User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 23:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > miten saittia tulisi kehittää jatkossa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saittia tulisi kehittää jatkossa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
22. lokakuuta 2007 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens, olen melko "uusi" täällä (seuraillut uutisia lähinnä) ja nyt tutustuin foorumiin ja huomasin jotain uupuvan:
Grafiikka osio, olisin meinaan muuten laittanut jotain grafiikoit ratettavaksi.
Vai onko Afterdawnilla jokin syy tähän? o_O
Mutta joo, muuten ihan ok:lta näyttää.
Moderator

14 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2007 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutisten mukaan voisi laittaa äänestyksen. Esim. Blue-ray vs. HD-DVD, voisi laittaa äänestyksen kumpi on parempi käyttäjien mielestä.

Helppo esimerkki, mutta kaikenlaisissa muissakin uutisissa hyödyllinen, kuten joku torrent-sivuston alasajo, mitä mieltä porukka on siitä yleensä. Ja jos aiheesta tulee uusi uutinen, voisi sen äänestyksen tulokset liittää siihen, tai siiten taas äänestys mahdollisuuden.

Voisihan äänestys osio olla jossain muuallakin ja sitten uutisissa esim. mainitaan mitä mieltä käyttäjät on. Esim Iphonen myynnistä kertovassa artikkelissa kerrotaan kuinka monta Ad:n käyttäjistä ostaa sen yms.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2007 @ 20:58

Senior Member

8 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2007 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhteistyöhön muropaketin kans. Kellotukseen, näytönohjaimiin, emolevyihin ja uusiin tuleviin tekniikoihin liittyviä uutisia. Kellotusohjeita myös.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Pr0xima
Newbie
_
7. joulukuuta 2007 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkästä sellasta palautetta olisi, että kun keskustelualueellanne on p2p osio, koko HTTP latausalue puutuu. (rapidshare jne.). Tämä olisi kätevä esim. hyvien sivujen löytämiseen. Kiitos.

Kahta asiaa minä vihaan, rotusortoa ja neekereitä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2007 @ 01:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tuossa toiseen ketjuun ehdoitettua, vaikka itse sanonkin - ihan pätevää ratkaisua huonojen otsikkojen/viestien kitkemiseksi. Täälä se voisi vain saada lisää huomioarvoa.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/165377/3668914

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2007 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä kannatettavinta! Olen jo pitkään toivonut kahta asiaa ylläpidolta. Ne ovat, että vastaajia arvostettasiin siksi paljon, että kirjoitusruutuun - tilaa on - kirjoitettaisiin: Vastaa neuvoihin riippumatta siitä ratkaisivatko ne ongelman. Tietoa tarvitaan neuvonnassa.

Ja toinen lisäys olisi juuri tuo otsikointiin liittyvä, vaikka:

Kirjoita kysymyksesi, ongelmasi tai mielipiteesi oleellinen asia otsikkoon niin saat tarkempia vastauksia ja nopeammin.

Tomekki
Member
_
3. tammikuuta 2008 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mahdollista saada tuohon nickin ja tittelin viereen, että kuinka monta viestiä on lähettänyt? Tyyliin: Viestejä: xxx
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2008 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielestä tota hakua pitäis uudistaa jollain tapaa. Noita sivuja löytyy ihan liikaa useemmankin hakusanan yhdistelmällä. Ja se, että noita hakusanoja joutuu laittaan jo useemman putkeen, että löytää haluamansa, rajaa usein etsityn asian listalta kokonaan pois.

Ton haun kautta ei mun mielestä tarvi löytyä hjt-logeja. Millä tahansa windows ohjelman nimellä tekee haun niin 100 ensimmäisen tuloksen joukossa on ainakin 1/3 noita logeja.

Ja lisäks noita monta vuotta vanhoja viestiketjuja on mun mielestä aika turha säilytellä. Veikkaampa, että todella harva löytää niistä enään ongelmiinsa ratkasuja, kun asiat on muuttunu 10 kertaan niistä ajoista.

Hakutuloksien listaamisen vois järjestää "suosituin ensin" periaatteella. Kaikki oppaat sun muut eniten puhuttaneet asiat löytyis tosta listan kärkipäästä.

Niin ja noita bokseja ei tarvita etusivulla. Varsinkaan kun osa niistä ei palvele ketään etusivulla ja osa on vaan todella turhia.

Käyttäjätunnuksen hallinta aivan turha tossa. Löytyy kahen napin takaa ylempääkin.
Käyttäjien suosittelemia laitteita ei palvele ketään etusivulla tossa muodossa. Jos haluan tietää mitä porukka suosittelee meen asialle omistetulle sivulle.
Poimintoja sanastosta .... .. . ..... Mikä tää on???
Uusimmat oppaat ei palvele ketään etusivulla tossa muodossa. Jos haluan lukea oppaan tietystä asiasta menen asialle omistetulle sivulle.

Ps. Ei kai noita avatareja oo edes mietitty? Noista siguistakin sais poistaa kuvat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2008 @ 19:29

Senior Member

10 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2008 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Ja lisäks noita monta vuotta vanhoja viestiketjuja on mun mielestä aika turha säilytellä. Veikkaampa, että todella harva löytää niistä enään ongelmiinsa ratkasuja, kun asiat on muuttunu 10 kertaan niistä ajoista.

Jotkut asiat pysyvät suhteellisen muuttumattomana (kuten käyttöjärjestelmiin liittyvät, vanhaan rautaan, ajureihin, peleihin jne) ja juuri näihin olen ainakin minä saanut monesti apua "jopa" 2004 -vuoden ketjuista. Siis ei saisi poistaa, hakua kyllä saisi parannella, niinkuin jo sanoit.

Lainaus:
Ps. Ei kai noita avatareja oo edes mietitty? Noista siguistakin sais poistaa kuvat

Jep, avatarit pysyköön poissa. Allekirjoitukseen ja allekirjoituksessa olevaan kuvaan liittyen pidän sitä nyrkkisääntöä, että kirjoitetun tekstin pitää viedä suurempi tila, kuin allekirjoituksesi. Tosin ei tuokaan aina onnistu, jos vastauksesi riittää pelkkä linkki.

Senior Member

15 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomekki:
Onko mahdollista saada tuohon nickin ja tittelin viereen, että kuinka monta viestiä on lähettänyt? Tyyliin: Viestejä: xxx
Kannatetaan!
Senior Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuSOS:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomekki:
Kannatetaan!
Ei kannateta. Ad:sta ei todellakaan tartte tehdä mitään phpbb kopiota!!

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
IsoPylly
Member
_
20. tammikuuta 2008 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pienimuotoinen ehdotus :)
Kuinka teknisesti että henkisesti mahdollista olisi muuttaa tuota viestiin vastaamista?

No tottakai kerron enemmän ;)

Tällä hetkellä kun vastaa viestiin, on viestiketju kirjoituskentän alapuolella, järjestetty ensimmäisestä viimeiseen.

Varsinkin pitkissä viestiketjuissa on melko rasittavaa selata sivu kokonaan alas, tarkistaakseen jotain...

Vaan jos viimeisin viesti olisi ensimmäisenä, ei tarvitsisi nähdä niin paljon vaivaa... Laiska kun olen :)

Toivottavasti ymmärsitte, ja kait joku edes asiaa miettii.

Amilo M-3438G,Linux+KDE
HP DV5-1153EO, Linux+Gnome
AspireOne, Linux+KDE
Asus P6T + I7. Linux+KDE
Senior Member

3 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2008 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IsoPylly:

Vaan jos viimeisin viesti olisi ensimmäisenä, ei tarvitsisi nähdä niin paljon vaivaa...

Juup, itekin mieluummin pitäisin sen viimeisimmän viestin ylimmäisenä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2008 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama täällä. Juuri samaa miettinyt kuin IsoPylly.

Senior Member

47 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joiltain foorumeilta ja esim. Gmailista löytyy Check Spelling -nappi, joka tarkistaa oikeinkirjoituksen. Olisko ideaa laittaa sitä AfterDawniin?

Joskus vain tulee niin sokeaksi omille virheilleen, että usean lukemiskerran jälkeenkin tekstissä on typeriä virheitä.

En halua kitistä muiden pilkkuvirheistä, vaan yritän itse olla tekemättä niitä ja siksi tuota toivon.

Suomi on helppo kieli, mutta tuolla enkkupuolella olisi varmaan suurempi apu ja miksei suomipuolellakin.

PS. Jos joku on jo ehdottanut, niin olen pahoillani.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 00:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarmo78: Englannin kielen puolella on olemassa käteviä nettitekstin oikeinkirjoituksen tarkistusohjelmia. Niitä lienee useita erilaisia, olen joskus käyttänyt TinySpell nimistä hyvin kevyttä ohjelmaa. Suomen kielen puolella en ole vastaavaa vielä nähnyt, mutta pitemmät tekstithän voi kirjoittaa tekstinkäsittelyllä, jossa on oikoluku. Ja sitten siirtää kirjoitusruutuun.

Virheetön teksti on hyvä asia, mutta vielä ajankohtaisempi olisi ymmärrettävä teksti ;-D

Senior Member

3 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firefoxiin saa addonina Soikko-oikolukijan ja englanniksi taitaa löytyä jo valmiina jokin.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3
I hate titles

35 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Neptun:
Virheetön teksti on hyvä asia, mutta vielä ajankohtaisempi olisi ymmärrettävä teksti ;-D
Juurikin näin :-) Mutta pistetään oikolukukin harkintalistalle..

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2008 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo viestien keskellä oleva mainos boxsi saisi poistaa uutis kohdan, ja tehdä pitkittäinen mainos, eikä neliö.
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. tammikuuta 2008 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitevertailussa kännyköiden tiedoissa olisi hyvä lisäys paljon on suurin tuettu muistikortin koko.
Junior Member
_
29. tammikuuta 2008 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olen aika uusi täällä. Nyt ihmettelen, että onkon täällä ollenkaan jotain ohjelmointi kohtaa missä voisi puhua vaikka delphistä ja visual basicista ja javasta ja c-ohjelmointi kielestä? Jos ei sellanen kanttais tehä. Itse en ainakaa nää että tääl olis sellanen.

Uus Kone:
Intel Pentium II
Microsoft Windows 95
480.1MB tilaa!
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2008 @ 23:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kepetys:
Itsekin olen aika uusi täällä. Nyt ihmettelen, että onkon täällä ollenkaan jotain ohjelmointi kohtaa missä voisi puhua vaikka delphistä ja visual basicista ja javasta ja c-ohjelmointi kielestä? Jos ei sellanen kanttais tehä. Itse en ainakaa nää että tääl olis sellanen.
Tuota on ehdoitettu aiemminkin, mutta nuo aiheet eivät ole niin yleisiä, että ns. "ansaitsevat" oman alueen, siihen tarvitaan kuitenkin tuhansia viestejä tietystä aiheesta, jotta sille avattaisiin oma alue. Kuitenkin noista voi kirjoitella vaikka tuonne kaikki muut keskustelunaiheet osiolle.
wings466
Newbie
_
31. tammikuuta 2008 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mediatoistimet? Ei löydy ihan äkkiseltään omaa aluetta. Sopisi tuonne DVD-soittimien jatkoksi samaan kategoriaan. Ansaitsisivat varmaan oman paikkansa, sen verran "uusia" ja eksottisia lootia kun kumminkin vielä ovat.
Member
_
1. helmikuuta 2008 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Drizzt^^:

Vaan jos viimeisin viesti olisi ensimmäisenä, ei tarvitsisi nähdä niin paljon vaivaa...

Mikäli uusimmat viestit ovat edessä niin eikö olisi hankalaa jos vastauksia on monta sivua ja joudut selaamaan looppuun asti nähdäksesi kysymyksen ja sitten vielä takaisin jottei tule sanottua kahta kertaa samaa asiaa.

My precious: corsair tx850w, Asus M4A79T deluxe, Asus EAH5870 950/1300, Corsair dominator 6GB 1800MHz ddr3 + corsair airflow cooler,Amd Phenom II 965be C3 ~4.104GHz 19/216 1.575 (proben mukaa 1.6)
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
1. helmikuuta 2008 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti era_mur:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Drizzt^^:

Mikäli uusimmat viestit ovat edessä niin eikö olisi hankalaa jos vastauksia on monta sivua ja joudut selaamaan looppuun asti nähdäksesi kysymyksen ja sitten vielä takaisin jottei tule sanottua kahta kertaa samaa asiaa.
Tässä (ainakin minun käsityksen mukaan) tarkoitettiin, että vastatessa viimeisin viesti näkyy ylimpänä. Muuten viestiketjut pysyisivät samanlaisina kuin ennenkin.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > miten saittia tulisi kehittää jatkossa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy