Sitten pitää kysyä prosessorista, olen päätymässä intel corei5 2500k malliin, koska tietääkseni corei7 2600k ht ominaisuudesta ei ole hirveästi hyötyä peleissä ja on n.100e kalliimpi. Tähän mielipiteitä?
Lopuksi vielä rossujäähy, itse olen katsonut coolink corator ds koska oli jossakin testissä tehokkaampi kuin noctuan nh 14 ja on n.30e halvempi ja kellotusta varten siis tulee.
Sitten olisi vielä kotelon osto johon en osaa sanoa mitään :) Kiitos vastauksista etukäteen.
Muisteis voi säästää jos ottaa halvimmat 4gb muistit tuolta jollain 40eurolla saa ja cooling corator oon itsekkin kattonu et vie noctuankin. Koteloks define r3 jos hiljaisuutta haluat.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2011 @ 23:17
Corator DS on kyllä hyvä jäähy kellotukseen. Paljon budjetti kotelolle? pitäs kuitenki olla hyvä ilmankierto kerran meinaat kellottaa. i7:kaa pystyy kellottaan pidemmälle ja siinä on enempi välimuistia mutta, kyllä pärjää tuolla i5:llakin, hinta ero ei nyt ole kovin paha about 80? En nyt aivan varma onko siinä niin paljon enämpi potentiaalia että kannattee tuo maksaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FuFa: Corator DS on kyllä hyvä jäähy kellotukseen. Paljon budjetti kotelolle? pitäs kuitenki olla hyvä ilmankierto kerran meinaat kellottaa. i7:kaa pystyy kellottaan pidemmälle ja siinä on enempi välimuistia mutta, kyllä pärjää tuolla i5:llakin, hinta ero ei nyt ole kovin paha about 80? En nyt aivan varma onko siinä niin paljon enämpi potentiaalia että kannattee tuo maksaa.
Itsekin olen tuota define r3 koteloa katsonu. Kotelon aika maksimi hinta on tuon 100e verran millä saisi tuon kyseisen kotelon jo. Se vähän tuossa i7 mietityttää kun ainut missä huomasin eron oli näissä videonkäsittelyissä ja muissa mihin itsellä ei ole hirveästi käyttöä.