Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)
|
|
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
|
26. maaliskuuta 2006 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksukka
Piirrä jollaki tuommonen laatikko ja laita ne TV -ohjelmat sen päälle...
|
PjotrT
|
27. maaliskuuta 2006 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaisko joku kertoa että minkähän takia mulla ei oikein päivity toi mun mittari joka kertoo paljon kovolla tilaa jäljellä? On näyttänyt koko ajan kun se on ollut näkyvil niin samaa lukemaa.. Refress Interval on 1000ms..
- Copy kills music -
|
Miksukka
|
27. maaliskuuta 2006 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Katselin muitten taustoja ja joillain oli semmoisia tietoja hiirestä mistä näki kuinka monta metriä se on liikkunut ja kuinka monta kertaa on painettu hiiren nappeja. Tuo olisi ihan mielenkintoinen juttu. Tietääkö joku mistä tommosen scriptan saa?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2006 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miksukka
|
27. maaliskuuta 2006 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohjeista saanut mitään selkoa miten tuon saa toimimaan. Jos joku viitsisi vähän neuvoa miten tuon scriptan sitten saisi toimimaan. Kiitos.. Ja kuinka näkee paljonko prossu on kuormitettu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2006 @ 11:03
|
PjotrT
|
27. maaliskuuta 2006 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Entäpä voiko joku kertoa miten ihmeessä saa noi näppiksen valot vilkkumaan? Kun sen paketin latasin tuolta mutta ei ole pienintäkään hajua miten sen saisi toimimaan, ja minne paketin kaikki osat pitäis purkaa. Yritin jo vaikka kuinka usein. Pliis kertokaa joku.
- Copy kills music -
|
PjotrT
|
28. maaliskuuta 2006 @ 05:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Kai nyt joku tietää????
EDIT: ohjeiden mukaan olen kaiken tehnyt, purkanut paketin ja mielestäni oikeisiin paikkoihin mutta ei tuo Samurize löydä mitään Keyled pluginia...
- Copy kills music -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2006 @ 05:48
|
PjotrT
|
28. maaliskuuta 2006 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
HUHUU?? eikö tähän osaa kukaan olla avuksi? No sanonpa vaan vielä että toi Samurize ei jostain syystä näytä että toi KeyLed juttu ois Plugin kansiossa, en tiedä sitten että miksi..
- Copy kills music -
|
shoveit
Newbie
|
31. maaliskuuta 2006 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän läppä tää nyt on kun, noissa TV-ohjelmissa ykkösellä lukee Tv-uutisten tilalla tv-tissit. En tiiä onko ollu pidempää jo, mutta nauratti kyllä ku huomasin. :D
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
1. huhtikuuta 2006 @ 04:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Sille on keksittty kiva pila nimi :D koska telkussaki lukee "tv-uutiset niin sitä o vähän muutettu. :D
|
2fast4you
Newbie
|
1. huhtikuuta 2006 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on sama juttu en tiedä mistä on tullu olisko aprilli päivä koska muistaakseni sitä ei ollu eile vielä tollai
kaikki muu muza on paskaa paitsi hevi ja metalli ja ne vasta paskaa onki
|
jpekkam
|
1. huhtikuuta 2006 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on näkyny ihan oikein kokoajan...
|
Dezliur
|
5. huhtikuuta 2006 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Aina kun päivitän kokoonpanon, häipyy se jonnekkin oikealla näkymättömiin. Sama juttu pelatessa. Mitenkä sen saisi pysymään koko ajan paikoillaan?
|
jarzaa
Member
|
6. huhtikuuta 2006 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä häipyy näkymättömiin? kokoonpanon saat lukittua paikalleen klikkaamalla oikealla hiirellä samurizen kuvaketta tehtäväpalkista ---> sijainti ja raksi kohtaan lukittu sijainti
|
Dezliur
|
7. huhtikuuta 2006 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: mikä häipyy näkymättömiin? kokoonpanon saat lukittua paikalleen klikkaamalla oikealla hiirellä samurizen kuvaketta tehtäväpalkista ---> sijainti ja raksi kohtaan lukittu sijainti
Joo eli näi näin juuri olen tehnyt, mutta sivupalkki häipyy oikealle näytön sivulle
|
heko
Member
5 tuotearviota
|
7. huhtikuuta 2006 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
MSI X58 Platinum // Intel Core I7 920 // Corsair DDR3-1600mhz 1Gbx3 // Ati Radeon HD5850 // Samsung F1 320gb RAID-0// Creative X-FI Extreme Music // Microsoft Sidewinder X6 // Razer Copperhead // Razer Barracuda
|
jarzaa
Member
|
7. huhtikuuta 2006 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Amatööri
Junior Member
|
8. huhtikuuta 2006 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen lueskellut koko viestiketjun läpi ja olen hieman sekaisin kaikista ohjeista.
Näin omia tarpeitani vastaavan dekstopin netissä. http://koti.mbnet.fi/jatama/kuvat/desktop.png
Osaisiko joku neuvoa "kädestä pitäen" miten saan työpöydälleni noi (ilmeisesti telkku.com:in) ohjelmatiedot,mukaanlukien MTV:n ohjelmat.Lisäksi haluisin saada samanlaiset ikonit kanavasta ja telkusta.
Sekä lisäksi noi kontrollit ja vaikkapa tuon muistin tilan.
Säätiedot voisin itse ehkä onnistua saamaan näkyviin noiden ohjeiden avulla.
Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2006 @ 09:56
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. huhtikuuta 2006 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
@Amatööri
Lukaseppa vielä se ensimmäinen viesti, siinä kerrotaan, miten TV ohjelmat lisätään työpöydälle ja miten muistinkäytön näyttäminen onnistuu. Noille ohjeilla ei pitäsi olla vaikeutta laittaa, jos on ongelmaa, niin sitten kysy. Turhaa kuitenkin kysellä asiaa, joka on jo opastettu tänne ihan ensimmäisessä viestissä.
|
iqq
|
11. huhtikuuta 2006 @ 07:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2006 @ 08:05
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2006 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sg552
|
14. huhtikuuta 2006 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
nolo juttu mutta en osannu tehdä analoogista kelloo, se käy väärää aikaa?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2006 @ 10:41
|
hennri
Junior Member
|
21. huhtikuuta 2006 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ghost#41
Member
|
22. huhtikuuta 2006 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten saisin näytönohjaimen lämmöt näkymään Samurizellä? Speed Fanilla ei taida onnistua.
AMDx26000+7900gt
|
Mainos
|
|
|
Jaksu
|
23. huhtikuuta 2006 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Heips!
Onkos hajua miten onnstuis saada aluks ruutuun ilmestymään sääkartta, vaikkapa 5 sekunnin jälkeen uutisotiskot, 5 sekunnin päästä now playing jne. Eli miten tuollainen vaihtuva informaatio kyetään tekemään?
|