User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 22:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Porttien uudelleenohjauksen ohje, DC++ ja Zyxel Prestige 660H-61
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
D.J
Member
_
9. elokuuta 2008 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksen pääse Zyxelin asetuksiin, vaikka ohjeiden mukaan minulla pitäisi olla tuo NAT päällä? Yritin muuttaa tuota reitittävään tilaan, mutta silloin netti hävisi. Teenkö jotain väärin vai luulenko vaan, että minulla on NAT päällä. Minulla on Zyxelin Prestiga 660H-61 modeemi.

Emolevy: ABIT AB9 pro
Prossu: Intel Core Duo E6420
Muisti: 4GB 800mhz
näyttis: ati radeon HD3850 TOP
Kovalevy: 160GB ulkoinen ja sisäinen 160gb
Käyttis: Windows Vista Home Premium

Koho kohta on kotelo:Antec Sonata II Piano Black -miditorni ja 450w -virranlähde.
Kastemato
Newbie

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2008 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ei helvetti, mistä saan tuon käyttäjätunnuksen ja salasanan tuonne asetuksiin? Kohta lentää kone seinään...

EDIT: Kysyin ensin DNA:n asiakaspalvelusta tuota käyttäjätunnusta ja salasanaa, sanoivat vain että kysy modeemin valmistajalta, lähetin sitten sähköpostia valmistajalle, ja he sanoivat että kysy DNA:lta... Kellään mitään ideaa mistä nuo tunnukset löytäisin? Kokeilin jo ADMINia ja 1234 yms yms, mutta ei toimi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2008 @ 16:13

Tsuuhvi
Newbie
_
29. elokuuta 2008 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin noita viestejä mutta en niistä hirveästi ymmärtänyt. Kuinka saan cd++ aktiivitilaan? pitäisi saada portit selville mutta en tiedä miten ne saan selville. Tuon oletysyhdyskäytävän sain selville tuolta ipconfig/all toiminnolla mutten saa portteja selville?

Missään ei tunnu ja mitään ei nää
pelaaja22
Newbie
_
1. syyskuuta 2008 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten toimiiko zyxel p-600 series xbox 360 arcaden kanssa? ja pitääkö asentaa joitaki juttuja konsoliin että toimii?
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2008 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ette pääse modeemin asetuksiin oletus käyttäjätunnuksella ja salasanalla niin resetoikaa modeemi tehdas-asetuksiin pitämällä yli 10sec reset nappulaa pohjassa. Tämän jälkeen yritä oletus Käyttäjää ja Salasanaa joka lukee modeemin manuaalissa/valmistaja kotisivuilla, sekä googlella löytyy myös helposti.
Redflame
Inactive
_
25. lokakuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ongelma tuon Zyxelin 660HW-D1 laajakaista boxin kans ku oon tehny kaikki reititykset kaikkien ohjeiden mukaan mitä vaan netistä on löytyny niin mä en vieläkään ole saanu tuota uTorrenttia toimiin täydellä nopeudella (WLAN:lla) vaikka oon ottanu boxista nuo firewalit pois päältä ja windowsin palomuuri ei ole estämässä, parhaimmillaan se latailee jotain 100kb/s mutta melkeen aina se on kuitenki 2-5kb/s, tässä on samassa verkossa 4 käyttäjää WLAN yhteydellä, en tiedä johtuuko siitä vai sitte onko mulla jotain asetuksia koneesta pielessä, tähän pitäs saada apua ku mä olen jo yrittäny tässä 2 viikkoa saada joka päivä nuita asetuksia kuntoon mutta mikään ei näköjään pelaa. Tuo WLAN on toiminnassa tuolla D-linkin DWL-G122 usb adapterilla.
Redflame
Inactive
_
25. lokakuuta 2008 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja uTorrentissa näkyy koko ajan joko se keltainen kolmio tai sitte se punainen pallo että ei ole yhteyttä vaikka netti kyllä toimii ihan ongelmitta, ja musta tuntuu että taitaa samasta ongelmasta johtuu seki että nettipeleissä pingit nousee parhaimmillaan lähelle tuhatta, ei ole viruksia koneella, siitä olen varma ku niin paljon oon joutunu viruksia vastaan taisteleen ja on hyvät virustorjuntaohjelmat koneella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2008 @ 19:26

Mainos
_
__

_
heikki75
Senior Member
_
25. lokakuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tehnyt kiinteät IP-osoitteet? Ne pitää tehdä jos samassa verkossa on useampi tietokone.

Zyxel porttiohjaus http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/577971#3536789

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy