User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.11.2024 / 00:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee kaapeliverkkoon (anysee e30 c plus)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Anysee kaapeliverkkoon (Anysee E30 C Plus)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
muppis
Member

3 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx:
no ei, softa toimii kohtuu hyvin xp:llä, vista oikuttelee hieman.
Kaikki toimii kohtuu hyvin, jos kone ottaa sen ilman mukisematta haltuunsa. Jos ongelmia tapahtuu, yleensä ne postataan tänne, mutta muista kuitenkin, että tänne päätyy n. 1 12:sta ostajasta. Yhtä vikailmoitusta kohden voi siis olla kymmeniä tyytyväisiä ostajia.

Jos kuitenkin ongelmia ilmenee, tänne kannattaa tulla katsomaan miten asian voisi saada korjattua.

Luulisin, että kunahn ensimmäinen kokonaan vistalle kirjoitettu ohjelmisto tulee nettiin, ongelmia ei ilmene yhtä tiheään tahtiin.

äläkä perkele mene ja sano että paska laite, vaikka vähän tarvii duunata. Sama kuin koettaisit halkoja pilkkoa lekalla.
paremmin tämä toimii päivite päivitteeltä, itse ainakin olen kohtuu tyytyväinen...
Samoilla linjoilla olen JHawx:n kanssa, tosin Linux -tuen puute vähän kaivelee. Sitä kun ei kuulemma ole, eikä tule. Ainakin Anyseen puolesta.

Antamani neuvot perustuvat omaan kokemukseen. Jos mielestäsi ne ovat puutaheinää, kerro toki.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muppis:
Onko kukaan törmännyt tälläiseen ongelmaan, kun yrittää tallentaa 4D -dokumenttia mpg -muodossa. TRP:na kyllä tallentuu ongelmitta.

Olen ollut yhteydessä tästä Korean poikiin jo versiosta 1.2.4 alkaen, vaan yhä 1.3.2:ssa tekee tuon.

Huomasin itse ihan saman ongelman. Eli mistä tarkalleen ottaen tuo ongelma johtuu. Itse yritin myöskin tallentaa 4D-dokumenttia.
Arzy70
Newbie
_
5. syyskuuta 2007 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Onko kukaan törmännyt tälläiseen ongelmaan, kun yrittää tallentaa 4D -dokumenttia mpg -muodossa. TRP:na kyllä tallentuu ongelmitta.

Olen ollut yhteydessä tästä Korean poikiin jo versiosta 1.2.4 alkaen, vaan yhä 1.3.2:ssa tekee tuon.

Huomasin itse ihan saman ongelman. Eli mistä tarkalleen ottaen tuo ongelma johtuu. Itse yritin myöskin tallentaa 4D-dokumenttia.
Veikkaan, että tallennettavassa ohjelman nimessä on kaksoispiste ( siis : ), kun itsellänikin oli aikoinaan ja juuri TRP osasi sen. Varmaan MPG muoto jostainsyystä ei osaa sitä, tai Anyseen soitin on tältäosin vielä businen.
Uuden 1.3.2:n mukana tulee vielä vanha ajuri, eli sitä ei ole päivitetty 1.3.6:sen jälkeen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2007 @ 14:02

muppis
Member

3 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arzy70:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:

Veikkaan, että tallennettavassa ohjelman nimessä on kaksoispiste ( siis : ), kun itsellänikin oli aikoinaan ja juuri TRP osasi sen. Varmaan MPG muoto jostainsyystä ei osaa sitä, tai Anyseen soitin on tältäosin vielä businen.
Uuden 1.3.2:n mukana tulee vielä vanha ajuri, eli sitä ei ole päivitetty 1.3.6:sen jälkeen.

Jäi tuossa aikaisemmin kertomatta, että tästä tekee hauskan se piirre, että ongelma esiintyy vain ja ainostaan 4D -dokkarien ja mpg -muodon kanssa. Mikä tahansa muu ohjelma tallentuu mpg -muotoon, vaikka olisi kaksoispiste nimessä. Pitää kokeilla seuraavan dokkarin tullessa ulos, että onko merkitystä jos vaihtaisi vaikka C -asemalle tuon tallennuskansion.

Antamani neuvot perustuvat omaan kokemukseen. Jos mielestäsi ne ovat puutaheinää, kerro toki.
Junior Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs luulet tapahtuvan, jos tulisikin vaikka ohjelma nimeltä 4C.

Kas kun tuo kirjain-kaksoispisteyhdistelmä on aina ollut levyaseman tunnus.

Katselija Turun KaapeliTV + VU+ + Win10 64 bit + Saunavisio
muppis
Member

3 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Karselija:
Mitäs luulet tapahtuvan, jos tulisikin vaikka ohjelma nimeltä 4C.

Kas kun tuo kirjain-kaksoispisteyhdistelmä on aina ollut levyaseman tunnus.

Kerroppas sitten, että miksi TRP -muotoon tallennettaessa softa osaa muuntaa kaksoispisteen alaviivaksi?

Junior Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei saa kysellä NOIN vaikeita. :-)

Katselija Turun KaapeliTV + VU+ + Win10 64 bit + Saunavisio
Korski
Junior Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis mitenkä minun ongelma mitenkään liittyy mihinkään signaaleihin? Siis loistavastihan tämä aparaatti on jo kolmisen kuukautta toiminut ja nytten samana päivänä kun suomi siirtyi digiaikaan alkoi tuo hemmetin pätkiminen ylellä, mtv3, nelonen, jim, ja subbari. Katsoahan noita mainitsemiani kanavia ei voi ollenkaan koska kuva päivittyy kerran viiteen sekunttiin. Maksukanavat toimii kuin junanvessa. Että mites tässä nyt menettelee kun yhtäkkiä tämmönen vika ilmenee?
muppis
Member

3 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Korski:
No siis mitenkä minun ongelma mitenkään liittyy mihinkään signaaleihin? Siis loistavastihan tämä aparaatti on jo kolmisen kuukautta toiminut ja nytten samana päivänä kun suomi siirtyi digiaikaan alkoi tuo hemmetin pätkiminen ylellä, mtv3, nelonen, jim, ja subbari. Katsoahan noita mainitsemiani kanavia ei voi ollenkaan koska kuva päivittyy kerran viiteen sekunttiin. Maksukanavat toimii kuin junanvessa. Että mites tässä nyt menettelee kun yhtäkkiä tämmönen vika ilmenee?
Eipä tuohon osaa oikein mitään sanoa. Tapahtuuko vastaavaa toisella digi-vastaanottimella? Jos tapahtuu, niin yhteyttä kaapeli-tv-yhtiöön. Jos ei, niin sitten ompi vähän huonompi homma. Vaihtoehtona on kilauttaa kaverille ja käydä siellä kokeileen, että onko ongelma askissa vai kaapelissa. Tai jopa mahdollisuuksien mukaan kotona vaihtaa antennireikää. Joskus se vain on siitä kahvikupin paikasta kiinni.. (eli niin henkimaailman juttu, ettei kukaan osaa sanoa miksi, miten ja minkä ihmeen takia) ;)

kapina
Newbie
_
5. syyskuuta 2007 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tän laitteen ja toimii todella hyvin, kanavat näkyy, ajastus pelaa, nauhoitus toimii, kaikki on niinkuin pitääkin.

Veikkaan siis että vika on käyttäjässä ;) Mulla on semmoinen ongelma nauhoituksien ja ajastusten kanssa (oon tosi nOOb), että
-Nauhoituksia ei voi toistaa muuta kuin omalla softalla
-Miksi nauhoitusten kestoksi tulee jotain tyyliin 409498547 tuntia?
-Nauhoitukset on valtavia kooltaan

Eli kysyisin seuraavaa, mihin en mielestäni löytänyt ratkaisua jonka olisin saanut toimimaan:
Millä ohjelmalla videon voisi muuttaa johonkin muotoon, jonka voisi toistaa simppelisti, ja ehkä myös polttaa dvd:lle? Eli varmaan .avi... X-video converteria oon testannut, mutta joko en osaa käyttää tai se ei toimi.

Mielellään myös voisiko joku suositella ohjelmaa, jolla mainoskatkot napsisi helposti pois?

Kiitos jos joku viitsii neuvoa, tästäki topikista oon saanut paljon apua asennusongelmiini :) Hyvä palsta ja hyvä boksi!
muppis
Member

3 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kapina:
Ostin tän laitteen ja toimii todella hyvin, kanavat näkyy, ajastus pelaa, nauhoitus toimii, kaikki on niinkuin pitääkin.

Veikkaan siis että vika on käyttäjässä ;) Mulla on semmoinen ongelma nauhoituksien ja ajastusten kanssa (oon tosi nOOb), että
-Nauhoituksia ei voi toistaa muuta kuin omalla softalla
-Miksi nauhoitusten kestoksi tulee jotain tyyliin 409498547 tuntia?
-Nauhoitukset on valtavia kooltaan

Eli kysyisin seuraavaa, mihin en mielestäni löytänyt ratkaisua jonka olisin saanut toimimaan:
Millä ohjelmalla videon voisi muuttaa johonkin muotoon, jonka voisi toistaa simppelisti, ja ehkä myös polttaa dvd:lle? Eli varmaan .avi... X-video converteria oon testannut, mutta joko en osaa käyttää tai se ei toimi.

Mielellään myös voisiko joku suositella ohjelmaa, jolla mainoskatkot napsisi helposti pois?

Kiitos jos joku viitsii neuvoa, tästäki topikista oon saanut paljon apua asennusongelmiini :) Hyvä palsta ja hyvä boksi!

Tuo nauhoituksen keston tuntimäärä on aika mystinen. Tiedostomuotona on todennäköisesti TRP, jos mikään muu ohjelma ei suostu toistamaan. Itse olen käyttänyt ProjectX -nimistä ohjelmaa pilkkomaan tuota TRP:tä, jotta saa Ylen tekstit talteen. Muilla (perus)kanavillahan tämä ei ole ongelma, kun eivät käytä DVB eikä tekstitv -tekstitystä. Tarkista onko One vai Multi. Multi -vaihtoehto tallennettavan kanavan lisäksi loput kanavat samasta kanavanipusta, joten se selittäisi tiedostojen julmetun koon ja mahdollisesti myös tuon tallenuksen pitkän keston. Harmi sinänsä, että mainittu ProjectX ei osaa pilkkoa näitä Multi -tallenuksia oikein, tiedä sitten onko kyseessä Anyseen softan vika/ominaisuus vai eikö ProjectX vain osaa?

JHawx
Suspended due to non-functional email address
_
5. syyskuuta 2007 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis noh, jos käyttää nauhoitusominaisuutta huomaa helposti, että mm. käyttämällä 15? hintaista dvb-wieveriä saa paljon pienenmpään nuo kuvat, ja jos ei tarvitse tekstityksiä, selviää huomattavasti pienemmillä.
Toisaalta, onhan noille elokuville yleensä suomitekstitykset netissä joten...
ei mitään syyttelyitä puoleen eikä toiseen, mutta miettikääs... jotta saatte tekstit talteen käytätte formaattia joka vie 15-20 megaa minuutilta?
Mielluummin käyytäisin sitä ekaa muotoa, ajaisin dr. divx läpi muuntaen divx.avi muotoon ja sitten divx muuntimella streamaisin tekstitykset elokuvaan.
mm. windowsin movie maker on yksi kohtuu hyvä kuvaleikkuri, mutta ainoa varteenotettavat ovat ammattikäytössäkin olevat avidit. tosin näistä saa pulittaa 350-2000? toisinaan, joten...

nöin nyt videotekniikkaa opiskelleena.
yogee
Junior Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kapina : http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/projectx_dvb.cfm

TRP/MPG -toistossa toimii mulla MPC parhaiten mutta jos YLE:n tekstitykset haluat mukaan niin VLC. Se että miksi TRP:t ei toimi muissa softissa johtuu ymmärtääkseni siitä että lähetyspäässä streamiä jaetaan moneen osaan ja lisätään sitten jotain virheenkorjaus paketteja jne. Voisko joku jolla on dvbviewer käytössä kommentoida miten sillä tallennetut Transport Streamit toistuu muissa ohjelmissa?

muppis : Eikö tosta SDK:ksta pitäisi olla apua Linux-tuen
kehittämisessä?

Korski : Kenen kaapeli?
JHawx
_
6. syyskuuta 2007 @ 03:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei dvb viewer osaa sen kummemminkaan multi transport streamia, mutta osaapas laittaa ja pakata suoraan mpeg tai divx.
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2007 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo kyllä varmaan lukeekin jossain mutta mitä tehoja vaatii koneelta jossa on Xp Pro, siis tarkoitan siis kaapeliverkkoon, niin että homma pelittäisi kunnolla ilman mahdollisia "nykimisiä".
kapina
Newbie
_
6. syyskuuta 2007 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran tiedän lisää nyt että nuo videot on .MPG -muotoisia mutta niiden kesto on edelleen kymmeniä tuhansia tunteja eikä ne avaudu muuta kuin anyseen softalla.. Voikohan tuon jotenki saada toimimaan ihan tavallisilla soittimilla?
JHawx
_
6. syyskuuta 2007 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Degra:
Tuo kyllä varmaan lukeekin jossain mutta mitä tehoja vaatii koneelta jossa on Xp Pro, siis tarkoitan siis kaapeliverkkoon, niin että homma pelittäisi kunnolla ilman mahdollisia "nykimisiä".

niin noh, en xp:stä tiedä, mutta vaikka 2.512 megaa muistia niin vistalla tuota hieman nykivää toimintaa ei voi siltikään välttää pitemmälle ajalle. xp:lle suosittelen tosin tuota 1.512 megan minimiä, jos videoita paljon pyörittelee. Kannattaa myös katsoa, että anysee käyttää korkeampaa prioriteettiä, saattaa auttaa hieman nykimiseen.
muppis
Member

3 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2007 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yogee:

muppis : Eikö tosta SDK:ksta pitäisi olla apua Linux-tuen
kehittämisessä?

Eipä siitä oikein, kun ei siinä kerrota kuin kaukosäätimen käyttö ja salauskortin luku. Sen mitä olen nettiä kolunnut, niin Anysee käyttää samoja komponentteja mitä muutkin, mutta API on sitten jotain ihan muuta.

Pitää tänään kokeilla, mitä AutoGK tuumaa tuosta Multi Transport Streamista. Ainakin eilen pikavilkaisulla näytti hyvältä, tosin ylen tekstit pitänee vissiin kaivaa ProjectX:llä tekstitv:stä. Tai sitten en vielä osannut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2007 @ 06:28

Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHawx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Degra:
niin noh, en xp:stä tiedä, mutta vaikka 2.512 megaa muistia niin vistalla tuota hieman nykivää toimintaa ei voi siltikään välttää pitemmälle ajalle.
Mulla on koneen osto edessä, sitäkin vähän kysyin, ja Xp:llä ajattelin jatkaa ja tälle keskustelualueelle ei kuulu tämä kysymys, mutta onko sulla tai jolla kulla tietoa kumpi noista on raskaampi käyttis. Ehkä uuteen koneeseen se Vista kuitenkin kannattaisi hankkia, jos tällaisia uusia juttuja on tulossa muitakin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2007 @ 07:21

yogee
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kapina, näyttääkö Media Player Classic MPG-filujen ajan väärin?
kapina
Newbie
_
6. syyskuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yogee:
kapina, näyttääkö Media Player Classic MPG-filujen ajan väärin?
Sehän toimii tolla MPC:llä!! Kiitos muchos, nythän noita voi katsellakin. Polttoon näytti jo ohjeet olevan olemassa, mahtavaa!
yogee
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, ensimmäinen maksukanava+plugini ois "markkinoilla". Toimii ainakin mulla ProgDVB:ssä ilman mitään säätöjä. Copy -> C:\ProgDVB\Plugins\ ja toimi suoraan.

Plug-in löytyy täältä : http://koti.mbnet.fi/wdldsgn/Anysee/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2007 @ 10:52

muppis
Member

3 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2007 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AutoGK näyttää olevan aika pätevä purkamaan noita Multi Transport Stream -tallennuksia, tosin oikean videon ja äänen valitseminen pelkän PID:n perusteella on hieman arpapeliä. Katson, jos saisin tehtyä softan pätkän joka kaivaa rekisteristä oikeat arvot.

Korski
Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edelleenkin nuo ilmaiskavat mulla pätkii, Yle pätkii vähiten. Elikkä signaali pomppii siinä 80-95 ja välillä ehkä millisekunnin ajan se välähtää punaiselle eli alle 30 tai jotain. Olen testannut haaroittimen kanssa ja ilman, netti kiinni ja ilman, netti päällä ja ilman, ei mitään vaikutusta. Ja tämä uusi 1.3.6 kaatuilee vähän väliä :D. Ideoita tuohon pätkimiseen?
Mainos
_
__

_
yogee
Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Korski:
Edelleenkin nuo ilmaiskavat mulla pätkii, Yle pätkii vähiten. Elikkä signaali pomppii siinä 80-95 ja välillä ehkä millisekunnin ajan se välähtää punaiselle eli alle 30 tai jotain. Olen testannut haaroittimen kanssa ja ilman, netti kiinni ja ilman, netti päällä ja ilman, ei mitään vaikutusta. Ja tämä uusi 1.3.6 kaatuilee vähän väliä :D. Ideoita tuohon pätkimiseen?
Kenen kaapeliverkko? Ootko sillä vaimentimella testannut? Haaroitin nyt laskee signaalia jonkun verran muttei hirveesti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2007 @ 16:16

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille) 550 3. huhtikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee kaapeliverkkoon (anysee e30 c plus)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy