Novo N1060
|
|
ajga
Suspended due to non-functional email address
|
10. joulukuuta 2008 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90: Minäkin pähkäilin tuota juttua monia päiviä kun se kysyy tuota mt6225 ajuria mutta sitä ei saa windows vistalle pitää olla xp ja sen kanssa toimii
Voisitko sanoa mist' sait sen ajurin ladattua? Koitin jo jotain ajuria xp kanssa, mutta ei toiminut.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
ajuria ei saa oikeastaan mistään kun pistää sen googleen hakusanaksi löytyy tuhat sivua jossa pyydetään samaa juttua ja laittomasti yritin sitä saada mutta ei saanut sitenkään.Sitten testasin xp:tä ja se ei kysynyt mitään eikä kyllä näyttänytkään mitään mutta sitten latasin mobileditin ja sitten se toimi sinisulka lähetti erään viestin taisi olla edellis sivulla jossa luki ohjeet ja niillä sain toimimaan
|
Sixpounde
Newbie
|
10. joulukuuta 2008 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90: olet selvästi yrittänyt laittaa sitä puhelimen muistiin jota on noin 700kb joten video ei mahdu sinne.
kyllä ihan muistikortille laitoin, mutta puhelin valitti invalid formattia kun yritti katsoa. pitää kokeilla pienempää videota laittaa sinne. (muutin kyllä 3gp)
|
sinisulka
Junior Member
|
10. joulukuuta 2008 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 20:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Testasin tuota linkkiä eikä sieltä mitään viiruksia tullut ja tiedostot toimivat hyvin =). muistikortin formatointi saattaa auttaa jos se ei ota tiedostoja sinne
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäköhän puhelimen näytössä oleva lukko punaisella viivalla yli vedetty tarkoittaa ja myös tuo RM keltaisessa neliskantissa?
|
sinisulka
Junior Member
|
10. joulukuuta 2008 @ 23:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mitäköhän puhelimen näytössä oleva lukko punaisella viivalla yli vedetty tarkoittaa ja myös tuo RM keltaisessa neliskantissa?
RM neliskantissa on sim-kortin "kuvake". Mulla on kaks sim korttia ja jos oon valinnut asetuksen, että molemmat kortit ovat käytössä niin mulla näkyy kaks RM laatikkoa.
Löysin vekottimesta muuten Finnish, Swedish, English vaihtoehdot Broadcast messagesta. Jos vaan tajuis mikä koko homma on. Mutta ei ole puhelintehdas unohtanut kokonaan meitä suomalaisia.
Mites muuten näppäinlukko loppujen lopuksi toimii?
|
n1060
Newbie
|
11. joulukuuta 2008 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tervehdys kaikille!
Itsekin omistan kyseisen puhelimen. Täällä joillakin on onnistunut tuo mobiledit käyttö mutta itselläni ei kyseisessä tapauksessa toimi ollenkaan. Winxp tunnistaa puhelimen mass stroragena mutta kun käynnistän mobileditin niin se ei tunnista mitään. Yhteys koneseen toimii sillä usb piuhalla. Eli winxp tunnistaa mutta mobilet ei. Missä meni mönkään?
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2008 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
se pitää pistää com portin kautta ja sitten vasta käynnistää mobiledit. Sinisulka mistä löysit noi tiedot?
|
n1060
Newbie
|
11. joulukuuta 2008 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Paketin mukana tuli vain usb piuha. Millainen tuo com portiin menevä piuha on? Täytyykö se erikseen ostaa?
|
sinisulka
Junior Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: se pitää pistää com portin kautta ja sitten vasta käynnistää mobiledit. Sinisulka mistä löysit noi tiedot?
Paketin mukana tuli vain usb piuha. Millainen tuo com portiin menevä piuha on? Täytyykö se erikseen ostaa?
Tutkimalla löysin tai lähinnä niin, kun laittaa kännyn usb:lla kiinni koneeseen niin tulee vaihtoehtoja, joista valitaan COM port. Usb ja eri ajurit jne. luovat virtuaalisia com portteja, joten ei tässä tapauksessa ole mitään muuta kuin virtuaalimaailmaa. Mobileditin voi toki käynnistää ensin ja sitten laittaa kännyn kiinni. Se minkä com portin kone "luo" riippuu muista koneen viritelmistä. Vähän vaikea selittää...
|
niko207
Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sixpounde: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90: olet selvästi yrittänyt laittaa sitä puhelimen muistiin jota on noin 700kb joten video ei mahdu sinne.
kyllä ihan muistikortille laitoin, mutta puhelin valitti invalid formattia kun yritti katsoa. pitää kokeilla pienempää videota laittaa sinne. (muutin kyllä 3gp)
Laitoin ite .3gp muodossa kokonaisen 2 h pitkän leffan kännyyn eikä mitään ongelmia? ja erään sarjan jakson ~30 min pitkä eikä mitään vieläkään, toimii loistavasti
Niko
|
sinisulka
Junior Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Laitoin ite .3gp muodossa kokonaisen 2 h pitkän leffan kännyyn eikä mitään ongelmia? ja erään sarjan jakson ~30 min pitkä eikä mitään vieläkään, toimii loistavasti
Minäkin olen saanut ladattua pitkiäkin videoita kännyyni. Kysyn ihan muita ajatellen mitä keinoa käytit siirtoon.
|
niko207
Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sinisulka: Lainaus: Laitoin ite .3gp muodossa kokonaisen 2 h pitkän leffan kännyyn eikä mitään ongelmia? ja erään sarjan jakson ~30 min pitkä eikä mitään vieläkään, toimii loistavasti
Minäkin olen saanut ladattua pitkiäkin videoita kännyyni. Kysyn ihan muita ajatellen mitä keinoa käytit siirtoon.
kännykkä johdolla koneeseen kiinni ja se ensimmäinen vaihtoehto onko se ny sit mass storage device tyyppine ni sit tulee 2 vaihto ehtoa asema d ja f tai tommoset ja toine on muistikortti toine kännykän muisti ni muistikortille vaa ja videot kansioon :)
Niko
|
ajga
Suspended due to non-functional email address
|
11. joulukuuta 2008 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sixpounde: eilen tuli novo, ja olen ihan tyytäväinen hinta/laatu suhteeseen. plussaa kyllä tuo että toimii nokian laturissa. Ja jos joku kaipaili sitä nokialaisen akun mallia niin se on BL-4C. Pitää tänään vielä yrittää saada Wappi toimimaan, kun ei onnistunut eilen. :)
Kokeilin laittaa simpsoni jakson puhelimeen, mutta ei suostu toimimaan. Kellään tietoa onko videoilla kokorajoitus esim. 1mb?
Laitoit sen ilmeisesti muotoon:3GPP - 3rd Generation Partnership Project (*3gp), Mikä on väärä muoto. Sinun pitää laittaa se muotoon:
BlackBerry 3GP3 Video (*3gp) Itsekin kun muokkasin ekan kerran videon muotoa, niin laitoin sen tuohon muotoon, ja sitten ihmettelin kun ei toiminut.
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2008 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajga: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sixpounde: eilen tuli novo, ja olen ihan tyytäväinen hinta/laatu suhteeseen. plussaa kyllä tuo että toimii nokian laturissa. Ja jos joku kaipaili sitä nokialaisen akun mallia niin se on BL-4C. Pitää tänään vielä yrittää saada Wappi toimimaan, kun ei onnistunut eilen. :)
Kokeilin laittaa simpsoni jakson puhelimeen, mutta ei suostu toimimaan. Kellään tietoa onko videoilla kokorajoitus esim. 1mb?
Laitoit sen ilmeisesti muotoon:3GPP - 3rd Generation Partnership Project (*3gp), Mikä on väärä muoto. Sinun pitää laittaa se muotoon:
BlackBerry 3GP3 Video (*3gp) Itsekin kun muokkasin ekan kerran videon muotoa, niin laitoin sen tuohon muotoon, ja sitten ihmettelin kun ei toiminut.
Eli siis miten tai millä ohjelmalla muokaat sen? Itse käytän save2pc nimistä ohjelmaa joka on aika samanlaista kuin tuo sinisulkan youtubeget. Eli siis itselläkin samanlainen ongelma vaikka omasta mielestäni tein kaiken oikein. Täytyyne kokeilla youtubeget.
|
niko207
Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajga: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sixpounde: eilen tuli novo, ja olen ihan tyytäväinen hinta/laatu suhteeseen. plussaa kyllä tuo että toimii nokian laturissa. Ja jos joku kaipaili sitä nokialaisen akun mallia niin se on BL-4C. Pitää tänään vielä yrittää saada Wappi toimimaan, kun ei onnistunut eilen. :)
Eli siis miten tai millä ohjelmalla muokaat sen? Itse käytän save2pc nimistä ohjelmaa joka on aika samanlaista kuin tuo sinisulkan youtubeget. Eli siis itselläkin samanlainen ongelma vaikka omasta mielestäni tein kaiken oikein. Täytyyne kokeilla youtubeget.
Vdownloader !!! sillä saa ladattua youtubesta suoraan videoita ja se kääntää ne suoraan .3gp muotoon + sillä voi muuttaa jo valmiina koneeella olevia tiedostoja !!! :)
Niko
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2008 @ 22:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain tuon wap toimimaan. Liitymänä tosin on gomobile.fi. Tilasin wap asetuksen nokia n75 asetuksilla ja asennuksen jlk. umpimähkään fiksailin vähän niitä asetuksia niin rupesi toimimaan. En kyllä ole varma osaisinko tehdä se uudelleen mutta jos aiotte tilata operaatorilta wap asetuksen niin laittakaa puhelimeksi vähän riisutumpi malli koska hyvässä lykyssä itse ei tarvi fiksailla niitä asetuksia.
|
sinisulka
Junior Member
|
11. joulukuuta 2008 @ 23:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Sain tuon wap toimimaan. Liitymänä tosin on gomobile.fi. Tilasin wap asetuksen nokia n75 asetuksilla ja asennuksen jlk. umpimähkään fiksailin vähän niitä asetuksia niin rupesi toimimaan. En kyllä ole varma osaisinko tehdä se uudelleen mutta jos aiotte tilata operaatorilta wap asetuksen niin laittakaa puhelimeksi vähän riisutumpi malli koska hyvässä lykyssä itse ei tarvi fiksailla niitä asetuksia.
Hyvä, että sait wapin toimimaan, eiks se ollut sulle tärkee?
Pitää kokeilla, jos saisin Saunalahden asetukset tungettua luuriini.
Sain tänään bluetoothin (se oli kamulla lainassa), vähän oon ehtinyt tutkia juttuja mitä sen kanssa voi tehdä. Aina jaksaa Novo yllättää, sen saa toimimaan esim. MediaPlayerin kaukosäätimenä, hiirenä...
Jos vielä saamme kimpassa tutkittua lisää ominaisuuksia niin kerätään tiedot yhteen ja myydään Villelle suomenkieliset käyttöohjeet, ja ei ihan halpaan hintaa ;)
|
niko207
Member
|
12. joulukuuta 2008 @ 07:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla tais mennä kännykkä paskaks, löin eile illalla laturiin kiinni ja menin nukkumaan, ei ole koko yönä ilmeisesti ladannut ollenkaan eikä lataa vieläkään, enkä nyt saa puhelinta käyntiin, pari päivää sitten oli musiikkisoittmessa vikaa että kaikki biisit särisi oudosti mutta videoiden äänet ja soittoäänet toimis, sammutin ja käynnistin uudelleen niin alkotaaas toimimaan, kattoo ny sit pitääks toi lähettää takas :/
Niko
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
12. joulukuuta 2008 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Minun puhelimessa ei toimi "9" näppäin muttei se vielä hirveän pahasti häiritse. Katsotaan nyt jos tulee lisää vikoja niin täytyy sitten palautella
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
12. joulukuuta 2008 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika hyvin he näyttävät korjaavan noita puhelimia sillä lähetin kännykkäni sinne joskus 7 päivä ja he lähettivät uuden 8 päivä ja tuo näytön halkeaminen on perjaatteessa oma vikani jota heidän ei edes tarvitsisi korjata
|
Member
11 tuotearviota
|
12. joulukuuta 2008 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
itsellä hyvin pystyi pistämään incredible hulkin .3gp muodossa
vei 40mt tilaa
|
Mainos
|
  |
|
sinisulka
Junior Member
|
12. joulukuuta 2008 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mulla tais mennä kännykkä paskaks, löin eile illalla laturiin kiinni ja menin nukkumaan, ei ole koko yönä ilmeisesti ladannut ollenkaan eikä lataa vieläkään, enkä nyt saa puhelinta käyntiin, pari päivää sitten oli musiikkisoittmessa vikaa että kaikki biisit särisi oudosti mutta videoiden äänet ja soittoäänet toimis, sammutin ja käynnistin uudelleen niin alkotaaas toimimaan, kattoo ny sit pitääks toi lähettää takas :/
Ootko koittanut latautuuko akku usb:n kautta.
|