Olen itse kasannut tietokoneeni. Nyt kuitenkin käyttöönoton jälkeen olen hieman huolissani parin komponentin yhteensopivuudesta ja siitä riittääkö virta. Tämä tuli mieleeni, koska osa pelaamistani peleistä suostuu toimimaan ongelmitta, mutta on pari peliä jotka eivät suostu toimimaan. Kummassakin pelissä kuva jähmettyy täysin paikalleen muutaman sekunnin välein ja palautuu normaaliksi, jähmettyy, normaali.. Tämä vain jatkuu koko ajan.
Olen kokeillut alhaisia grafiikka-asetuksia ja näytönohjaimen ajureiden sekä directx päivitystä, muttei ole auttanut. Alla nykyinen kokoonpanoni, kertokaa jos löydätte jotain ongelmia komponenttien kesken. Kysyin kyllä ennen osien hankkimista eräältä gurulta ja sanoi että kaikki olisi ok.
Minulta ovat ideat lopussa. Tarkoitus oli kasata kone joka pyörittää pelaamiani pelejä. Voin tietysti mainita pelit jotka eivät toimi: WoW - Wrath of Lich King ja SimCity Yhteiskunnat.
Pelit jotka toimivat: Age of Empires 3, C&C Generals, The Witcher ja Spore.
Hyvä tietää että ainakaan liian vähästä virransaannista ei ole kyse.
Osaako joku kertoa että onko emolevyni näyttiksen väylä 1.0 vai 2.0 vai onko tällä edes väliä? Meinaan kun osa peleistä toimii ja osa ei. Itse yritin etsiä, mutten löytänyt väylästä muuta tietoa kuin x16.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti voiolla: Hyvä tietää että ainakaan liian vähästä virransaannista ei ole kyse.
Osaako joku kertoa että onko emolevyni näyttiksen väylä 1.0 vai 2.0 vai onko tällä edes väliä? Meinaan kun osa peleistä toimii ja osa ei. Itse yritin etsiä, mutten löytänyt väylästä muuta tietoa kuin x16.
Eipä sillä oikeastaan merkitystä ole. PCI-E x16 2.0 väyläinen näyttis toimii kyllä PCI-E x16 1.X-väylässä, ja merkittävää tehoeroa ei tietääkseni ole
Kiitos tiedosta. Eiköhän tämä tästä. Nyt pystyn paremmin selvittämään mistä ongelmani johtuvat. Olet ollut todella avuksi. Sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Kiitos. =)