User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Porttien uudelleenohjauksen ohje, DC++ ja Zyxel Prestige 660H-61
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jepe92
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ekku:
Klikkaa vaan login eikä mitään muutoksia ehdotettuun ja ignore+klik ja avot olet pesässä.

ja tosta se ei mee eteenpäin lataa jotain ja lukee valmis sama kuva sama kohta
ekku
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jepe92:
ei auttanu yhtää restarttasin zyxelin ja en muuttanu mitää painoin login ei käyny mitään
Ethän ole kieltänyt koneeltasi pääsyä zykselin confikkiin. Ip-osoite vaihtunut tai jotain. Sitä resettiä täytyy tosiaankin jaksaa painaa vähintään se 10 sekkaa ennenkuin tapahtuu mitään.

Jotain täytyy pahasti olla pielessä ellet telnetilläkään pääse asetuksiin.
jepe92
Newbie
_
31. joulukuuta 2006 @ 01:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en mä saa sitä toimimaan :/
en löytäny ainakaaa et se ois estetty
restartannu oon monta kertaa (kunnolla niinku sanoit väh. 10 sec)
jepe92
Newbie
_
31. joulukuuta 2006 @ 01:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ekku:
Käynnistä, suorita TELNET 192.168.1.1 ja enter salasanaksi 1234 ja enter telnet-valikosta valitset haluamasi. Jos jokin menee vikaan, reseitoi zyksel ja aloita alusta.
toi 1234 salasana ei toimi mulla... ja ei silti toiminu vaikka restarttasin
vwmurre
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2006 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep!

Asetukset saatiin kohdilleen ja nyt ohjelmat toimivat normaalisti...Kaveri tuli katsomaan!

Zyxelin purkin asetus sivuilla oli jokin ongelma, kun ei hyväksynyt asetuksia? Mutta pienen taistelun jälkeen kaikki meni ok, ihan kuten annetuissa ohjeissa oli kerrottu :)
Jesari
Newbie
_
9. tammikuuta 2007 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki portit on saatu toimimaan ja latauksiakin voin pistää päälle ilman yhteyden katkeamista MUTTA kun menen pelaamaan steamin kautta niin yhteys katkeaa lähes 5min välein.. voiko olla mahdollista että paketteja liikkuu liian paljon kun pelaan vai mistä katkeaminen johtuu? luulisin että jos laittaisin normaalin verkkokortin ja piuhan kautta niin voisi ongelmat hävitä mutta siinävaiheessa wlanin merkitys katoaisi..
Hampuukki
Newbie
_
9. tammikuuta 2007 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitteena on Zyxel P-660HW-D1 ja väänsin ohjeiden mukaan portit auki Azureukselle, vaikka valikot ovat tietysti erilaiset. Nyt Azureuksen NAT- ja palomuuritesti sanoo OK. Kuitenkin latausnopeudet ovat erittäin alhaiset silloin harvoin kun edes lataa. Mikäköhän mahtais olla vikana?
sleppu
Member
_
11. tammikuuta 2007 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku auttaa.. yritin tossa eilen saada tota NAT hommaa kuntoo näillä elisan ohjeilla http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.d...u_adsl_0015.htm .. ja kun pitää kirjottaa selaimeen tuo 10.0.0.2 ip nii miksei se pääse sinne? ei tapahdu mitään.. olen koittanut eri selaimilla mutta ei toimi
Marg3ra
Junior Member
_
16. tammikuuta 2007 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ihan sama ongelma kuin slepulla. Nat on kyllä kytketty pois, eikä vielä mitään muita ongelmia oo ilmenny. Mikäli niitä kuitenkin ilmenee, olisi hyvä päästä resetoimaan asetukset. :/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2007 @ 07:59

trustco
Newbie
_
24. tammikuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi etten jaksa lukea muita viestejä, koska tässä onjo varmaan 3 tuntia haettu vastausta.

Eli mitä teen kun system logissa lukee "Error creating magnet registry key" en kaipaa toisiin keskusteluihin linkkejä vaan suoran ja selkeän vastauksen, mieluiten sillain, että tavallinen tallaajakin ymmärtää, eli en tiedä mitään porteista,UBB -koodeista ja HTML -tagit tyylisistä jutuista.

kiitos paljon kun jaksatte vastata :)
Maarianna
Newbie
_
25. tammikuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
APUVA.. urvelona naisena siis kysyn nyt neuvoja, meillä Zyxelin 660HW-61 modeemi, käytetään Wlanina. DC++ ei toimi, eka herjasi "Failed to create port mappings.Please set up your NAT yourdelf." no, ketjun alkupäässä oli neuvoja porttien asetuksiin yms ja loppuviimeksi suljin koko NATin eli sillasin sen. Sitten DC ei enään herjannut sitä vaan nyt se ei suorita hakua, se vain search mutta mitään ei tapahdu. SELKEITÄ ohjeita peukalo keskellä kämmentä naiselle. ai juu, yhteys on Elisa, ja Elisan tietoturva mihin on DC:lle sallittu kulku, sillä pelitti aiemmin kun oli Siemenssin Speedreemer, ongelmat alkoivat vasta kun vaihdoimme Zyxeliin.
hieke
Newbie
_
26. tammikuuta 2007 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
P660HW-61_V3.40(PE.11)C0_0100_NAT_FW, päivitin oman Zyxelin tuohon. Osaako kukaan neuvoa, miten tuohon saa laitettua palomuuriin TCP portteja auki?

Tomba
Leif_S
Newbie
_
31. tammikuuta 2007 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli jos olis joku viisas joka vois neuvoa mua mulla on siis Zyxel P-660H-D1 modeemi ja ongelma olis se että en ole ikinä ennemmin edes käynyt modeemin sisällä ja täten oon siis ihan tumpelo.

mutta siis pitäis saada homma toimiin niin et pystyisin DC++ käyttään Aktiivi tilassa jos oon ymmärtänyt oikein kyse on jostain Nat:sta ja palomuureista jne.... DC++ :aa oon käyttäny jo jonkin aikaa mut nyt uus motukka ja koko homma meinaa kaatua alkumetreillä

toki siellä DC++ jaetaan ja laitallaan vain sellaisia tiedostoja mihin ei tarvita mitään lupaa eli vain ja ainoastaan laillisia tiedostoja :)

olisin todella kiitollinen avusta ja mitä yksityis kohtaisemmat ohjeet ovat ja vähemmän sisältävät englantia aina parempi kiitos etukäteen sille joka jaksaa vaivautua avittaan tälläistä mitään tietämätöntä
pkaksp
Moderator
_
1. helmikuuta 2007 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä ketju on opas, ei siis ketju johon jokainen voi yksitellen tulla valittamaan omaa samaa ongelmaa. Jos on jotain oppaaseen liittyvää kysyttävää, niin viestiä vain silloin kiitos.

Ensimmäisellä sivulla on jo erittäin hyvät ohjeet NAT:ia varten, joten eikun lukemaan vain. Tuskin kukaan haluaa tehdä sitä tähän joka jannulle erikseen.
JoneF
Junior Member
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun modeemi on Zyxel P-660H-D1. Mistä ohjeita?
masoaso
Junior Member
_
5. helmikuuta 2007 @ 03:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pahoittelen taas uutta viestiä ketjuun, mutta en saa tätä sivua millään auki lukuisista yritys kerroista riippumatta.
http://192.168.1.1/
pkaksp
Moderator
_
5. helmikuuta 2007 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JoneF

Ketjun ensimmäisellä sivulla on opas Zyxeliin. Lue opas ajatuksella niin osaat ihan varmasti säätää myös tuon omasi. Periaate on kaikissa sama, vaikka hallinta näyttäisi hieman erilaiselta.

masoaso

Tarkista sisäverkon ip-osoitteesi. Eli käynnistä -> suorita -> cmd -> ipconfig

Minkä ip-osoitteen tuo antaa?

masoaso
Junior Member
_
5. helmikuuta 2007 @ 05:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ip on 83.102.62.64
pkaksp
Moderator
_
5. helmikuuta 2007 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modeemisi on siltaavassa tilassa, eikä siinä ole NAT taikka palomuuri käytössä. Näin ollen sitä ei tarvitse säätää millään tavalla p2p-ohjelmia varten.

Jos jostain syystä kuitenkin haluat modeemin asetuksiin päästä, niin on sinun asetettava koneen verkkokortille kiinteä ip samalta osoitealueelta reitittimen osoitteen kanssa.
masoaso
Junior Member
_
5. helmikuuta 2007 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ookoo,pelatessa moninpeliä ilmenee lagausta ja kehoitettiin tarkistaa tuo homma.kiitos!
Ookane
Suspended due to non-functional email address
_
5. helmikuuta 2007 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos! auttoi!

suosittelen malttamaan ja tarkistamaan kaikki mitä tuossa alussa käsketään!!!

itse meinasin jo useampaan kertaan kirota ku ei vaan onnistu mut sit huomaski itte olin syypää kun en jaksanu kattoo tarpeeks tarkkaan
Ledi
Newbie
_
10. helmikuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tein kaikki kyseisten ohjeiden mukaan mutta en saanut aktiivi-tilassa hakua toimimaan.
Mitä nyt kannattasi koittaa?
Member

4 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tunnin olen kikkaillut uTorrentin ja Afterdawnin kyseisen threadin välillä. Lataukset tulevat hitaasti (alhaalla keltainen kolmio) ja portintarkistuksessa tulee Error. Laitoin Explorerin oletusselaimeksi, jolloin avaa tarkistuksen siihen ja proxy-asetukset laitoin oikein.

Käytössä on A-Link Roadrunner 24AP toisessa koneessa, mutta tässä on langattomana mukana tullut USB-wlan tikku.

Melko hukassa olen tämän kanssa. Miten kummassa saisin tuon porttitestauksen OK tilaan ja yhteydet pelittämään?

Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
Member

4 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2007 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi juku!

En olisi saanut unta ennenkuin lataukset lähtisivät kunnolla rullaamaan. Nyt sain selville, miten A-Linkin reitittimen asetukset pitää olla DC++:ssaa käytettäessä. Itseasiassa en kyseistä ohjelmaa saanut toimimaan, mutta sovelsin ohjeita uTorrenttiin ja näin ollen sain portin vapautettua, joten nyt rullaa lataukset todella nätisti! Kiitoksia vielä ohjeista, olihan niistä näköjään minulekin apua. :)

Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
Mainos
_
__

_
sleppu
Member
_
18. helmikuuta 2007 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisko joku auttaa.. mul on a-link roadrunner 44b.. olen yrittänyt päästä säätämään noita NAT hommeleita, mutta en pääse ku se ei yhdistä sinne 10.0.0.2 sivulle, vaikka ne ip:t pitäisi olla oikeat

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy