Bad company 2 PC
|
|
kurattori
Newbie
|
18. tammikuuta 2010 @ 00:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei
Onko kenelläkään tietoa siitä että jakaako verkkokauppa beta koodeja bad company 2 nimiseen peliin?
|
Yberninja
Newbie
|
21. tammikuuta 2010 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse tilasin Bad company 2: limited editionin Verkkokaupasta, en ole ainakaan vielä saanut minkäänlaista koodia.
Pitäisikö minun laittaa mailia sinnepäin?
|
kurattori
Newbie
|
23. tammikuuta 2010 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo elikkä laitoin mailia verkkokauppaan ja sanoivat että jakavat betakoodeja ennakkotilaajille.
|
Member
|
27. tammikuuta 2010 @ 00:50 |
Linkki tähän viestiin
|
ite oon tilannu n. 2kk sitte bad company 2 CDON.com ista, tuleekohan mulle se beta key?
Phenom II x4 955BE ~3,9GHz@1,475V & CoolerMaster Hyper N520, GA-990FXA-UD3
, HD4870 2gb vapor-x, 4gb Kingston HyperX 1600MHz
|
kurattori
Newbie
|
28. tammikuuta 2010 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Suomalaista peliporukkaa hakisin. Jos vaikka squadin sais täyteen.
Mun nickname on Mollukka.
|
Member
|
29. tammikuuta 2010 @ 00:21 |
Linkki tähän viestiin
|
jooh, kuinkas kauan kestää ladata toi beta, ja mistä tulis nopeiten? 2mb netti... :S lähetän nyt cdon:iin sähköpostia, ja kysyn beta keystä :p
|
Pahkasika
Suspended due to non-functional email address
|
29. tammikuuta 2010 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kurattori: Suomalaista peliporukkaa hakisin. Jos vaikka squadin sais täyteen.
Mun nickname on Mollukka.
|
Pahkasika
Suspended due to non-functional email address
|
29. tammikuuta 2010 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Steamista saa ennakkotilattua ja pääsee samalla betaan mukaan. Minulla ois sellanen ongelma, kun käynnistän pelin, niin tulee pelkkä musta ruutu ja ei mitään muuta. voisiko joku neuvoa miten saisi toimimaan?
|
arffman
Senior Member
|
29. tammikuuta 2010 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
@Pahkasika
Windows 7??? Itse sain betan toimimaan ,kun menin steamin steamapps kansioon.Etin sieltä ton BC2 kuvakkeen ja suoritin järjestelmänvalvojana.Steamista suoraan ei onnannu,mut vistalla toimii suoraan.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2010 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
CDON.comsta lähettivät minulle beta koodin, 2 päivää jo täyttähäkää pelaillut.
Nikki on Lepola _[FIN rank 5 jo :D
Hyvä peli, äänimaailma on kyl aivan herkkua korville, grafiikka kaunis vaikka jotenkin omanlaisensa. Osuminen on sitten jotain... en vain tykkää osua millään aseella kehenkään :(
Reconilla ja assultilla pelaan suurimman osan.
|
Member
|
30. tammikuuta 2010 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
joo, kaverin beta keyllä nyt pelailen, kestää olla max 5 min servussa niin tulee connection to server lost tms... -.- kaverin tykönä sama... portit availtu, koitettu ilman palomuuria yms..
Phenom II x4 955BE ~3,9GHz@1,475V & CoolerMaster Hyper N520, GA-990FXA-UD3
, HD4870 2gb vapor-x, 4gb Kingston HyperX 1600MHz
|
Junior Member
|
2. helmikuuta 2010 @ 23:57 |
Linkki tähän viestiin
|
saaks sen beetakoodin mistään jos ei ole ennakkotilaaja?
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jan1n: saaks sen beetakoodin mistään jos ei ole ennakkotilaaja?
Ilmaseks? Ei. Rahalla? Joo, mut pitää ostaa se peli.
|
Member
|
3. helmikuuta 2010 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
väärin... EA:n sivuilla voi ns "hakea" sitä beta keytä... mut se on eri asia että saako sitä ^^
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
kaveri osti steamin kautta sen ja pääsee pelaan sitä nytte. mietin et vois ite kans ostaa.
// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä kannattaa ostaa peli ennemmin kuin steamista vaikkapa. Betakey tuli mulle tasan päivässä. Tuossa säästää steamiin verrattuna 15? ja saa sitten vielä fyysisen version pelistä. Itte tilasin tuolta :)
Niin, ja sen beta keyn tultua tilauksen voi perua = ilmainen betakey ;))
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 17:14
|
Eldorad0
Member
|
3. helmikuuta 2010 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee: Niin, ja sen beta keyn tultua tilauksen voi perua = ilmainen betakey ;))
:O
Toimiiko tuo todella? Onko joku testannut? Luulen että joku sählä siinä että ei voi peruuttaa tai jotain, muuten kaikkihan noin tekisivät.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eldorad0: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee: Niin, ja sen beta keyn tultua tilauksen voi perua = ilmainen betakey ;))
:O
Toimiiko tuo todella? Onko joku testannut? Luulen että joku sählä siinä että ei voi peruuttaa tai jotain, muuten kaikkihan noin tekisivät.
Kyllä mulla antaa että cancel order- yes or no :) Ehkä kaikki ei ole vielä tajunnut? Joku on tuon tuolla pelin kommenteissakin maininnut.
|
Eldorad0
Member
|
3. helmikuuta 2010 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Toihan on genious. Kuinka nopsaa tulee beta key sähköpostiin?
HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 19:04
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eldorad0: Toihan on genious. Kuinka nopsaa tulee beta key sähköpostiin?
24h sisään ittellä kesti just ton verran.
|
Eldorad0
Member
|
3. helmikuuta 2010 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos TemeTee paljon, nyt lähti tilaukseen. Yllättävän halvalla kuitenkin saa, voisi jopa harkita tilauksen jättämistä tuonne. Nyt sitte vaan odotetaan 24h... :P
HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eldorad0: Kiitos TemeTee paljon, nyt lähti tilaukseen. Yllättävän halvalla kuitenkin saa, voisi jopa harkita tilauksen jättämistä tuonne. Nyt sitte vaan odotetaan 24h... :P
Tilasin itekin suunnilleen tässä 20:00 aikaan ja koodi tuli muistaakseni 17-18 välillä seuraavana päivänä että silleen sopii ootella :D
|
Junior Member
|
3. helmikuuta 2010 @ 23:35 |
Linkki tähän viestiin
|
onks se beta-key sama kaikille?jos on niin sittehä kaveri voi "lainata"sitä
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jan1n: onks se beta-key sama kaikille?jos on niin sittehä kaveri voi "lainata"sitä
No ei tietenkään ole...
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
4. helmikuuta 2010 @ 10:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jan1n: onks se beta-key sama kaikille?jos on niin sittehä kaveri voi "lainata"sitä
No ei tietenkään ole...
Jos olis ni sit siin itte keyssä ei olisi MITÄÄn järkeä :D
|