User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 13:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bad company 2 pc
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bad company 2 PC
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kurattori
Newbie
_
18. tammikuuta 2010 @ 00:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Onko kenelläkään tietoa siitä että jakaako verkkokauppa beta koodeja bad company 2 nimiseen peliin?
Yberninja
Newbie
_
21. tammikuuta 2010 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin Bad company 2: limited editionin Verkkokaupasta, en ole ainakaan vielä saanut minkäänlaista koodia.

Pitäisikö minun laittaa mailia sinnepäin?
kurattori
Newbie
_
23. tammikuuta 2010 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä laitoin mailia verkkokauppaan ja sanoivat että jakavat betakoodeja ennakkotilaajille.
Member
_
27. tammikuuta 2010 @ 00:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite oon tilannu n. 2kk sitte bad company 2 CDON.com ista, tuleekohan mulle se beta key?

Phenom II x4 955BE ~3,9GHz@1,475V & CoolerMaster Hyper N520, GA-990FXA-UD3
, HD4870 2gb vapor-x, 4gb Kingston HyperX 1600MHz
kurattori
Newbie
_
28. tammikuuta 2010 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomalaista peliporukkaa hakisin. Jos vaikka squadin sais täyteen.
Mun nickname on Mollukka.
Member
_
29. tammikuuta 2010 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jooh, kuinkas kauan kestää ladata toi beta, ja mistä tulis nopeiten? 2mb netti... :S lähetän nyt cdon:iin sähköpostia, ja kysyn beta keystä :p
Pahkasika
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2010 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kurattori:
Suomalaista peliporukkaa hakisin. Jos vaikka squadin sais täyteen.
Mun nickname on Mollukka.
Pahkasika
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2010 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Steamista saa ennakkotilattua ja pääsee samalla betaan mukaan. Minulla ois sellanen ongelma, kun käynnistän pelin, niin tulee pelkkä musta ruutu ja ei mitään muuta. voisiko joku neuvoa miten saisi toimimaan?
arffman
Senior Member
_
29. tammikuuta 2010 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Pahkasika
Windows 7??? Itse sain betan toimimaan ,kun menin steamin steamapps kansioon.Etin sieltä ton BC2 kuvakkeen ja suoritin järjestelmänvalvojana.Steamista suoraan ei onnannu,mut vistalla toimii suoraan.
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2010 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CDON.comsta lähettivät minulle beta koodin, 2 päivää jo täyttähäkää pelaillut.

Nikki on Lepola _[FIN rank 5 jo :D

Hyvä peli, äänimaailma on kyl aivan herkkua korville, grafiikka kaunis vaikka jotenkin omanlaisensa. Osuminen on sitten jotain... en vain tykkää osua millään aseella kehenkään :(

Reconilla ja assultilla pelaan suurimman osan.
Member
_
30. tammikuuta 2010 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, kaverin beta keyllä nyt pelailen, kestää olla max 5 min servussa niin tulee connection to server lost tms... -.- kaverin tykönä sama... portit availtu, koitettu ilman palomuuria yms..

Phenom II x4 955BE ~3,9GHz@1,475V & CoolerMaster Hyper N520, GA-990FXA-UD3
, HD4870 2gb vapor-x, 4gb Kingston HyperX 1600MHz
Junior Member
_
2. helmikuuta 2010 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saaks sen beetakoodin mistään jos ei ole ennakkotilaaja?
Senior Member

9 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jan1n:
saaks sen beetakoodin mistään jos ei ole ennakkotilaaja?
Ilmaseks? Ei. Rahalla? Joo, mut pitää ostaa se peli.

Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
väärin... EA:n sivuilla voi ns "hakea" sitä beta keytä... mut se on eri asia että saako sitä ^^
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaveri osti steamin kautta sen ja pääsee pelaan sitä nytte. mietin et vois ite kans ostaa.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Senior Member

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä kannattaa ostaa peli ennemmin kuin steamista vaikkapa. Betakey tuli mulle tasan päivässä. Tuossa säästää steamiin verrattuna 15? ja saa sitten vielä fyysisen version pelistä. Itte tilasin tuolta :)

Niin, ja sen beta keyn tultua tilauksen voi perua = ilmainen betakey ;))

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 17:14

Eldorad0
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
:O

Toimiiko tuo todella? Onko joku testannut? Luulen että joku sählä siinä että ei voi peruuttaa tai jotain, muuten kaikkihan noin tekisivät.
Senior Member

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eldorad0:
:O

Toimiiko tuo todella? Onko joku testannut? Luulen että joku sählä siinä että ei voi peruuttaa tai jotain, muuten kaikkihan noin tekisivät.
Kyllä mulla antaa että cancel order- yes or no :) Ehkä kaikki ei ole vielä tajunnut? Joku on tuon tuolla pelin kommenteissakin maininnut.
Eldorad0
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toihan on genious. Kuinka nopsaa tulee beta key sähköpostiin?

HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 19:04

Senior Member

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toihan on genious. Kuinka nopsaa tulee beta key sähköpostiin?

24h sisään ittellä kesti just ton verran.
Eldorad0
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos TemeTee paljon, nyt lähti tilaukseen. Yllättävän halvalla kuitenkin saa, voisi jopa harkita tilauksen jättämistä tuonne. Nyt sitte vaan odotetaan 24h... :P

HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
Senior Member

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos TemeTee paljon, nyt lähti tilaukseen. Yllättävän halvalla kuitenkin saa, voisi jopa harkita tilauksen jättämistä tuonne. Nyt sitte vaan odotetaan 24h... :P

Tilasin itekin suunnilleen tässä 20:00 aikaan ja koodi tuli muistaakseni 17-18 välillä seuraavana päivänä että silleen sopii ootella :D
Junior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onks se beta-key sama kaikille?jos on niin sittehä kaveri voi "lainata"sitä
Senior Member

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei tietenkään ole...
Mainos
_
__

_
Senior Member

9 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2010 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei tietenkään ole...
Jos olis ni sit siin itte keyssä ei olisi MITÄÄn järkeä :D

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bad company 2 pc

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy