User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.1.2026 / 11:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokoneen osat ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokoneen osat ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
BPVest
AfterDawn Addict
_
11. joulukuuta 2010 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kikkepo:
Eikö noilla emoilla ole sitten käytännössä paljoa mitään ero ? :D
Asuksessa on integroitu näyttis ja se on mikro ATX. MSI on ATX kokoo ja siinä ei oo näyttistä.

Ite ottaisin MSI:n.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 18:32

Kikkepo
Junior Member
_
11. joulukuuta 2010 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Eikö noilla emoilla ole sitten käytännössä paljoa mitään ero ? :D
Asuksessa on integroitu näyttis ja se on mikro ATX. MSI on ATX kokoo ja siinä ei oo näyttistä.

Ite ottaisin MSI:n.
@

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:16

Senior Member

25 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli MSI emolevy on toi kalliimpi?
MSI:n emo on toi halvempi. http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_14_152&products_id=36893

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2010 @ 18:50

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2010 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti akcli:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tanskila:
Mikä budjetti?

E: Tarviitko kasauksen :)
Osaatko sä sanoo mitää tästä emosta? Minkälainen kevyessä pelaamisessa?
http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_14_150&products_id=37122
Emolla ei ole väliä jos pelitehoa katotaan, osat siinä ratkasee.

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Kikkepo
Junior Member
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:17

Senior Member

25 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ok paketti, mutta itse laittaisin jonkun halvemman kotelon (Antec 300) niin rahaa jäisi reilusti tehokkaampaan näytönohjaimeen (HD 6870).
Miiho
Junior Member

4 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttää ihan hyvältä. Ainoa minkä muutoksen itse tekisin, tuossa sinun vikassa postauksessa olevassa paketissa on nyt polttava dvd, sekä lukeva blu-ray. Noiden hinta on lähestulkoon sama kuin tämän http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_12_253&products_id=34302 , tällä kuitenkin pystyt polttamaan sekä dvd levyjä mutta myös blu-raytä.

Itse siis vaihtaisin tämän siihen.

AMD PhenomII 965 BE, HD5770 cf, Asus M4A79-T Deluxe, Corsair 4GB @1333MHz, Nexus Edge, Corsair TX850W, Windows 7, Samsung BR, Firewire Aureon 7.1
Kikkepo
Junior Member
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miiho:
Näyttää ihan hyvältä. Ainoa minkä muutoksen itse tekisin, tuossa sinun vikassa postauksessa olevassa paketissa on nyt polttava dvd, sekä lukeva blu-ray. Noiden hinta on lähestulkoon sama kuin tämän http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_12_253&products_id=34302 , tällä kuitenkin pystyt polttamaan sekä dvd levyjä mutta myös blu-raytä.

@

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2011 @ 20:17

Kikkepo
Junior Member
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi:
Ihan ok paketti, mutta itse laittaisin jonkun halvemman kotelon (Antec 300) niin rahaa jäisi reilusti tehokkaampaan näytönohjaimeen (HD 6870).
@

Mainos
_
__

_
Senior Member

25 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2010 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miiho:

Eli tuo pystyy pyrittämään blurayta ja dvd:tä, mutta pystyykö tuolla polttamaan cd:tä ?
Pystyy, mutta ei kannata otta DVD-asemaa pois paketista, koska nuo DVD- ja Blu-ray-asemat eivät kovassa käytössä kestä kauaa. DVD-asemalla kannatta hoitaa poltot DVD:lle ja CD:lle. Blu-ray-asemaa kannatta käyttää ainoastaan blu-ray elokuvien katsomiseen ja blu-ray levyjen polttamiseen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi:
Voikko laittaa vielä linkin tohon parempaan näytönohjaimeen ?
http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=41352

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokoneen osat ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy