User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 05:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win 7 asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
win 7 asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gismo77
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on windows vista 32 käyttöjärjestelmä koneessa ja hankin windows 7 home-päivitys paketin. Pakettiin kuuluu 32 ja 64 bittinen versio. Tällä hetkellä koneessa vista 32 bittinen. Kysymys: Voinko asentaa 64 bittisen käyttiksen koneeseen tästä paketista vai täytyykö mun ostaa täys versio seiskasta?
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gismo77:
Mulla on windows vista 32 käyttöjärjestelmä koneessa ja hankin windows 7 home-päivitys paketin. Pakettiin kuuluu 32 ja 64 bittinen versio. Tällä hetkellä koneessa vista 32 bittinen. Kysymys: Voinko asentaa 64 bittisen käyttiksen koneeseen tästä paketista vai täytyykö mun ostaa täys versio seiskasta?
Jos tuo Windows 7 on Vista->Win 7 upgrade nimellä yms, niin silloin et tarvitse täysversiota. Tuo jo tavallaan on täysversio. Ja voit asentaa 64-bittisen, tosin et tule asentamaan sitä päälle, vaan kun asennus kysyy, mihin osioon Win 7 asennetaan, paina jokaisen aseman kohdalla format ja sitten asennat Win 7:an normaalisti vaikka C asemalle.
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin:
Ja voit asentaa 64-bittisen, tosin et tule asentamaan sitä päälle, vaan kun asennus kysyy, mihin osioon Win 7 asennetaan, paina jokaisen aseman kohdalla format ja sitten asennat Win 7:an normaalisti vaikka C asemalle.
Ja tuotahan ei nyt todellakaan kannata ihan ummikkona lähteä seuraamaan, etenkin jos omaa useampia osioita/kovalevyjä jotka haluaa vielä käyttökelpoisena säilyttää.

Eli formatoidaan vain se osio/levy jolle halutaan asentaa.
gismo77
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mulle käytännössä tarpeen asentaa 64 bittistä versiota? kone: amd athlon 64 x2 5200, asus radeon 4850, 512mt. Muistia 4gb. Hyödynkö siitä merkittävästi verrattuna 32 bittiseen??
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saat tuon kaiken muistin käyttöön. Muuten ei mitään iloa.
Mainos
_
__

_
Ozss
Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win 7 asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy