User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 09:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista sp1 asennus ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista SP1 asennus ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
TheUgd
Newbie
_
19. toukokuuta 2008 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, tuli muuten mieleeni, että kun mun koneessa on C:-aseman lisäksi D: ja E:, joista E: on vielä tyhjä, niin että voisinko mä asentaa uuden Windowsin sinne E:-asemalle ja sitten varakopioida kaikki C:n ja D:n tiedostot ja sit vaan Format C:? Toimisko?

Ystäväni, joka oli tietokoneyrityksen johtaja, sanoi, että tällä tavoin C: ja D: asemilla olevat tiedostot säilyvät, onko totta?
TheUgd
Newbie
_
19. toukokuuta 2008 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheUgd:
Hei, tuli muuten mieleeni, että kun mun koneessa on C:-aseman lisäksi D: ja E:, joista E: on vielä tyhjä, niin että voisinko mä asentaa uuden Windowsin sinne E:-asemalle ja sitten varakopioida kaikki C:n ja D:n tiedostot ja sit vaan Format C:? Toimisko?

Ystäväni, joka oli tietokoneyrityksen johtaja, sanoi, että tällä tavoin C: ja D: asemilla olevat tiedostot säilyvät, onko totta?
No niin, nyt on asennettu uusi Winukka, ja käytän tätä konetta E:-asemasta käsin. Nyt siis tallennan kaiken tarvitsemani kaverin ulkoiselle kovolle, ja kun olen sen ikuisuusprojektin tehnyt, formatoin koko koneen. Miten se tehdään oikeaoppisesti? Ihan siis niinku "Computers for dummies"-meiningillä, mitä tarvitsen, mitä pitää tehdä?
anttiso
Newbie

1 tuotearvio
_
20. toukokuuta 2008 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys,

Eilen päivitin myös Vistan SP1 paketin. Asennuksen jälkeen kone käynnistyy levyjen tunnistukseen saakka ja sen jälkeen käynnistyy taas uudestaan. En jaksanut illalla enää mitään lähteä säätämään, mutta toivottavasti saa DVD:n avulla toimimaan. Visva rules.
Junior Member
_
22. toukokuuta 2008 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö joo minäki vihdoin ja viimein päätin asentaa sp1...itse asennuksen kanssa ei ollu mitää ongelmii...mut nyt windows ei tunnista/löydä näytönohjainta ;D reso o tälläki hetke 800x600.. kortti o gf8800 gt 512mb
Mainos
_
__

_
hosee221
Member

1 tuotearvio
_
22. toukokuuta 2008 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

AMD Athlon 64 FX-60 2,61GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
500GB SATA
Samsung SyncMaster LD220HD
:3

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista sp1 asennus ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy