User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 18.6.2025 / 09:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kannattaako päivittää? (hp-pakettikone)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako päivittää? (HP-pakettikone)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
24. marraskuuta 2011 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostanut muutama vuosi sitten HP :n pakettikoneen. Malli on p6140sc. Haluaisin päivittää konetta, mutten oikein tiedä mitä osia kannattaisi ostaa ja millaiset osat olisivat yhteensopivia emolevyn kanssa. BF3 ois kiva pelailla, mutta se ei toimi ihan kunnolla ainakaan isolla resolla.

Emolevy
Pegatron M2N78-LA (Violet 3)

Prosessori
AMD Phenom II X3 720
2,8 GHz

Virtalähde
Bestec ATX0300P5WC

Muistit
6GB, DDR3, 1066MHz
slotteja 4, joista vapaana yksi
HYNIX 2GB 2Rx8 PC3-10600U-9-10-B0

Näytönohjain
ATI Radeon HD 4600 Series
muistia 1GB
PCI Express 2.0

Uusi näytönohjain varmaan kannattais ostaa? Entä prosessori? Riittääkö power? Vai kannattaako edes päivittää?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2011 @ 17:39

jontec95
Junior Member
_
24. marraskuuta 2011 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla on hp m9571sc samalla emolevyllä ja prosessorilla niin mä vaihoin näytönohjaimen siihen ja powerin, koska se on aika laiska pyörittämään uudempia ohjaimia. Niin näytönohjaimen siihen voi vaihtaa ja powerin, mutta jos rahaa riittää niin prosessorin voi vaihtaa esim Amd phenom II 960Tbe.
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2011 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jontec95:
Joo mulla on hp m9571sc samalla emolevyllä ja prosessorilla niin mä vaihoin näytönohjaimen siihen ja powerin, koska se on aika laiska pyörittämään uudempia ohjaimia. Niin näytönohjaimen siihen voi vaihtaa ja powerin, mutta jos rahaa riittää niin prosessorin voi vaihtaa esim Amd phenom II 960Tbe.
Toimiiko muuten sulla II 960Tbe?? :D
Juu tohon kandee ostaa se uus virtalähde: esim XFX 450w sit näyttis: HD 6850, 6870, 6950 tai nvidialta GTX560ti

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
Mainos
_
__

_
jontec95
Junior Member
_
24. marraskuuta 2011 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole viellä ostanut sitä jouluna ajattelin vasta hankkia. Ja nuo ovat hyviä vaihtoehtoja tuohon koneseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2011 @ 18:11

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kannattaako päivittää? (hp-pakettikone)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy