Hei, tuli muuten mieleeni, että kun mun koneessa on C:-aseman lisäksi D: ja E:, joista E: on vielä tyhjä, niin että voisinko mä asentaa uuden Windowsin sinne E:-asemalle ja sitten varakopioida kaikki C:n ja D:n tiedostot ja sit vaan Format C:? Toimisko?
Ystäväni, joka oli tietokoneyrityksen johtaja, sanoi, että tällä tavoin C: ja D: asemilla olevat tiedostot säilyvät, onko totta?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheUgd: Hei, tuli muuten mieleeni, että kun mun koneessa on C:-aseman lisäksi D: ja E:, joista E: on vielä tyhjä, niin että voisinko mä asentaa uuden Windowsin sinne E:-asemalle ja sitten varakopioida kaikki C:n ja D:n tiedostot ja sit vaan Format C:? Toimisko?
Ystäväni, joka oli tietokoneyrityksen johtaja, sanoi, että tällä tavoin C: ja D: asemilla olevat tiedostot säilyvät, onko totta?
No niin, nyt on asennettu uusi Winukka, ja käytän tätä konetta E:-asemasta käsin. Nyt siis tallennan kaiken tarvitsemani kaverin ulkoiselle kovolle, ja kun olen sen ikuisuusprojektin tehnyt, formatoin koko koneen. Miten se tehdään oikeaoppisesti? Ihan siis niinku "Computers for dummies"-meiningillä, mitä tarvitsen, mitä pitää tehdä?
Eilen päivitin myös Vistan SP1 paketin. Asennuksen jälkeen kone käynnistyy levyjen tunnistukseen saakka ja sen jälkeen käynnistyy taas uudestaan. En jaksanut illalla enää mitään lähteä säätämään, mutta toivottavasti saa DVD:n avulla toimimaan. Visva rules.
öö joo minäki vihdoin ja viimein päätin asentaa sp1...itse asennuksen kanssa ei ollu mitää ongelmii...mut nyt windows ei tunnista/löydä näytönohjainta ;D reso o tälläki hetke 800x600.. kortti o gf8800 gt 512mb