Samsung SyncMaster 226BW 22''
|
|
koponennn
Junior Member
|
17. syyskuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
"-HP:ssa paremmat katseulukulmat..."
Öö, mitähän nää selität. Jos kummassakin näytössä on sama paneeli, niissä on myös samat katselukulmat. Se huono katselukulma johtuu pikseleiden välissä olevasta tyhjästä tilasta. Miten HP:n näytöissä olisi sitä vähemmän?
|
Member
|
17. syyskuuta 2007 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti koponennn: "-HP:ssa paremmat katseulukulmat..."
Öö, mitähän nää selität. Jos kummassakin näytössä on sama paneeli, niissä on myös samat katselukulmat. Se huono katselukulma johtuu pikseleiden välissä olevasta tyhjästä tilasta. Miten HP:n näytöissä olisi sitä vähemmän?
Juu anteeksi, tuli pieni kirjoitusvirhe siihen. Eli siis katselukulmat.
Mistähän katselukulmista sinä nyt puhut, et ilmeisesti ainakaan niistä samoista mistä minä. Tarkoitan että millaisista eri kulmista sitä näyttöä voi katsoa. Olen sekä W2207:aa että 226BW:tä luonnossa katsellut/käännellyt ja HP kääntyy enemmän sekä pysty-, että leveussuunnassa (ei taida Samsung edes kääntyä poikkisuunnassa vaan jos haluaa kääntää niin pitää kääntää jalustasta asti), sekä HP:ssa pystyy säätämään näppärästi näytön korkeutta. Sitä tarkoitan katselukulmilla.
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
18. syyskuuta 2007 @ 06:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Katselukulmasta puhuttaessa tarkoitetaan kuinka sivusta paneelin kuvaa voi katsoa ilman että se tummuu tai tulee muita ei toivottuja ongelmia.
Sinä taisit lähinnä puhua jalustasta, etkä katselukulmista.
Tehomylly.
|
koponennn
Junior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, niinhän sillä usein tarkoitetaan ja tätä minä tarkoitinkin. Eli ei siis mitään virhettä. :)
|
MoiMi21
Suspended due to non-functional email address
|
19. syyskuuta 2007 @ 03:16 |
Linkki tähän viestiin
|
tossa samsungissahan ei välttämättä oo sama paneeli ku hpeessä.
Paita housuun vitun hippi!
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 03:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei niin. Hp käyttää vain samsungin paneelia, eli S-paneelia, kun 226bw:ssä on joko S, A, C (tai R?) paneeli.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on tuo HP:n W2207 ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Todella lievää valovuotoa on havaittavissa, mutta se ei ainakaan minua haittaa. Tosin eikös tuo valovuoto ole vähän näyttökohtainen juttu, eli satuin saamaan yksilön jossa vuotoa ei paljon ole. Näytössä tosiaan on melko kiiltävä pinta, joka voi varsinkin kirkkaassa valaistuksessa tai auringonpaisteessa vähän häiritä, itseäni se ei ole haitannut. Jalustan säädöt ovat erinomaiset ja muutenkin näyttö on täyttänyt kaikki odotukset!
|
Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Athlon: Itselläni on tuo HP:n W2207 ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Todella lievää valovuotoa on havaittavissa, mutta se ei ainakaan minua haittaa. Tosin eikös tuo valovuoto ole vähän näyttökohtainen juttu, eli satuin saamaan yksilön jossa vuotoa ei paljon ole. Näytössä tosiaan on melko kiiltävä pinta, joka voi varsinkin kirkkaassa valaistuksessa tai auringonpaisteessa vähän häiritä, itseäni se ei ole haitannut. Jalustan säädöt ovat erinomaiset ja muutenkin näyttö on täyttänyt kaikki odotukset!
Mukava kuulla! :)
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
mun 226BW:ssä oli ekaks havaittivissa melko paljonki valovuotoa mutta nyt ku on ollu pari päivää pöydällä nii ei oo paljoo ollenkaa enää...
|
Samolito
Newbie
|
25. syyskuuta 2007 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
En saanut näyttöä toimimaan dvi liitännällä, vain ja ainostaan vga liitännällä, onko näytönohjaimen ajurit pielessä vai missä on vika? kuva on musta koko ajan dvi liitännällä.. mutta kun laittaa vga liitännällä niin toimii niinkuin entinen näyttökin
|
zrg
|
26. syyskuuta 2007 @ 14:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samolito: En saanut näyttöä toimimaan dvi liitännällä, vain ja ainostaan vga liitännällä, onko näytönohjaimen ajurit pielessä vai missä on vika? kuva on musta koko ajan dvi liitännällä.. mutta kun laittaa vga liitännällä niin toimii niinkuin entinen näyttökin
painappa siitä näytöstä sitä "source" näppäintä ni vaihtaa sen siitä analogisesta digitaaliseksi (vga -> dvi)
|
Samolito
Newbie
|
26. syyskuuta 2007 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei auttanut, näytön vasemmassa yläkulmassa vaihtuu teksti digital ja analog vähän väliä, sitten näyttö menee vain mustaksi ja sitten välkkyy virtanapin valo. eli voiko näytönohjaimen ajurit vaikuttaa asiaan?
|
Timo_Ky
|
26. syyskuuta 2007 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttösi käyttäytyy dvi:n puolelta niinkuin se ei saisi signaalia lainkaan. Kokeile ihan ensiksi toisella dvi-kaapelilla. Kaverille sattui viallinen kaapeli viime vuonna uuden näytön mukana ja se käyttäytyi juuri kuin sinullakin. Itse näytössä ei ollut mitään vikaa.
|
Samolito
Newbie
|
26. syyskuuta 2007 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
jaa a.. mistäkähän tuota semmosen löytäis tähän hätään, ei ihan turhaan viitsisi semmosta ostaa.. :o jos vika ei kaapelissa olekkaan
|
zrg
|
28. syyskuuta 2007 @ 06:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samolito: jaa a.. mistäkähän tuota semmosen löytäis tähän hätään, ei ihan turhaan viitsisi semmosta ostaa.. :o jos vika ei kaapelissa olekkaan
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8012
HUOM! en oo varma onko tuo just samanmallinen kaapeli ku tuo joka ton näytön mukana tulee, tarkista jostain
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2007 @ 06:28
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
28. syyskuuta 2007 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zrg: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samolito: jaa a.. mistäkähän tuota semmosen löytäis tähän hätään, ei ihan turhaan viitsisi semmosta ostaa.. :o jos vika ei kaapelissa olekkaan
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8012
HUOM! en oo varma onko tuo just samanmallinen kaapeli ku tuo joka ton näytön mukana tulee, tarkista jostain
Hänhän ei haluaisi ostaa sellaista. Voit kysellä kavereiltasi, jos heillä olisi.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
Chadwicku
|
28. syyskuuta 2007 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen itsekin tuota Sampan näyttöä tiiraillut ja nyt ainut asia joka mietityttää on valinta 226bw ja 226cw näyttöjen välillä. Kokemuksia? Ilmeisesti tuossa cw mallissa on vähän reilumpi kontrasti ja led-näyttö, mutta vaikuttaako kuinka paljon kuvanlaatuun? Ja mitenköhän noiden cw mallien paneelien kanssa? Pitäisikö varoa jotain A roskaa?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chadwicku: Olen itsekin tuota Sampan näyttöä tiiraillut ja nyt ainut asia joka mietityttää on valinta 226bw ja 226cw näyttöjen välillä. Kokemuksia? Ilmeisesti tuossa cw mallissa on vähän reilumpi kontrasti ja led-näyttö, mutta vaikuttaako kuinka paljon kuvanlaatuun? Ja mitenköhän noiden cw mallien paneelien kanssa? Pitäisikö varoa jotain A roskaa?
CW malli on poissuljettu malli ainakin näiden ensimmäisten testien perusteella. Sen input lagi on niin suuri että sitä ei voi suositella.
BW mallli on selkeästi parempi...
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2007 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
näytäisi 226CW olevan tossa kääntyvä jalka jos oikein tulkitsin
226CW jalka = Standardi, pyörivä ja käännettävä
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2007 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
näytäisi 226CW olevan tossa kääntyvä jalka jos oikein tulkitsin
jalka = Standardi, pyörivä ja käännettävä Syncmaster 226CW
|
Member
2 tuotearviota
|
29. syyskuuta 2007 @ 04:25 |
Linkki tähän viestiin
|
osaako kukaan kertoa minkä codecin media player vaatii että voi näyttää minun samsung 40" kuvaa kun katsoo dvd tä. tietsikan näytöllä näkyy mutta samsungissa vilahtaa se kuva ja sit sammuu tulee teksti singaalia ei tueta. piuhana on dvi to vga. jos säädän samsung päänäytöksi niin kuva näkyy molemmissa.
Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
29. syyskuuta 2007 @ 08:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: codecin media player vaatii että voi näyttää minun samsung 40" kuvaa kun katsoo dvd tä.
EI se ole mistään codecista kiini kodecit on sulla hyvät jos kuva näkyy PC näytössä
Liian pitkä johto ? kokeile lyhyempää \ toista johtoa
onko oikea resoluutio ? käytä 40" töllön native resoa äläkä PC näytön
oikeat ajuri asetukset ? onhan valittu että kaks näyttöä on yhtä aikaa päällä
|
Member
2 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2007 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Klooni tila on päällä. videota katsellessa samsung käytössä.
Avi tiedostot näkyvät hyvin mutta dvd levyjä katsoessa ei näy.
Johto on 3m. Resoluution tv säätää itse automaattisesti.
(1024x768) näkyy nvidian ohjauspaneelissa. Suuremmalle ei saa.
DVD tä katsoessa media player näkyy kehyksineen mutta kuva on musta. ja toinen ongelma on että kun soittimen pienentää niin kuva töllössä pysähtyy.
Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2007 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
melkein kuulostaa siltä että teho loppuu kesken
tosin en usko sitä koska sulla kummiskin siihen riittävä kone (allekirjoituksessa)
itellä oma PC on kiini videotykissä ja käytän K-Lite Codec Pack ja VLC video player
itellä ei ole mitään positiivista kokemuksia MP soitimesta se on MS laatua toimiikun huvittaa tosin kyllä MP (Media Player) toimii mulla tupla näyttönä
Lainaus: Avi tiedostot näkyvät hyvin mutta dvd levyjä katsoessa ei näy
outoa yleensä on toisin päin koska AVI ym tiedostot sisältää satunaisia codeckeja kun taas DVD on perus Mpeg-2 joka on jo XP asennuksessa tuleva
mut joskus kun poistaa kaikki kodecit ja asentaa uudestaan niin toimii taas kokeile esim K-Lite Codec Pack ja VLC video player toimi mulla
|
Mainos
|
|
|
puppe_b
Senior Member
|
30. syyskuuta 2007 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: DVD tä katsoessa media player näkyy kehyksineen mutta kuva on musta
Onko Overlay video output (tai vastaava toiminto) päällä?
|