User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 13:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikoneen kokoonpano
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikoneen kokoonpano
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tu5zmo0
Newbie
_
28. elokuuta 2010 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli pitäis saada hyvä kone, jolla toimis uudemmatkin pelit, ja tietenkin mahdollisimman halvalla. Itse olen ajatellut seuraavanlaista kokoonpanoa:

-Asus ati radeon HD5850 1GB
-Phenom II X4 955BE
-Corsair 2x2GB, DDR3 1600MHz
-640 GB, Caviar SE, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM
-Sonata III Silent ATX-kotelo
-Emolevy: teillä hyviä ehdotuksia? En itse niistä juuri mitään tiedä

Ja siihen vielä Windows 7 home premium. Katoin niin Jimm'sistä niin noiden hinnaks tuli tasan 900? (ei emolevyä). Ymmärsin nin, että tossa kotelossa on virtalähde ja tarvittavat tuulettimet (onko näin?). Olisiko siis parannus ehdoituksia, ja voisko joku kertoa jonkun hyvän polttavan dvd(/bluray) aseman vielä tuohon?

Kiitos vastauksista!

Hups, eikai mennyt mun eka viesti heti väärälle alueelle?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2010 @ 20:55

Member

14 tuotearviota
_
28. elokuuta 2010 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kolmedeemarkkinollakuuspisteet: 16085

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2010 @ 21:14

Moderator
_
29. elokuuta 2010 @ 01:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirretty

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. elokuuta 2010 @ 02:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselkaapa niitä toimitusaikoja kun ehdottelette paketteja, ei ihmiset halua 2-4vk odottaa osia...

Alludx pakettiin vain poweri tähän -> http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CMPSU-450VXEU?t=false niin saatat joskus vielä saadakkin pakettisi takaisin, ja tossa corsussa riittää potkua tolle kokoonpanolle. itse en tota strideria jäis odottamaan viikkoa pitempään.

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2010 @ 02:15

Member

14 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:
Katselkaapa niitä toimitusaikoja kun ehdottelette paketteja, ei ihmiset halua 2-4vk odottaa osia...

Alludx pakettiin vain poweri tähän -> http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CMPSU-450VXEU?t=false niin saatat joskus vielä saadakkin pakettisi takaisin, ja tossa corsussa riittää potkua tolle kokoonpanolle. itse en tota strideria jäis odottamaan viikkoa pitempään.
Oho en kattellu toimitus aikoja. Toi corsu mukaan vaan.

Member

14 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:

Oho en kattellu toimitusaikoja. Toi corsu mukaan vaan.

Mainos
_
__

_
Tu5zmo0
Newbie
_
31. elokuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kävi niin ikävästi että rahaa tarvikin muualle, joten budjetti vähän laski.
Olisiko hyviä ehdotuksia niin, että sais kone+käyttis+näyttö alle 1000??
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikoneen kokoonpano

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy