User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 18:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko pc-raudassani laiteristiriita vai miksi koneeni kaatuu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko pc-raudassani laiteristiriita vai miksi koneeni kaatuu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pietjy
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2008 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin päättänyt päivittää pöytäkonettani jo joskus jopa onnistunutkin mutta tällä kertaa uusia osia on niin paljon että olen hieman ymmälläni eteen tulleista ongelmista.Koneessani on:
kotelo Nexux Clodius ATX,Abit IP35P emolevy,MSI RX3850-T2D256E-OC ATI Radeon HD3850 näytönohjain,Core 2 Duo E8400 prossu,Nexus PHT-7750 CPU cooleri,muistia:Kingston Valueram 4GB 2*2048MB 800MHZ ddr2 non-ecc cl5,Win XP. Kun käynnistän koneen,koneesta kuuluu suh.kimeä piippi ja kun windows alkaa pyöriin niin jo alussa konee etsii verkkoyhteyttä ja kone kaatuu..olen pohtinut tätä ongelmaa mutta en vain keksi mitään.Missä vika? En ole kouluja käyny vaan omin avuin opiskellut mut ohjelmoinnista en tiedä mitään.
pietjy
_
12. joulukuuta 2008 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pietjy:
Olin päättänyt päivittää pöytäkonettani jo joskus jopa onnistunutkin mutta tällä kertaa uusia osia on niin paljon että olen hieman ymmälläni eteen tulleista ongelmista.Koneessani on:
kotelo Nexux Clodius ATX,Abit IP35P emolevy,MSI RX3850-T2D256E-OC ATI Radeon HD3850 näytönohjain,Core 2 Duo E8400 prossu,Nexus PHT-7750 CPU cooleri,muistia:Kingston Valueram 4GB 2*2048MB 800MHZ ddr2 non-ecc cl5,Win XP. Kun käynnistän koneen,koneesta kuuluu suh.kimeä piippi ja kun windows alkaa pyöriin niin jo alussa konee etsii verkkoyhteyttä ja kone kaatuu..olen pohtinut tätä ongelmaa mutta en vain keksi mitään.Missä vika? En ole kouluja käyny vaan omin avuin opiskellut mut ohjelmoinnista en tiedä mitään.
sen vielä unohdin ett myös poweria pitäisi löytyä kun myös virtalähdekin on uusittu Chieftec CFT-700-14CS eli runsaat 700W!!
pietjy
_
12. joulukuuta 2008 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen vielä unohdin ett myös poweria pitäisi löytyä kun myös virtalähdekin on uusittu Chieftec CFT-700-14CS eli runsaat 700W!!
ja toisekseen vaihdoin vielä pienemmän 300W virtalähteen,windows käynnistyy ihan kivasti mut sit tulee taas valmistellaan verkkoyhteyksiä ja bang..jälleen kaatuu
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko pc-raudassani laiteristiriita vai miksi koneeni kaatuu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy