User Käyttäjä Salasana  

torstai 28.8.2025 / 17:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source
  Siirry:

*HUOM*

Ketjun kysymykset ja ratkaisut niihin löydät aloitusviestistä!
Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
10. heinäkuuta 2009 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulenpa, että niitä ei saa. Ne ovat samalla tavalla "kiinteä" osa peliä kuin seinätkin.
nurmikkoo
Newbie
_
10. heinäkuuta 2009 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin! Asiaa!

Avast!:sta lopetin taustasuojaus tarkistuksen & ZoneAlarmista laskin suojaustasoa. Lagiminen loppui kuin seinään, MUTTA vielä on hiiressä probleema.. Hiiri pätkii useasti ampuessani (pitäessäni mouse1 pohjassa) ja vihuja edessä :P siihen vielä ratkaisua tarvittaisiin, laskemalla prioriteettia peli kuitenkin toimii lähes normaalisti. Mutta tätäkään minun ei perjaatteessa tarvitsisi tehdä, koska ennen formatointia ei koskaan tarvinnut laskea prioriteettiä.

Eli vastauksia odotellessa! :) kiitoksia jo etukäteen.
Todo69
Newbie
_
11. heinäkuuta 2009 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jansku07:
Luulenpa, että niitä ei saa. Ne ovat samalla tavalla "kiinteä" osa peliä kuin seinätkin.
Kyllä ne pois saa konfattua kun esim. officessa ei siellä hossu huoneessa silloin näy niitä kasviruukkuja huoneen sisääntulojen nurkissa. Muutama vuosi sitten kun aktiivisesti vielä pelasin niin olin konffannut ne pois. Tänä päivänä sitä varmaan pidetään huijauksena ja näin ollen siitä ei edes puhuta. =/

@nurmikkoo

Lagimiseen ehdotan, että avaat modeemista portit steamille ja katso palomuurista ja virusturvasta, että päästää hl2.exe:n varmasti läpi.

Hiiren lagimiseen en muuta voi sanoa kuin että jos löytyy hiiren ajurit cd:ltä tai netistä niin asenna ne. Ainakin Logitechin hiirien mukana tulee cd.

Kerran melkein sain naista, mutta onneksi selvisin puhumalla...
Senior Member
_
11. heinäkuuta 2009 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kyllä ne pois saa konfattua kun esim. officessa ei siellä hossu huoneessa silloin näy niitä kasviruukkuja huoneen sisääntulojen nurkissa. Muutama vuosi sitten kun aktiivisesti vielä pelasin niin olin konffannut ne pois. Tänä päivänä sitä varmaan pidetään huijauksena ja näin ollen siitä ei edes puhuta. =/
Kyllähän tuollainen konffimuokkaus melkein huijaukseksi menee, minkä takia en sen olemassaoloon uskonut. Tämän takia se saattaakin olla poistettu käytöstä (en ainakaan pikaisella googlauksella löytänyt lisätietoja).
leffa1
Member
_
11. heinäkuuta 2009 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisko joku vastata mun viestii minkä kirjotin tätä ennen kiitos

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

KWittu
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2009 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulle käy näin http://www.youtube.com/watch?v=MVcKWSmyhb8

mikä neuvoksi ??

lagaaaaaa
Todo69
Newbie
_
12. heinäkuuta 2009 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KWittu:
mulle käy näin http://www.youtube.com/watch?v=MVcKWSmyhb8

mikä neuvoksi ??
Pikainen googletus kertoi, että steamin uudelleen käynnistys auttaa. Mutta mikäli ei niin uudelleen asennus sitten.

Kerran melkein sain naista, mutta onneksi selvisin puhumalla...
Mrkoo
Newbie
_
12. heinäkuuta 2009 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aiemmin pelannut 1.6 640x480 resolla, käyttiksenä oli silloin Vista 32 ja koneena Acerin läppäri, nätön koko 15,4. Tänään laitoin Win7:n käyttikseksi. Nyt pelin videoasetuksiin on tullut valinta Normal/Widescreen, jota ei kait aiemmin ollut(?). Normaali asetus antaa resoluutiot 640x480 - 800x600, widescreenillä sitten isommat. Haluaisin edelleen käyttää tuota 640x480 resoa, mutta näytön reunoille jää nyt paksut mustat palkit. Keinoja, millä tuo haluttu resoluutio saadaan taas toimivaksi, eli ts. pelin reunat venytetään koko ruudun mittaan?

Kokeillut:
- propertiesseihin pakotettu näytön koko, ei toimi
- näyttiksen ajurit laitettu, ei toimi
- suorittaminen yhteensopivuustilassa vanhemmilla käyttiksillä, ei toimi
- muut ruksit pikakuvakkeen ominaisuuksista, ei toimi

Halp !
Senior Member

9 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2009 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mrkoo:
Olen aiemmin pelannut 1.6 640x480 resolla, käyttiksenä oli silloin Vista 32 ja koneena Acerin läppäri, nätön koko 15,4. Tänään laitoin Win7:n käyttikseksi. Nyt pelin videoasetuksiin on tullut valinta Normal/Widescreen, jota ei kait aiemmin ollut(?). Normaali asetus antaa resoluutiot 640x480 - 800x600, widescreenillä sitten isommat. Haluaisin edelleen käyttää tuota 640x480 resoa, mutta näytön reunoille jää nyt paksut mustat palkit. Keinoja, millä tuo haluttu resoluutio saadaan taas toimivaksi, eli ts. pelin reunat venytetään koko ruudun mittaan?

Kokeillut:

Halp !
mikset pelaa vain isoimmilla resoilla?

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
DreamEvil
Suspended due to non-functional email address
_
13. heinäkuuta 2009 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leffa1:
mulla on ongelma css oma servun teko
olen ladannut steamin kautta sen source dedicated server ohjelman
olen laittanut sinne myös asetukset salasanat ym
ja consoliin kirjottanut sv_lan ja sv_lan 0 [kumpaakin oon kokeillut]
mutta se sanoo tälleen sv_lan
"sv_lan" = "0"
- Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
itse pääsen pelaamaan sinne mutta kaverit ei vaikka olin antanut sen ip osoteen (sitä servuu ei löydy)

pienet tiedot: modeemi a-link 4 porttia + walan [walan ei käytössä]
palomuuri norton 2008
netti nopeus 20/2 mega
modeemin asetuksiin en ole päässyt melkee vuoteen =(
KIITOS ETU KÄTEEN
OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN SERVUN TOIMIMAAN =)
Älä kirjota sv_lan, kirjota sv_lan 1

DE
Mrkoo
Newbie
_
13. heinäkuuta 2009 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mrkoo:

Kokeillut:

Halp !
mikset pelaa vain isoimmilla resoilla?
Ja tällä kysymyksellähän ei taas mitään saavutettu...

IMO 1.6 kynäriä on parempi pelata matalalla resoluutiolla. Tämä on kait niitä "salaisia" tehopelaajien keinoja, kuten aseen laittaminen vasemmalle olalle :)

Itse ongelmaan: Onkohan mahdollista, että joku tarvittava tuki on hävinnyt koneelta uuden käyttiksen laiton jälkeen, halusin nimittäin kaikista Acerin jutuista eroon ja aloittaa puhtaalta pöydältä, joten formatoin aseman. Ajurithan mä laitoin näyttikselle uusiks, mutta mitä muuta näytön ja näiden kuvasuhdejuttujen toimintaan liittyy ?

Arvostaisin, mikäli joku osaava henkilö sattuisi auttamaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2009 @ 20:50

Hkdeuna5z
Newbie
_
15. heinäkuuta 2009 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esitän kysymyksen , toimiiko Counter Strike: Source tietokoneella, ilman että tietokoneella on itsestään jo Counter Strike?
Mrkoo
Newbie
_
15. heinäkuuta 2009 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottahan toki ..?
Member

3 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietenki toimii! kyseessähän on eri peli.. sama kun kysyisi toimiika diablo2 jos ei ole diablo1 koneella :)

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Espi10
Junior Member
_
16. heinäkuuta 2009 @ 00:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pysty jostain syystä lataamaan mappeja joiltakin servuilta
tässä consoleen tuleva teksti:

Counter-Strike: Source
Map: gg_dm_bloodarena3
Players: 16 / 21
Build 3734
Server Number 50
SetConVar: No such cvar ( hlx_webpage set to http://www.nollapiste.org/ggstats), skipping
SetConVar: No such cvar ( detox_ruleversion set to 11), skipping
SetConVar: No such cvar ( detox_build set to 24), skipping
SetConVar: No such cvar ( gg_debuglevel set to 0), skipping
SetConVar: No such cvar ( eventscripts_gg5 set to 5.0.577), skipping
SetConVar: No such cvar ( eventscripts_gg set to 5.0.577), skipping
SetConVar: No such cvar ( es_corelib_ver set to 2.0.0.248c), skipping
Bad CRC for maps/gg_dm_bloodarena3.bsp
Server is enforcing consistency for this file:
maps/gg_dm_bloodarena3.bsp

Host_Error: Server is enforcing file consistency for maps/gg_dm_bloodarena3.bsp

Mikä avuksi?

Ja olen kokeillut jo asentaa pelin uudelleen-- ei auttanut

Edit: ongelma ratkaistu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2009 @ 23:03

Tuokki_
Newbie
_
18. heinäkuuta 2009 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
leffa1
Member
_
18. heinäkuuta 2009 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DreamEvil

sanooko se konsoli mitään kun kirjottaa sen sv_lan1

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

mouzou
Newbie
_
19. heinäkuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sellanen css ongelma että kun menen ihan mihin tahasa servuun normaalisti lataus pysähtyy joko kolmee palkkiin tai pääsen servuun ja kaikki pysähtyy sillon oikeaan yläkulmaan tulee palkki jossa lukee WARNING: connection problem
Näin tapahtuu siis jokaisessa servussa.

.css-pelaaja.
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
_
19. heinäkuuta 2009 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selittäkääpä mulle joku perusteellisesti mikä on rcon mistä saa passun ja niin no kaikki mitä tiedätte miellellää ittellä ei muuta tietoa ku että joku adminien järjestelmä millä ne ohjaa serveriä mutta olen ihan pihalle
mouzou
Newbie
_
20. heinäkuuta 2009 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sellane ongelma että ku menen ihan mihin servuun vain nii servu pysähty jaa sitten tulee oikeaa yläkulmaan Warning: connection problem osaako joku auttaa??????

.css-pelaaja.
Senior Member

9 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2009 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mouzou:
Mulla on sellane ongelma että ku menen ihan mihin servuun vain nii servu pysähty jaa sitten tulee oikeaa yläkulmaan Warning: connection problem osaako joku auttaa??????
Mimmonen nettiyhteys sulla on?

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Member

3 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mouzou:
Mimmonen nettiyhteys sulla on?

en usko että netti yhteys vaikuttaa tohon.. tai siis jos on joku 1kb/s yhteys mutta luulen että on joku muu pielessä.. tää tapahtuu aina ja alusta saakka tapahtunu? virus turva blockkaan netti yhteyden pelis? asetukset päin vittua(epätodennäköistä) ootko kokeillu asentaa uudelleen?

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
mouzou
Newbie
_
21. heinäkuuta 2009 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis tämä ei ole ollut aina, joskus olen päässyt normaalisti servuihin. Netti yhteys on hyvä ja asetukset normaalisti eikä palomuuri blockaa sitä.

.css-pelaaja.
Matzka
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. heinäkuuta 2009 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä on Counter-Strike 1.6
Tämä on pieni seikka mutta ihmetyttääpähän vain, että miksi asetta ei saa vaihdettua oikealle puolelle kun se meni jonkin aikaa sitten yhtäkkiä vain vasemmalle puolelle. Yritän vaihtaa sen sieltä asetuksista ja ''Right hand''. No menen pelaamaan ja ase on vieläkin vasemmalla puolella.
Mainos
_
__

_
Member

3 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2009 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Matzka:
Kyseessä on Counter-Strike 1.6
Tämä on pieni seikka mutta ihmetyttääpähän vain, että miksi asetta ei saa vaihdettua oikealle puolelle kun se meni jonkin aikaa sitten yhtäkkiä vain vasemmalle puolelle. Yritän vaihtaa sen sieltä asetuksista ja ''Right hand''. No menen pelaamaan ja ase on vieläkin vasemmalla puolella.

paina asetuksista ok? :P::P

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy