|
Uutta pelikonetta ostamassa
|
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs, tein päätöksen et en osta peliläppäriä koska saan samalla hinnalla tehokkaamman pöytäkoneen Jimmssiltä. Ideana ois kasata sellanen kone mikä pyörittäis Battlefield 3:sta max/high graffoilla budjetti on 1400 mut joudun ostamaa näytön eli koneeseen joku 1300. Kasasin tälläsen koneen tänään, kertokaa mitä puuttuu ja mitkä osat kannattaa vaihtaa parempiin! thnx ;)
Prossu: Core i5 2500K, LGA1155, 3.3 GHz, 6MB
Näytönohjain: GeForce GTX 580 DirectCU II, 1536MB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP
Emolevy: P8Z68-V PRO, Z68, LGA1155, DDR3, USB 3.0, SATA III, ATX
Virtalähde: 650W 650TX v2 ATX2.2-Virtalähde, 80PLUS Bronze
Prossujäähdytin: Ninja 3 prosessoricooleri LGA775/1156/1366, AM3/AM2+/AM2/940/939/754
Kovalevy: 1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM
Muisti: 8GB Dual Kit Ripjaws-X, DDR3 1333MHz, CL 9-9-9-24
Kotelo: Nine Hundred Ultimate Gamer ATX
DVD/RW asema:DVD+/-RW DL 22x, SATA, Musta Bulk
+ Windows 7 Home premium (64 bit)
Hinta yhteensä: 1251?
Ja sori etten saanu kuvaa!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2011 @ 18:28
|
|
Joopaa
Suspended due to non-functional email address
|
24. elokuuta 2011 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Fractal R3||Asrock z68 pro3||2500k|8GB 1333mHz|XFX650W|Samsung spinpoint 1tb|Asus gtx570||Siberia v2||Razer Deathadder||
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ei valittamista, prossunjäähyksi voit toki valita halvemman Mugen 3, Corator DS tai Ninja 3.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Multa ei puutu tosta mtn tärkeetä muuten? Ja pitäiskö ton pyörittää BF3:sta hyvin?
Ja ei ilmeisesti kannata tota Intel i7 ottaa ku oon lukenu mitä jengi suosittelee
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2011 @ 17:28
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: Multa ei puutu tosta mtn tärkeetä muuten? Ja pitäiskö ton pyörittää BF3:sta hyvin?
Ja ei ilmeisesti kannata tota Intel i7 ottaa ku oon lukenu mitä jengi suosittelee
Listasta puuttuu kotelo ja DVD-asema (1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM on kovalevy). Varmasti pyörittää, koska jos ei tuolla, niin ei oikein millään.
i7 2600K maksaa satasen enemmän ja siinä on erona HT-ominaisuus. Yksikään peli ei sitä tue, joten ei mun mielestä kannata.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei, tietääkö kukaan että onko Jimmsillä ilmanen koneen kasaus? vai pitääks siitä maksaa? Ja multa ei puuttunu mtn tärkeetä paitsi DVD asema? minkälaista dvd asemaa suosittelette (ei kovin kallista) :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2011 @ 17:51
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: Okei, tietääkö kukaan että onko Jimmsillä ilmanen koneen kasaus? vai pitääks siitä maksaa? Ja multa ei puuttunu mtn tärkeetä tosta ? :D
http://www.jimmspc.fi/tuoteinfo/JIMMS-KASAUS?pid=1314197386860 Hävyttömän kallis siis.
Kuten sanottu, kotelo ja DVD-asema puuttuu. Molemmat jonkun verran tärkeitä. :)
E: Halvin SATA-asema (20?).
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2011 @ 17:51
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kotelo multa löytyy jo, unohdin vaan laittaa sen tohon noin ja voisitko linkata sen SATA-aseman kiits.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mut onks toi kovalevy hyvä sitte? ku luulin et se oli toi DVD asema, samaa näköä :D
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: Mut onks toi kovalevy hyvä sitte? ku luulin et se oli toi DVD asema, samaa näköä :D
On hyvä. :)
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nyt pitäis olla sitte kone kasassa, en ota tota kasaamista jimmssiltä ku tuttava voi kasata mulle. Tuleeko ne osat erikseen postissa vai kaikki samas läjäs?
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: Tuleeko ne osat erikseen postissa vai kaikki samas läjäs?
Kaikki samassa läjässä, ei ne sieltä kymmentä erillistä pakettia lähetä. :D
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 18:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
En sit tiiä et puuttuuks multa jtn piuhoja tosta vai tuleeks nekin esim virtalähteen kanssa
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: En sit tiiä et puuttuuks multa jtn piuhoja tosta vai tuleeks nekin esim virtalähteen kanssa
Kaikki tarvittava pitäis tulla mukana. Käytännössä et tarvitse kuin pari SATA-kaapelia (emon mukana) ja pari nippusidettä, jos haluaa siivota johtoja. Ne täytyy ostaa erikseen, jos ei sellaisia jo ole.
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Okei kiitti avusta, kirjottelen viel tänne jos on jotain kysyttävää koht vois laittaa tilauksee koneen :D
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nii ja muuten ku tilasin näytön kanssa nii siihen otin DVI-kaapelin erikseen ku en tiiä että tuleeko mukana, ei ilmeisesti koska se ehdotti tota kaapelia
|
|
dark1231
Newbie
|
24. elokuuta 2011 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Jokasessa näytössä mitä mä oon ostanu on kyllä tullut kaikki tarvittavat kaapelit ja rensselit mukana. Oon kyllä tosin vaan 2 acerin halpisnäyttöä ostanu joten en tiiä tuleeko kaikissa. Luulis kyllä ainakin.
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dark1231: Jokasessa näytössä mitä mä oon ostanu on kyllä tullut kaikki tarvittavat kaapelit ja rensselit mukana. Oon kyllä tosin vaan 2 acerin halpisnäyttöä ostanu joten en tiiä tuleeko kaikissa. Luulis kyllä ainakin.
Aina niissä kaapelit tulee, jotta näytön saa toimimaan, mutta esim. Benqun halvemmissa näytöissä ei taida tulla kuin VGA-kaapelit mukana, joten se DVI-kaapelin hankinta oli ihan hyödyllinen.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
|
dark1231
Newbie
|
24. elokuuta 2011 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dark1231: Jokasessa näytössä mitä mä oon ostanu on kyllä tullut kaikki tarvittavat kaapelit ja rensselit mukana. Oon kyllä tosin vaan 2 acerin halpisnäyttöä ostanu joten en tiiä tuleeko kaikissa. Luulis kyllä ainakin.
Aina niissä kaapelit tulee, jotta näytön saa toimimaan, mutta esim. Benqun halvemmissa näytöissä ei taida tulla kuin VGA-kaapelit mukana, joten se DVI-kaapelin hankinta oli ihan hyödyllinen.
Aa okei! Tota en tiennytkään. Menee OT mutta onko DVI:n ja VGA:n välillä isokin ero, vai meneekö hifistelyksi?
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
24. elokuuta 2011 @ 20:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dark1231: Aa okei! Tota en tiennytkään. Menee OT mutta onko DVI:n ja VGA:n välillä isokin ero, vai meneekö hifistelyksi?
Ei välttämättä oo iso ero. DVI kantsii pistää kummiski, VGA-liittimestä kuvanlaatu saattaa heitellä aika paljonki.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 21:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ku ostan BenQin fullHD näytön nii kai siinä sit toimii se fullHD ominaisuus vai riippuuko näytönohjaimesta? Sori oon vähä huono näis koneiden osissa :D
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: Ku ostan BenQin fullHD näytön nii kai siinä sit toimii se fullHD ominaisuus vai riippuuko näytönohjaimesta? Sori oon vähä huono näis koneiden osissa :D
FullHD-näytön suurin resoluutio on 1920 x 1080. Koneen puolelta saat valittua lähes minkä vain resoluution, mutta tietty työpöydällä ja kaikissa peleissä, jotka vain pyörivät (tuolla setillä tällä hetkellä varmaan kaikki) kannattaa valita natiivi, eli tuo 1920 x 1080 -resoluutio.
|
|
M0ilanen
Junior Member
|
24. elokuuta 2011 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eli se fullHD ominaisuus tulee näytöstä eikä mistään koneen osista?
|
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
6 tuotearviota
|
24. elokuuta 2011 @ 21:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: eli se fullHD ominaisuus tulee näytöstä eikä mistään koneen osista?
FullHD on termi, joka tarkoittaa 1920 x 1080 (1080p) -resoluutiota. FullHD-näyttö kykenee siis näyttämään tuota ko. resoluutiota. Tietty näyttiskin periaatteessa vaikuttaa siihen, pystytkö käyttämään 1920 x 1080 -resoluutiota, mutta varmaan kaikki tällä vuosituhannella tehdyt näyttikset pystyvät jo siihen.
|