Olen ostanut muutama vuosi sitten HP :n pakettikoneen. Malli on p6140sc. Haluaisin päivittää konetta, mutten oikein tiedä mitä osia kannattaisi ostaa ja millaiset osat olisivat yhteensopivia emolevyn kanssa. BF3 ois kiva pelailla, mutta se ei toimi ihan kunnolla ainakaan isolla resolla.
Joo mulla on hp m9571sc samalla emolevyllä ja prosessorilla niin mä vaihoin näytönohjaimen siihen ja powerin, koska se on aika laiska pyörittämään uudempia ohjaimia. Niin näytönohjaimen siihen voi vaihtaa ja powerin, mutta jos rahaa riittää niin prosessorin voi vaihtaa esim Amd phenom II 960Tbe.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jontec95: Joo mulla on hp m9571sc samalla emolevyllä ja prosessorilla niin mä vaihoin näytönohjaimen siihen ja powerin, koska se on aika laiska pyörittämään uudempia ohjaimia. Niin näytönohjaimen siihen voi vaihtaa ja powerin, mutta jos rahaa riittää niin prosessorin voi vaihtaa esim Amd phenom II 960Tbe.
Toimiiko muuten sulla II 960Tbe?? :D
Juu tohon kandee ostaa se uus virtalähde: esim XFX 450w sit näyttis: HD 6850, 6870, 6950 tai nvidialta GTX560ti