User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 04:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > medion mdc 4400 pvr - pc
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Medion MDC 4400 PVR - PC
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
OzKu1
Newbie

6 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2006 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykös tällä boxilla editoimaan tallennuksista esim mainoskatoja pois?
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. joulukuuta 2006 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyy. Kun vaan siirrät tallenteet koneelle ja erillisellä ohjelmalla. Tuolla eikaisemmilla sivuilla on juttua siitä.
Gouneesz
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä saiskos tähän ohjeet miten voi katsoa boksilla nauhotettua ohjelmaa tietokoneella. Olen tutkinut viestiketjua ja päätynyt tulokseen että helpompaa olisi jos saisi hyvät ja helpot ohjeet kuinka voi tietokoneella katsoa nauhoitettua ohjelmaa.
Siis muuten minulla toimii kaikki ihan ok mutta kuva pätkii kun olen siirtänyt boksista nauhoitetun ohjelman tietokoneelle. Olen muuntanut sen "filun" usb explorerilla. Silti kuva pätkii.
Nyt koitin polttaa ko. filun nerolla ja se yllättäen näkyykin hyvin. Siispä jos sais ohjeet että ei tarvitsisi aina polttaa levylle että vois katsoa nauhoitettua ohjelmaa.
Putteli
Junior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä ohjelmalla katselet? Oletko asentanut koodekit?

Putteli
Gouneesz
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mediaplayerillä, winampilla ja windvd:llä oon koittanu katella mut nykii. Kyllä pitäis olla kaikki kodekit. Ainakin dvd ja divx leffat näkyy ok. Mitäs kaikkee sit pitäis asentaa ja millä playerilla pitäis kattoo?
Gouneesz
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gouneesz:
Mediaplayerillä, winampilla ja windvd:llä oon koittanu katella mut nykii. Kyllä pitäis olla kaikki kodekit. Ainakin dvd ja divx leffat näkyy ok. Mitäs kaikkee sit pitäis asentaa ja millä playerilla pitäis kattoo?

Yksinkertaiset ohjeet miten sais filmit näkyyn ois kiva saada.
Putteli
Junior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sinulla viimeisimmät versiot USB-explorerista (0.5) käytössä?
Olen itse todennut nykimistä silloin tällöin. Tuo kivikautisen USB explorerin mpg ei kelpaa esim. Pinnacle studiolle. Voisit kokeilla seuravaa:
1) Siirrä USB-explorerilla konvertoitua filmiä Neron avulla kovalevylle
( export video)jolloin saat kunnollisen mpg:n
2) Lataa itsellesi VideoRedo-ohjelma josta saa ilmaisen muistaakseni 30 päivän kokeiluversion.www.videoredo.com
Tällä ohjelmalla voit poistaa kaiken turhan, esim. mainokset.

Ylen tekstitys ei valitettavasti siirry PC:lle (ei ainakaan minun PC:lle)

Putteli

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2006 @ 15:44

tomppaa
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla nykiminen johtui siitä että läppärin asetuksissa cpu speed ei ollut max asennossa, kun laitoin niin toimii hyvin.
Gouneesz
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps. Nyt toimii kun tuolla nerolla siirrän :)
Vähän hidastahan se on. Onko muita työkaluja tuohon hommaan?
Siis jolla onnistuis nopeammin. Vähän työlästähän se on kun joutuu moneen kertaan tehä noita juttuja että voi tietokoneella kattoa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2006 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen huomasin ajastuksia katsoessani, että Medion oli ladannut ohjelmat seuraavalta kanavalta. Eli ykköseltä piti tulla, oli kakkoselta jne. Ohjelman nimi oli kuitenkin oikein. Joku tässä nyt mättää, mutta en vielä ole keksinyt mikä. Ongelma ilmeni tässä joulun pyhinä.

Putteli
Junior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti make55:
Eilen huomasin ajastuksia katsoessani, että Medion oli ladannut ohjelmat seuraavalta kanavalta. Eli ykköseltä piti tulla, oli kakkoselta jne. Ohjelman nimi oli kuitenkin oikein. Joku tässä nyt mättää, mutta en vielä ole keksinyt mikä. Ongelma ilmeni tässä joulun pyhinä.
Minulle kävi viime perjantaina ihan samoin, ykköseltä piti tulla mutta kakkoselta tuli ykkösen ohjelman nimellä. En ole varma mutta voisiko ongelma johtua siitä että pitäisi olla oikea kanava valittuna ennen kun valitsee EPG:stä.

Putteli
migi1
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kanavahan on aina valittuna, jos tekee ajoituksen epg:stä.
Sitten tuohon koneelle siirtoon, niin jos lataatte Schneiderin-sivuilla olevan codec-paketin ja asennatte koneelle, niin varmasti toimii siirretyt filet. MUTTA...mitä tekee siirretyillä fileillä koneella, jos niitä ei ole tarkoitus säilöä esim. DVD:lle? Mieluummin niitä telkkarista katselen, kun monitorilta kuitenkin. Mielestäni suurempi pulma tämän sukupolven vehkeissä onkin helppo siirto DVD-polttoon asti. Uusissa digiboxeissa tämä onkin jo ratkaistu iskemällä polttava DVD laitteeseen mukaan.
sine
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä taas haluan muuntaa (= pakata) ne siirretyt videot MPEG4 XviD:ksi. Pöytä DVD-soittimeksi on valittu sellainen malli, että se näyttää myös nuo XviD:t.

Tavalliselle (ei tietokoneisiin orientoituneelle) käyttäjälle tuo DVD-levylle DVD Videoksi polttaminen on lienee se helpoin ja yksinkertaisin tapa. Siihen Nero on pätevä ohjelma.
migi1
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Xviditkin kelpaavat, mutta miksi pakata leffoja cd:lle enää, kun DVD-R:t ovat yhtä halpoja?
Tietysti yhdelle DVD-R:lle mahtuu useampi xvid...
Putteli
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten tuohon koneelle siirtoon, niin jos lataatte Schneiderin-sivuilla olevan codec-paketin ja asennatte koneelle, niin varmasti toimii [[i]/i]siirretyt filet.

Ei toimi ainakaan mun pc:llä. Mediaplayer toimii mutta VLC player ei toimi kunnolla ja kuten aikaisemmin totesin Pinnacle Studio ei hyväksy USB explorerin mpg:tä. Kun olen käyttänyt VideoRedo-ohjelmaa kaikki toimii joten vika on kyllä explorerin konvertoinnissa.

Putteli

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2006 @ 06:07

Senior Member

1 tuotearvio
_
27. joulukuuta 2006 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma väärän kanavan ajastuksesta ratkesi. En ollut päivittänyt kanava listaa salauskortin laiton jälkeen ja se sotki homman. Nyt pelaa taas.

Gouneesz
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tjooh eipä toimi mullakaan vaikka laittaa schneiderin sivuilta tuon kodekin. Vielä kun sais jonkun muun kuin tuo Nero konvertoimaan ohjelmat ois hyvä, vaikka kyllähän se nerollakin menee.
Putteli
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile VideoRedo-ohjelmaa.www.videoredo.com tai yritä löytää afterdawnin ohjelmasivuilta jonkun ohjelman jolla voit muuttaa USB explorerin mpg:tä kunnon mpg:ksi.

Putteli

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2006 @ 12:53

Putteli
Junior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun siirrän boksilta pc:lle siirtonopeus on korkeintaan 1.99MB/s.PC:llä on USB 2. Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on?

Putteli
Gouneesz
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla näyttäs siirtonopeus olevan 3,75MB/s. Matkaa konesta boksiin n. 3 metriä.
Putteli
Junior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla matkaa saman verran.Mistähän nämä erot johtuvat?

Putteli
tomppaa
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1,99 on minullakin ollut max. Olen kokeillut eripuisilla piuhoilla, ei merkitystä
Putteli
Junior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko olla niin että joissakin boksin kappaleissa onkin USB 1.1 vaikka
väitetään niissä olevan USB 2.0?

Putteli
Jarza_79
Suspended due to non-functional email address
_
30. joulukuuta 2006 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistelen et vanhemmat boxinohjelmistot ois hitaampia, tuossa tiedonsiirrossa, ei ihan 100varmaa tietoo.
Mainos
_
__
 
_
tomppaa
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on viimeisin 1.52 ohjelmaversio ja yhteys silti hidas
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > medion mdc 4400 pvr - pc
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy