User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 06:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wolfenstein
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Apostal
Junior Member
_
6. tammikuuta 2008 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmonen ongelma että osettiin uus kallis kone missä on näytön ohjaimena Nvidia GeForce 8600GT ja silti fps on välillä 4-60 ja välillä ihan hyvä olen muistanut laittaa /com_maxfps 125 mutta ei auta, vinkkejä kiitos. :)
pahapojke
Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimen uusimmat ajurit haet. Muutenkin putsaat viirukset, madot ym.

Lankansyöttö
pezkuu
Suspended permanently
_
9. tammikuuta 2008 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saisko ne muutki osat siit koneest.. näyttis, käyttis, ram... jne jne
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)

pahapojke
Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver:
Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)
Älä puhu kakkaa.:) Hyvin crysis kulki medium-asetuksilla, mutta mun mielestä ei kannata hankkia vielä uutta näyttistä kun ei ole niin kauhean suuria tehoeroja.

Lankansyöttö
j0l
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2008 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli vasta käytössä 8600GT ddr2 512mt spekseillä. Mitä nyt wolfesteinin FPS vaihteli just 2-50. Mielestäni kyllä pitäisi pyöriä keveästi tuolla ohjaimella, mutta en tiedä mikä sitten oli. Veikkaisin et ongelmia emon/vistan kanssa.
Apostal
Junior Member
_
11. tammikuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tossa on muuta informaatiota -->Prosessori: AMD Athlon 64x2 5000+

Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8600GT 512MB

Muisti: 3GB DDR2

Kiintolevy: 320GB 7200rpm

Optinen asema: DVD+/-RW double layer, LS

WLAN: kyllä

Firewire: kyllä

Muuta: muistikortinlukija, langaton hiiri ja näppäimistö, TV-viritin

Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Premium.
Apostal
Junior Member
_
12. tammikuuta 2008 @ 00:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kyl toi nayttis on iha hyvä ja siit on kai pelkästää 2 parempaa GeForcee ja toimii cs ihan hyvin mut joku siin mättää ;S ja jos kerran vanhas oli GeForce 6100 ja siinäki oli parempi ni kyl siin nyt joku mättää ja oli ihan tonnin kone et emt..vaik ei se kai oo hirveesti
Mainos
_
__

_
Apostal
Junior Member
_
12. tammikuuta 2008 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pahapojke:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver:
Älä puhu kakkaa.:) Hyvin crysis kulki medium-asetuksilla, mutta mun mielestä ei kannata hankkia vielä uutta näyttistä kun ei ole niin kauhean suuria tehoeroja.

Mitä mä oon kuullu ni on tos kyl aika suuri ero mut toi 8600Gt:llä pitäis saada se 125fps niinku mun kaveril
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy