User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.6.2025 / 21:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen päivitys apuja.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen päivitys apuja.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jesui44
Newbie
_
13. tammikuuta 2011 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs nyt on aika päivittää konetta jonkun verran.

Emolevy on jo tilattu ja se on inteliltä tämä http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GA-P67A-UD3?t=false

Näytönohjain löytyy jo ja se on xfx 5870 1000/1200 kelloilla.

Poweri on antec 550w

Sitten pitää kysyä prosessorista, olen päätymässä intel corei5 2500k malliin, koska tietääkseni corei7 2600k ht ominaisuudesta ei ole hirveästi hyötyä peleissä ja on n.100e kalliimpi. Tähän mielipiteitä?

Sitten olisi muistien valinta. itse olen katsonut tätä http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_16_48&products_id=39673 2kpl. Tähän vaihtoehtoja?

Lopuksi vielä rossujäähy, itse olen katsonut coolink corator ds koska oli jossakin testissä tehokkaampi kuin noctuan nh 14 ja on n.30e halvempi ja kellotusta varten siis tulee.

Sitten olisi vielä kotelon osto johon en osaa sanoa mitään :) Kiitos vastauksista etukäteen.
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2011 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muisteis voi säästää jos ottaa halvimmat 4gb muistit tuolta jollain 40eurolla saa ja cooling corator oon itsekkin kattonu et vie noctuankin. Koteloks define r3 jos hiljaisuutta haluat.

2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2011 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koteloksi se mikä silmään käypi. 50e+ kotelot ovat jo tarpeeksi laadukkaita.

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. tammikuuta 2011 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:
Koteloksi se mikä silmään käypi. 50e+ kotelot ovat jo tarpeeksi laadukkaita.
Kunhan mukana EI tuu virtalähdettä.

Ei oo tulossakaan tässä tapauksessa. Jotkut vaan ostaa ihan pokkana koppa+poweri 50 euroo.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2011 @ 23:17

Member

6 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2011 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Corator DS on kyllä hyvä jäähy kellotukseen. Paljon budjetti kotelolle? pitäs kuitenki olla hyvä ilmankierto kerran meinaat kellottaa. i7:kaa pystyy kellottaan pidemmälle ja siinä on enempi välimuistia mutta, kyllä pärjää tuolla i5:llakin, hinta ero ei nyt ole kovin paha about 80? En nyt aivan varma onko siinä niin paljon enämpi potentiaalia että kannattee tuo maksaa.

Mainos
_
__

_
jesui44
Newbie
_
14. tammikuuta 2011 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FuFa:
Corator DS on kyllä hyvä jäähy kellotukseen. Paljon budjetti kotelolle? pitäs kuitenki olla hyvä ilmankierto kerran meinaat kellottaa. i7:kaa pystyy kellottaan pidemmälle ja siinä on enempi välimuistia mutta, kyllä pärjää tuolla i5:llakin, hinta ero ei nyt ole kovin paha about 80? En nyt aivan varma onko siinä niin paljon enämpi potentiaalia että kannattee tuo maksaa.
Itsekin olen tuota define r3 koteloa katsonu. Kotelon aika maksimi hinta on tuon 100e verran millä saisi tuon kyseisen kotelon jo. Se vähän tuossa i7 mietityttää kun ainut missä huomasin eron oli näissä videonkäsittelyissä ja muissa mihin itsellä ei ole hirveästi käyttöä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen päivitys apuja.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy