Kumpi on loppupelis parempi Edonkey vai Emule?
|
|
Member
|
6. marraskuuta 2002 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Meinasin et kokeilisin Emulea. Edonkey hyytyy välillä aika pahasti vaik asetukset pitäs olla kohdallaan. Molempia ei kannattane pitää samaan aikaan, joten kumpi ois parempi? Miten saan edonkeyn kesken jääneet tiedostot siirettyä Emuleen+ladattua loppuun?
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
7. marraskuuta 2002 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se emule on loppujen lopuksi parempi. Paljon käteviä toimintoja, ja on ainakin omasta mielestäni nopeampi. En ole kyllä vielä aivan kunnolla päässyt kokeilemaan emulea.
Säädä emulen ja edonkeyn incoming kansio samaksi, niin voit imuttaa filut emulella loppuun.
|
samim84
|
8. marraskuuta 2002 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä kaikkea emulella voi imuttaa??
|
samim84
|
8. marraskuuta 2002 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi emuleni ei lataa mitään?? Vaikka laitoin serveri listankin??
|
ZargoX
|
9. marraskuuta 2002 @ 06:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Odota että se löytää lähteitä, siinä kestää pitempään kuin edonkeyllä, mutta kun niitä löytyy, niitä löytyy yleensä paljon.
Emulella voi imuttaa samoja tiedostoja kuin edonkeyllä.
|
Member
|
26. marraskuuta 2002 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
*hyllytetty*
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2002 @ 16:34
|
tommi85
Senior Member
|
5. joulukuuta 2002 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Musta perus emule ei ole mitään verrattuna modeihin. Tarod on ykkönen ja Plus tulee toisena.
|
ZargoX
|
5. joulukuuta 2002 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
tommi85: Valaise minua, että miten noi emulen modit on parempia kuin alkuperäinen emule?
|
whiteboy
Junior Member
|
9. joulukuuta 2002 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen nyt kokeillut tuota Tarodin modamaa eMulea ja se vaikuttaa muuten paremmalta, mutta nopeus ei kyllä ole yltänyt samalle tasolle kuin perus eMule. En kyllä ymmärrä miksi!
Myös ohjelman kaatuminen on yleistä, Melkeinpä joka aamu kun herään niin "Emule on aiheuttanut virheen ja se täytyy sulkea" viesti odottaa.
Tämä kyllä saattaa johtua ihan minun koneestanakin. (Mutta perus eMule ei kaatunut kertaakaan.)
Pitää vielä vähän aikaa kokeilla jospa vaikka alkaisi toimimaan paremmin.
Poistin Tarodin Emulen ja pistin tilalle eMule plussan. Nopeudet huitelee maksimia koko ajan. Voi olla sattumaa, mutta uskosinpa että plussa vie voiton. Vaikka siitä puuttuu muutama toiminto jota olisin kaivannut(löytyy tarodista).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2002 @ 13:06
|
Poy
Senior Member
|
9. joulukuuta 2002 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
DC++
|
Member
|
13. joulukuuta 2002 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku heitti näillä foorumeilla huulen että Overnet ois kellistäny Donkeyn+eMulenkin!? Tuntus siltä että eMule plussakin on saanu paljon kannatusta. Mä oon viel imutellu tuolla perus eMulella.
Direct Connectiin sain kammon ku parin minuutin tutkiskelun jälkeen sain kalossin kuvan takalistoon :( Törkeetä meininkiä ;(
Et on kai se sit eMule paras "loppupelis!" ;) Vai mitä "jengi" sanoo! :)
|
co22
Newbie
|
13. joulukuuta 2002 @ 13:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl se vaan on niin et KaZaA LITE 2.0.2 hakkaa nopeudessa ja helppokäyttösyydessä kaikki aasit ja muulit mennen tullen. Uudesta löytyy jopa IRC clientti...(!)
--------------------------
yp6jhkkv@kazaa
|
Member
|
13. joulukuuta 2002 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mut oot aika moguli, jos pystyt imuttamaan KaZaasta jonkun pelin :) Yleensä tulee vaan Motocross Madness, hehee. Kusetus homma koko KaZaa! Joitain biisejä ny saa kyl imuteltua. KaZaa Lite on sikäli asiallinen ku siitä on kitketty spyt pois! Kivahan se on vaan et on porukka huumori päällä :D
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2002 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, Kazaasta saa kyllä musiikkia... ja viruksia!
Helppohan se on käyttää, ja nopeuskin sattuu joskus kohdalleen, mut paljon liikkuu saastuneita ja väärin nimettyjä tiedostoja.
|
BLK
Member
3 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2002 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin nyt Emule plussaa ja todeten ohjelman erinomaiseksi, aikaisemmin käytin Kazaa Liteä. Kazaa Liten suurin ongelma on kieltämättä "valheellisesti" nimetyt filut! Onko muuten Kazaa Liten ladattavia tiedostoja mahdollista siirtää Emulelle?
|
co22
Newbie
|
14. joulukuuta 2002 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole...
|
Member
|
15. joulukuuta 2002 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
sama se tuntuu olevan tuolla e-mulella., oti sen kun sitä on kehuttu miten hyvä se on...ja Pas**t ei muka ole väärin nimettyjä filuja, heti eka minkä imuroin,oli ihan jotain muuta pas**a mitä sen piti olla! ja vielä monimutkainen käyttää ja katkoo yhteyksiä ja vielä Hidas,(odota,odota ja odota ja sit 20 min ja poikki) palaapa takaisin käyttämään Imeshiä, helppo,varma ja nopea(vaikka sielläkin väärin nimettyjä filuja) mut yhteys ei katkea´ja se mitä oot imuroinut on yleensä valmis kun tuut duunista himaan.
|
Senior Member
|
15. joulukuuta 2002 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
eiks emulessa ollut feikkitiedosdojen kannaus systeemi ?
|
Member
|
15. joulukuuta 2002 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
No, eipä toi eMule nyt kovin vaikeakäyttöinen ole! Laittaa vaan kerran asetukset/yhteys välilehden kuntoon+adresses.datiin voit heittää vaikka että http://ocbMaurice.dyns.net/pl/slist.pl/server.met?download Sit vaan kerran päivässä päivität server.metin. Ei kai ny kukaan tuon takia oo yöuniaan menettäny :)
eMulen juju on se, että sun pitää tietää ns. varmat nakit, mistä matskua on hyvä imutella!! Korostan, että en tiedä ainakaan laittomista nakeista yhtään mitään :) Parasta sinapilla ;)
|
Member
|
16. joulukuuta 2002 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
juu noita nakeista niin tiedä (olisi tietysti kiva tietää?)itse pidän enemmän makkarasta sinapilla ;o), mutta hain ton servujutun siitä linkistäs, vaan empä tiedä miten se avataan ? notepadilla ja muilla tulee textii niin paljon ettei mahdu siihen uuden palvelimen riville
|
Member
|
16. joulukuuta 2002 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis, eti eMule kansiosta toi adresses.dat tiedosto+avaa se notepadillä+viskaa osoite notepadiin+tallenna. Jatkossa serverilista päivittyy automaattisesti ku painat eMulessa päivitä nappulaa.
|
Member
|
16. joulukuuta 2002 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa mulla olla eri muuli kun siellä ei edes ole mitään päivitä nappia ! ja totakaan en löytänyt:adresses.dat tiedosto, taidan olla liian pahvi tähän, mutta kiitoksiasi silti.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. joulukuuta 2002 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
eMule perustuu avoimeen lähdekoodiin, joten siitä on varmasti paljon erilaisia versioita liikkeellä. Jos ohjelmointi taitoa löytyy niin voi sinne koodata vaikka minkälaisen hanikan niiden servujen päivitykseen :)
|
AfterDawn Addict
|
16. joulukuuta 2002 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselleni ei ole ikinä eMulella/donkeyllä tullut mitään feikki tiedostoja. Pitää vaan muistaa että ei käytä eMulen omaa hakua (tiedostot eMuleen lataukseen muualta) niin tulee nopeasti ja varmasti se mitä haluaa. Mielestäni tosta automaattisesta serveri listan päivityksestä ei ole paljon iloa. Itse päivittelen noin kerran viikossa/uutta emulen versiota asentaessa ja aina olen jollain serverillä ja tavaraaa tulee kaistan täydeltä.
|
Mainos
|
|
|
Member
|
16. joulukuuta 2002 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Minusta tuo automaattinen serverilistan päivitys on todella näppärä juttu. Ei tarvitse ite serverlistoja/server.metiä haeskella. Painan vaan tuota mystistä päivitä nappulaa :D
Minulla ainaskin on suosikki serverit joita mieluiten käytän. En jää koskaan ns. serverille makaamaan vaan pistetään serveriä alle joka imuttaa...;)
|