|
Wolfenstein
|
|
|
Apostal
Junior Member
|
6. tammikuuta 2008 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on semmonen ongelma että osettiin uus kallis kone missä on näytön ohjaimena Nvidia GeForce 8600GT ja silti fps on välillä 4-60 ja välillä ihan hyvä olen muistanut laittaa /com_maxfps 125 mutta ei auta, vinkkejä kiitos. :)
|
|
pahapojke
Member
|
9. tammikuuta 2008 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Näytönohjaimen uusimmat ajurit haet. Muutenkin putsaat viirukset, madot ym.
Lankansyöttö
|
|
pezkuu
Suspended permanently
|
9. tammikuuta 2008 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
saisko ne muutki osat siit koneest.. näyttis, käyttis, ram... jne jne
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2008 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)
|
|
pahapojke
Member
|
10. tammikuuta 2008 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)
Älä puhu kakkaa.:) Hyvin crysis kulki medium-asetuksilla, mutta mun mielestä ei kannata hankkia vielä uutta näyttistä kun ei ole niin kauhean suuria tehoeroja.
Lankansyöttö
|
|
j0l
Junior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2008 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itselläni oli vasta käytössä 8600GT ddr2 512mt spekseillä. Mitä nyt wolfesteinin FPS vaihteli just 2-50. Mielestäni kyllä pitäisi pyöriä keveästi tuolla ohjaimella, mutta en tiedä mikä sitten oli. Veikkaisin et ongelmia emon/vistan kanssa.
|
|
Apostal
Junior Member
|
11. tammikuuta 2008 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
No tossa on muuta informaatiota -->Prosessori: AMD Athlon 64x2 5000+
Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8600GT 512MB
Muisti: 3GB DDR2
Kiintolevy: 320GB 7200rpm
Optinen asema: DVD+/-RW double layer, LS
WLAN: kyllä
Firewire: kyllä
Muuta: muistikortinlukija, langaton hiiri ja näppäimistö, TV-viritin
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Premium.
|
|
Apostal
Junior Member
|
12. tammikuuta 2008 @ 00:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Siis kyl toi nayttis on iha hyvä ja siit on kai pelkästää 2 parempaa GeForcee ja toimii cs ihan hyvin mut joku siin mättää ;S ja jos kerran vanhas oli GeForce 6100 ja siinäki oli parempi ni kyl siin nyt joku mättää ja oli ihan tonnin kone et emt..vaik ei se kai oo hirveesti
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Apostal
Junior Member
|
12. tammikuuta 2008 @ 01:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pahapojke: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)
Älä puhu kakkaa.:) Hyvin crysis kulki medium-asetuksilla, mutta mun mielestä ei kannata hankkia vielä uutta näyttistä kun ei ole niin kauhean suuria tehoeroja.
Mitä mä oon kuullu ni on tos kyl aika suuri ero mut toi 8600Gt:llä pitäis saada se 125fps niinku mun kaveril
|