Anysee kaapeliverkkoon (Anysee E30 C Plus)
|
|
H.H
Suspended due to non-functional email address
|
10. heinäkuuta 2007 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
ostin kans tuon Anysee e30 c plussan vähän aikaa toimii hyvin mut sitku ilmeisesti lämpenee tai jotain niin alkaa pätkiin ääni ja kuva kertokaa miks???
Gr1mRe@per
|
H.H
|
10. heinäkuuta 2007 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on windows xp ja sp2 miten sen usb päivityksen sai?
Gr1mRe@per
|
mananas
Junior Member
6 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2007 @ 03:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi H.H,
Ainakin tampereella menivät kanavaniput uusiksi 3.7.
Mitkä sulla on nuo signaalivoimakkuudet?
Löytyy sieltä Configuration/Channel Scan:in alta.
|
H.H
|
11. heinäkuuta 2007 @ 05:15 |
Linkki tähän viestiin
|
paljonhan ne pitäs olla sitten mulla on strength 100% ja Quality 90% ei tässä muuta vikaa kun toimii noin 10 minsaa hyvin mut sen jälkeen alkaa pätkiä sitten, luulis että pätkii sit heti alusta asti?
Gr1mRe@per
|
H.H
|
11. heinäkuuta 2007 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
sit kun se alkaa pätkimään tuo Quality menee 87%:ään.
Gr1mRe@per
|
Yanne
Member
|
11. heinäkuuta 2007 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Paska vehje toi on... Itse olen harkinnut FireDTV:n ostamista, tuon pitäisi vissiin olla ihan kohtalaisen hyvä laite... Onko kenelläkään mitään ajatuksia tuosta tai muista laitteista? Ei viitsisi enää paskaa ostaa.
|
JHawx
|
11. heinäkuuta 2007 @ 06:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Taas? plz, älä paskakasi hauku vaikka et saakkaan osaamattomuuttasi ohjelmistoa toimimaan, itse laite tekee sen mitä sen kuuluisikin tehdä ja vielä antaa loistavan kuvanlaadun, mutta ohjelmisto itsessään kaipaa vielä duunaamista.
mutta täytyy myöntää, että Anysee wiever ei välttämättä ole paras vaihtoehto laitteen purkajaksi. Jos sinulla on vista, niin Anysee ei ole oikea vaihtoehto. Kannattaa harkita jotain sellaista, joka toimii vistalla, mm. HP oma paketti... laitoin tämmöisen kuntoon hp:n kannettavalle, jossa tuli mukana, näytti hyvältä.
nyt olen havaiinnut, että anyseellä on yhteensopivuusongelmia mm. geforce 7600 gs kortin kanssa. saattaa aiheuttaa itetokoneen uudelleenkäynnistymisen 3x näytönohjaimen lopetettua toimimasta ja uudelleenkäynnistys, vistalla. tämän aiheuttaa nk"jotain" tiedosto... Eli, kyseessä on nvidian geforce ajuri.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2007 @ 06:14
|
Yanne
Member
|
11. heinäkuuta 2007 @ 07:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se itse laite anna mitään kuvanlaatua sen paremmin kuin verkkokortti laadukasta sisältöä Internetiin.
Itse laite toimii vain tiedonsiirtolaitteena kaapeliverkon ja tietokoneen välillä... Ja vähän tuntuu, ettei se suoriudu tästäkään hommasta kovin hyvin, sillä olen noin 75% varma, että maksukanavaongelmani johtuvat itse laitteen häiriöistä.
|
JHawx
|
11. heinäkuuta 2007 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok, eli itselläni näkyy kyllä ihan mainiosti, kunhan vain toimii seuraavasti.
Asensin vistan uudelleen. (ok, ei ehkä tarvinnut, mutta muutakin häikkää alkoi näkymään)
Hae varmuuden vuoksi 3d kortin uusimmat ajurit ja asenna ne.
Ennne kuin laitat boxin kiinni usb porttiin, asenna ohjelmisto ja ajuri.
Sen jälkeen boxi kiinni, ja pitäisi toimia. (kuvan pitäisi tulla)
Tampereen alueelta reportoitu monia tapauksia, joissa signaalin heikentäminen on antanut paremman kuvanlaadun. Myös prioriteetin nostaminen vähentää tökkimistä.
Myös omissa kokeiluissa olen huomannut, että salattujen kanavien saaminen näkyviin vaatii hieman aikaa, koska ohjelman täytyy ensiksi saada signaalista avauskoodit kortille.
Any see ei osaa koodata uudelleen kuvasignaalia, joten aika paljon tilaa vie nauhoitukset. DVB-wiever osaa tämän paremmin, mutta ohjelma maksaa myös n. 15?. (tosin itse en ole saanut kyseistä ohjelmaa toimimaan omalla koneellani, saattaa olla vistan ongelma...
Mutta huomattavaswti vähemmän ongelmia asentamisessa, kunhan ajurit ja laitteen asentaa ennen laitteen laittamista kiinni
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2007 @ 09:23
|
muppis
Member
3 tuotearviota
|
13. heinäkuuta 2007 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin itse moisen boksin tuossa viikko sitten ja tähän mennessä on toiminut ihan ok, tosin tuo Anyseen oma softa on vähän hitaammanlainen. Siis toiminnoissaan hidas, kuva näkyy ok kun viilaa asetuksista prioriteettia ylöspäin. Eilen sain ProgDVB:n toimiin jotensakin (EPG ei halua toimia, enkä vielä ole jaksanut perehtyä miksei), mutta tuo Anyseen oma softa ajaa asiansa, kun pääasiallinen toiminta on ohjelmien tallennus. Salattujen kanavien katsominen ei taas tuolla koneella ole järkevää (nykii ja paukkuu), sillä taitaa moposta (1,6 GHz Celeron M)loppua potku. Kunpa raskis ostaa pöytäkoneeseen (2,11 GHz Barton 3000+) DX9 -näyttiksen, niin sitten vois kokeilla paremmalla onnella.
Ajurit on päivätty 4. 6. 2007, löysin Anyseen omilta sivuilta niin hämärällä nimellä kuin E30 Plus. Paketti sisälsikin ajurit kaikille Anyseen bokseille.
Antamani neuvot perustuvat omaan kokemukseen. Jos mielestäsi ne ovat puutaheinää, kerro toki.
|
H.H
|
13. heinäkuuta 2007 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
jporiseva kerrotko tarkemmin miten tuota kanavaa vaihdetaan?
Gr1mRe@per
|
aarthuu
Newbie
|
13. heinäkuuta 2007 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin tossa tänään, asensin, ja yritin iskee viewer softaa päälle ni tuli tällästä tekstiä "järjestelmä-DLL user32.dll on uudelleensijoitettu muistissa. Sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL c:\winxp\system32\hhctrl.ocx uudelleensijoitettiin, koska se käytti muistialuetta, joka on varattu windows nt:n järjestelmä-Dll:lle, ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden dll:n saamiseksi."
Onko kellekkä tullu haha, ei auta ny kikkailu oikei....
|
Reino68
Newbie
|
14. heinäkuuta 2007 @ 04:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
aarthuu
Newbie
|
14. heinäkuuta 2007 @ 05:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Reino68: Tuon kun asennat niin toimii:
http://support.microsoft.com/kb/935448/fi
Joo kiitos tästä, en tiä oliko aiemmin jo topickis, yritin kattoo mut ei oo ku kännynetti käytös ni ei näkyny ainaka. Teempä tämän, eiköhän lähde tulille.
|
ogivTJ
Newbie
|
14. heinäkuuta 2007 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Anysee E30 C plus. Kun avaa kanavan, kaikki toimii. Kuluu noin puoli minuuttia ja ääni alkaa pätkiä, kunnes se katoaa kokonaan.
Kun vaihtaa kanavaa ja palaa välittömästi alkuperäiselle kanavalle, kaikki toimii taas normaalisti. Tämän lisäksi Ylen kanavia ei boxi löydä. Mikä auttaa? Olenko maksanut 159 ? täydestä paskasta?
|
JHawx
|
14. heinäkuuta 2007 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
kyse on ohjelman muistista. Ohjelmassa on pieni häiriö, joka varaa muistia sitä mukaan kun sitä käytetään.
Oletkos ladannut uusimman ohjelmiston, muistaakseni kyseinen vika oli ohjelmiston alkuperäisessä ohjelmistossa?
lisäksi todellakin suosittelen 2megan muistin käyttöä koneessa.
Jos vaihdat ohejlmistoa, kannattaa se poistaa koneelta kokonaan, eli poista myös ajurit koneelta. Sen jälkjeen laita ohjelmisto koneelle ja vasta sen jälkeen boxi paikoilleen.
|
muppis
Member
3 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2007 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt menee vielä hämärämmäksi, enkä oikein tiedä mitä olen tehnyt.
Erinäisten kikkailujen jälkeen (jotka liittyy lähinnä USB2.0 -PCI korttiin ja sen jatkona olevan hubin lisävirran syöttöön) E30 C Plus alkoi kuin alkoikin toimimaan tällä pöytäkoneella oikein, kunnolla ja jopa salattujen kanavien katsominen onnistuu kettuilematta. Nyt pistän yöksi tallentumaan leffan, joten aamulla sitten näkee miten on käynyt.
Tämä kaikki siis Anyseen omalla softalla (ver. 1.2.1) ja ajureilla (päivätty 4. 6. 2007), ProgDVB:ssä en ole saanut Conaxia toimimaan eikä EPG toimi kaikilla kanavilla.
Olen siis tyytyväinen ostokseeni.
Koneeni olennainen kokoonpano, jos ketään kiinnostaa, käyttiksenä Windows XP SP2
AMD Barton 3000+ (FSB 400MHz)
1Gt DDR RAM
GeForce 3 TI 200 (eli ei ole DirectX 9:stä kuullutkaan..)
Antamani neuvot perustuvat omaan kokemukseen. Jos mielestäsi ne ovat puutaheinää, kerro toki.
|
Reino68
Newbie
|
15. heinäkuuta 2007 @ 07:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx: kyse on ohjelman muistista. Ohjelmassa on pieni häiriö...
Heheh, pikkuvikoja vaan... Kannattaa asentaa koneeseen uusin ja nopein prossu, sekä 8 gigaa muistia. Sitten kun on taitavasti asentanut, sekä muutaman loitsun lausunut saa kuvan ehkä näkymään. Hyvä laite.
|
muppis
Member
3 tuotearviota
|
15. heinäkuuta 2007 @ 09:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kukaan kokeillut Neron MediaHome -ohjelmaa, että löytääkö yhtään kanavaa? Ainakin tunnistaa boksin ja antaa valita oikean QAM:n ja symbolinopeuden, mutta mulla ei näin äkkiseltään löydä kanavia.
|
wdl
Newbie
|
18. heinäkuuta 2007 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Nähtävästi vieläkään ei tietoa varsinaisesta Vista softasta+ajureista?
Omien tietojeni mukaan sen piti ilmestyä jo kesäkuun puolella.
Sivuilta uusin ei toimi kunnolla Vistan kanssa ainenkaan itselläni. 1.2.1 paketilla salattujen kanavien kohdalla ilmoittaa 'Not supported'. Vanha softa + uusimmat ajurit, salatut kanavat "toimii". Tosin vaihtelevalla menestyksellä (ilmoittaa 'No access' välillä).
Äänet pätkivät kokoaikaisesti ja kuva pienin väliajoin. Ohjelmisto kaatuille satunnaisisti.
Beta Vista 64n kanssa kaikki toimi moitteettomasti (1.1.4 versiolla).
Vanha keino prioriteetin nostoon ainoastaan hävittää äänen ja kuvan kokonaan. DVBViewer ei toimi ollenkaan.
Vista 64-bit Ult. (Hienot "Test Mode" logot joka kulmassa.)
A64 4600+ X2
4GB muistia
x1900XTX / x1950 Pro
(Koneen tehot eivät ainenkaan pitäisi olla ongelma)
Testasin Twinhan 2033 korttia, mutta ei näyttänyt löytävän yhtään kanavaa ainenkaan tämän Vista 64:n kanssa (XP koneissa kuullemma toimii). Kortti ei tosin ole ihan niitä uusimpia.
Kaapeli puolelle ei taida kovin monia toimivia ja maksukanavia tukevia vaihtoehtoja olevan?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2007 @ 05:52
|
JHawx
|
18. heinäkuuta 2007 @ 07:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Vista ajuri toimii kyllä ihan bueno, mutta softaa ei ole vielä viosta spekseille tehty. eli softa on vielä winxp yhteensopiva, mutta vista osaa itse säätää resoluutiot alas kun ohjelma käynnistetään.
|
ogivTJ
Newbie
|
18. heinäkuuta 2007 @ 16:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaikki toimii nyt päivitetyllä ohjelmistolla muuten, mutta Anysee kaatuilee noin minuutin välein. Mikä auttaa??
|
JHawx
|
18. heinäkuuta 2007 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
koneen uudelleenasentaminen apuna käyttäen ainoastaan suuirnta mahdollista lekaa, minkä löydät?
ei, itselläni oli alkuun pari samanlaista kohtausta, mutta ne kaikkosivat uudelleenkäynnistysten yhteydessä.
kokeile vielä päivittää näytönohjaimen ajurit ja direct-x ajurit varmuuden vuoksi
|
ogivTJ
Newbie
|
18. heinäkuuta 2007 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohjelma toimi pari päivää, kunnes alkoi kaatuilla. Tätä on jatkunu nyt pari päivää, eikä mikään tunnu auttavan. Kaikki mahdollinen on päivitetty
|
Mainos
|
|
|
muppis
Member
3 tuotearviota
|
18. heinäkuuta 2007 @ 19:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Aina ei voi moittia softiakaan, joskus vain se kahvikuppi on väärässä paikassa.
Nimim. Ei yhtään samanlaista asennusta..
|