Pelikoneen kokoonpano
|
|
Tu5zmo0
Newbie
|
28. elokuuta 2010 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli pitäis saada hyvä kone, jolla toimis uudemmatkin pelit, ja tietenkin mahdollisimman halvalla. Itse olen ajatellut seuraavanlaista kokoonpanoa:
-Asus ati radeon HD5850 1GB
-Phenom II X4 955BE
-Corsair 2x2GB, DDR3 1600MHz
-640 GB, Caviar SE, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM
-Sonata III Silent ATX-kotelo
-Emolevy: teillä hyviä ehdotuksia? En itse niistä juuri mitään tiedä
Ja siihen vielä Windows 7 home premium. Katoin niin Jimm'sistä niin noiden hinnaks tuli tasan 900? (ei emolevyä). Ymmärsin nin, että tossa kotelossa on virtalähde ja tarvittavat tuulettimet (onko näin?). Olisiko siis parannus ehdoituksia, ja voisko joku kertoa jonkun hyvän polttavan dvd(/bluray) aseman vielä tuohon?
Kiitos vastauksista!
Hups, eikai mennyt mun eka viesti heti väärälle alueelle?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2010 @ 20:55
|
Member
14 tuotearviota
|
28. elokuuta 2010 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Kolmedeemarkkinollakuuspisteet: 16085
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2010 @ 21:14
|
Moderator
|
29. elokuuta 2010 @ 01:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Siirretty
Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
|
Kajtu
Senior Member
1 tuotearvio
|
29. elokuuta 2010 @ 02:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Katselkaapa niitä toimitusaikoja kun ehdottelette paketteja, ei ihmiset halua 2-4vk odottaa osia...
Alludx pakettiin vain poweri tähän -> http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CMPSU-450VXEU?t=false niin saatat joskus vielä saadakkin pakettisi takaisin, ja tossa corsussa riittää potkua tolle kokoonpanolle. itse en tota strideria jäis odottamaan viikkoa pitempään.
www.youtube.com/user/StriatusGaming
FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2010 @ 02:15
|
Member
14 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu: Katselkaapa niitä toimitusaikoja kun ehdottelette paketteja, ei ihmiset halua 2-4vk odottaa osia...
Alludx pakettiin vain poweri tähän -> http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CMPSU-450VXEU?t=false niin saatat joskus vielä saadakkin pakettisi takaisin, ja tossa corsussa riittää potkua tolle kokoonpanolle. itse en tota strideria jäis odottamaan viikkoa pitempään.
Oho en kattellu toimitus aikoja. Toi corsu mukaan vaan.
|
Member
14 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu: Katselkaapa niitä toimitusaikoja kun ehdottelette paketteja, ei ihmiset halua 2-4vk odottaa osia...
Oho en kattellu toimitusaikoja. Toi corsu mukaan vaan.
|
Mainos
|
  |
|
Tu5zmo0
Newbie
|
31. elokuuta 2010 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt kävi niin ikävästi että rahaa tarvikin muualle, joten budjetti vähän laski.
Olisiko hyviä ehdotuksia niin, että sais kone+käyttis+näyttö alle 1000??
|