Olin päättänyt päivittää pöytäkonettani jo joskus jopa onnistunutkin mutta tällä kertaa uusia osia on niin paljon että olen hieman ymmälläni eteen tulleista ongelmista.Koneessani on:
kotelo Nexux ClodiusATX,Abit IP35Pemolevy,MSI RX3850-T2D256E-OC ATI Radeon HD3850 näytönohjain,Core 2 Duo E8400prossu,Nexus PHT-7750 CPU cooleri,muistia:Kingston Valueram 4GB 2*2048MB 800MHZ ddr2 non-ecc cl5,Win XP. Kun käynnistän koneen,koneesta kuuluu suh.kimeä piippi ja kun windows alkaa pyöriin niin jo alussa konee etsii verkkoyhteyttä ja kone kaatuu..olen pohtinut tätä ongelmaa mutta en vain keksi mitään.Missä vika? En ole kouluja käyny vaan omin avuin opiskellut mut ohjelmoinnista en tiedä mitään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pietjy: Olin päättänyt päivittää pöytäkonettani jo joskus jopa onnistunutkin mutta tällä kertaa uusia osia on niin paljon että olen hieman ymmälläni eteen tulleista ongelmista.Koneessani on:
kotelo Nexux ClodiusATX,Abit IP35Pemolevy,MSI RX3850-T2D256E-OC ATI Radeon HD3850 näytönohjain,Core 2 Duo E8400prossu,Nexus PHT-7750 CPU cooleri,muistia:Kingston Valueram 4GB 2*2048MB 800MHZ ddr2 non-ecc cl5,Win XP. Kun käynnistän koneen,koneesta kuuluu suh.kimeä piippi ja kun windows alkaa pyöriin niin jo alussa konee etsii verkkoyhteyttä ja kone kaatuu..olen pohtinut tätä ongelmaa mutta en vain keksi mitään.Missä vika? En ole kouluja käyny vaan omin avuin opiskellut mut ohjelmoinnista en tiedä mitään.
sen vielä unohdin ett myös poweria pitäisi löytyä kun myös virtalähdekin on uusittu Chieftec CFT-700-14CS eli runsaat 700W!!
sen vielä unohdin ett myös poweria pitäisi löytyä kun myös virtalähdekin on uusittu Chieftec CFT-700-14CS eli runsaat 700W!! ja toisekseen vaihdoin vielä pienemmän 300W virtalähteen,windows käynnistyy ihan kivasti mut sit tulee taas valmistellaan verkkoyhteyksiä ja bang..jälleen kaatuu