|
Tietokoneen osat ?
|
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
11. joulukuuta 2010 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kikkepo: Eikö noilla emoilla ole sitten käytännössä paljoa mitään ero ? :D
Asuksessa on integroitu näyttis ja se on mikro ATX. MSI on ATX kokoo ja siinä ei oo näyttistä.
Ite ottaisin MSI:n.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 18:32
|
|
Kikkepo
Junior Member
|
11. joulukuuta 2010 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kikkepo: Eikö noilla emoilla ole sitten käytännössä paljoa mitään ero ? :D
Asuksessa on integroitu näyttis ja se on mikro ATX. MSI on ATX kokoo ja siinä ei oo näyttistä.
Ite ottaisin MSI:n.
@
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:16
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2010 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 18:50
|
|
Kajtu
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. joulukuuta 2010 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
www.youtube.com/user/StriatusGaming
FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
|
|
Kikkepo
Junior Member
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
@
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:17
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan ok paketti, mutta itse laittaisin jonkun halvemman kotelon (Antec 300) niin rahaa jäisi reilusti tehokkaampaan näytönohjaimeen (HD 6870).
|
|
Miiho
Junior Member
4 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
AMD PhenomII 965 BE, HD5770 cf, Asus M4A79-T Deluxe, Corsair 4GB @1333MHz, Nexus Edge, Corsair TX850W, Windows 7, Samsung BR, Firewire Aureon 7.1
|
|
Kikkepo
Junior Member
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miiho: Näyttää ihan hyvältä. Ainoa minkä muutoksen itse tekisin, tuossa sinun vikassa postauksessa olevassa paketissa on nyt polttava dvd, sekä lukeva blu-ray. Noiden hinta on lähestulkoon sama kuin tämän http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_12_253&products_id=34302 , tällä kuitenkin pystyt polttamaan sekä dvd levyjä mutta myös blu-raytä.
Itse siis vaihtaisin tämän siihen.
@
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:17
|
|
Kikkepo
Junior Member
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Ihan ok paketti, mutta itse laittaisin jonkun halvemman kotelon (Antec 300) niin rahaa jäisi reilusti tehokkaampaan näytönohjaimeen (HD 6870).
@
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2010 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kikkepo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miiho: Näyttää ihan hyvältä. Ainoa minkä muutoksen itse tekisin, tuossa sinun vikassa postauksessa olevassa paketissa on nyt polttava dvd, sekä lukeva blu-ray. Noiden hinta on lähestulkoon sama kuin tämän http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_12_253&products_id=34302 , tällä kuitenkin pystyt polttamaan sekä dvd levyjä mutta myös blu-raytä.
Itse siis vaihtaisin tämän siihen.
Eli tuo pystyy pyrittämään blurayta ja dvd:tä, mutta pystyykö tuolla polttamaan cd:tä ?
Pystyy, mutta ei kannata otta DVD-asemaa pois paketista, koska nuo DVD- ja Blu-ray-asemat eivät kovassa käytössä kestä kauaa. DVD-asemalla kannatta hoitaa poltot DVD:lle ja CD:lle. Blu-ray-asemaa kannatta käyttää ainoastaan blu-ray elokuvien katsomiseen ja blu-ray levyjen polttamiseen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kikkepo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Ihan ok paketti, mutta itse laittaisin jonkun halvemman kotelon (Antec 300) niin rahaa jäisi reilusti tehokkaampaan näytönohjaimeen (HD 6870).
Voikko laittaa vielä linkin tohon parempaan näytönohjaimeen ?
http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=41352
|