimillisiä virheitä tapahtuu.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2009 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienosti palvelu pelaa. Maanantaina 12.1 tilasin kovon ja arvioitu toimitusaika oli 4-10 päivää. Ei mennyt kuitenkaan kuin pari päivää, niin tuli maili että tavara on lähetetty ja kun sen matkahuollolla tilasin, niin kolmen tunnin kuluttua tavara oli jo paikallisessa matkahuollon toimipisteessä. Tosin ei matkakaan ollut sen pidempi kuin Turusta Saloon.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2009 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin on yleensä toiminut omalla kohdalla. Telkkari, koneita sun muuta tilannut. Nyt kuitenkin tilasin Logitech Illuminated näppiksen 14.12.-08. Lupasivat toimitusta 3-5 vuorokauden kuluessa. Kului viikko, kului kaksi... Soitin sinne ja sanoivat että paketti lähtee koht matkaan. Kului viikko, kului kaksi.. Sitten tuli sähköpostiin viesti että nyt on lähetetty paketti. Hieman tympeää kun useaan otteeseen varastosaldot oli plussilla mutta silti viivästyi..


Mainos
_
__
 
_
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
_
11. huhtikuuta 2009 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihin tää maailma o menossa? ei näin...
Näitäkin viestejä ku lukee ni on kyllä hauskaa joka toisessa lukee että hyvää palvelua ja joka toisessa IHAN T##TT" P##K##
Ei kai teijän kaikkien kamat oo siellä takuu huollossa meinaa näitä o ainakin 50 viestiä että takuu huollot kestää? jos sielä o samperi 100 tuotetta ni tajuis että niitten pitää korjata ne
(tosin 3kk< on jo hieman yli =)
 
Sivu:<123456>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimm's pc store
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy