DC++ opas
|
|
jonpe
Suspended due to non-functional email address
|
22. syyskuuta 2006 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Millä tiedostomuodolla voi hakea pelejä dc++:lla??
|
kilofasu
Newbie
|
30. syyskuuta 2006 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Poistin väliaikaisesti latauksen incomplete-kansiosta ja laitoin sitten takaisin. Nyt ei näy enää latausjonossa. Mikä neuvoksi? Saako enää takaisin latausjonoon?
|
reijjo
Newbie
|
24. lokakuuta 2006 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Revconnectilla tullee ko koittaa ladata:
"Could not open target file: Laite ei ole valmiina"
mitä jeeraa tämä solvaa? multa kyllä hyvin lattailee porukka, mutta ittellä tullee aina tämä ku koitan ladata.
|
anzaa
|
29. lokakuuta 2006 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
tarttisin apuu ku mul ei toimi tulee tohon ku yritän aukasta sitä hubi listaa niin että yhteyden muodostaminen epäonnistui koska vastapuoli ei vastannut oikein määritetyn ajan kuluessa.
|
harhaa
|
1. marraskuuta 2006 @ 00:14 |
Linkki tähän viestiin
|
joo, sama ongelma mulla kanssa. Apua
|
TafToy
Newbie
|
4. marraskuuta 2006 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Uskaltauduin minäkin kokeilemaan DC++:a tän oppaan avulla, mutta.. Näyttäis siltä, että kukaan ei saa ladattua multa. Missäköhän vika?
|
TafToy
Newbie
|
4. marraskuuta 2006 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa, eipä mitään. Näyttää se sittenkin toimivan :)
|
rillix
Senior Member
|
4. marraskuuta 2006 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2006 @ 12:46
|
TafToy
Newbie
|
7. marraskuuta 2006 @ 18:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja vielä yksi ongelmanpoikanen..
Versio on siis 0.698. Miten noita keskeytyneitä latauksia saa jatkettua?
|
rillix
Senior Member
|
7. marraskuuta 2006 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TafToy: Ja vielä yksi ongelmanpoikanen..
Versio on siis 0.698. Miten noita keskeytyneitä latauksia saa jatkettua?
Monesti lataukset keskeytyy puolelta öin kun porukka sammuttaa koneen kun menee nukkuu. Voit mennä seuraavana päivänä samoille hubeille niin lataukset jatkuu automaattisesti, jos kyseinen henkilö on myös paikalla.
Mutta helpoiten jatkat keskeytynyttä latausta klikkaamalla oikeata hiirinappia tiedoston kohdalla ja valitse 'Search for alternates', jolloin uudessa ikkunassa aukeaa kaikki käyttäjät joilla on sama tiedosto eli 'TTH Root' luku on sama. Tiedoston kohdalla hiirivalikosta valitse 'Download to...' jolloin pitäisi näkyä tiedosto joka on kesken.
Jos tiedosto latautuu hitaasti niin voit poistaa henkilön kun tiedoston kohdalla hiirivalikosta valitset 'Remove user from queue' ja etsiä henkilön jolta saat jatkettua saman tiedoston latausta nopeammin.
Jos kone kaatuu tai uudelleenkäynnistät koneen niin keskeytyneitä latauksia voi jatkaa.
|
TafToy
Newbie
|
8. marraskuuta 2006 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
^Kiitos :)
|
Pakana00
Newbie
|
8. marraskuuta 2006 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla ei tuu niitä hubeja sinne. missä syy?
|
rillix
Senior Member
|
8. marraskuuta 2006 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pakana00: mulla ei tuu niitä hubeja sinne. missä syy?
Lueppas viestejä vähän ylempää.
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
8. marraskuuta 2006 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2006 @ 15:16
|
saqaali
Junior Member
|
11. marraskuuta 2006 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
muuten DC++ toimii hyvin,mutta esim.elokuvien latauksien ajoissa näkyyn jtn.50 tuntia.Onko yhteys huono vai kuinka?
lol
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
13. marraskuuta 2006 @ 03:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti saqaali: muuten DC++ toimii hyvin,mutta esim.elokuvien latauksien ajoissa näkyyn jtn.50 tuntia.Onko yhteys huono vai kuinka?
Todennäköisesti johtuu yhteys nopeudesta ja vastapuolen Upload nopeudesta, sekä tiedoston koosta.
|
catsu92
Newbie
|
19. marraskuuta 2006 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
TLS ei käytössä, sertifikaatin luonti epäonnistui: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
Sertifikaatti tiedoston lataus epäonnistui
Tiedostolistaa päivitetään...
Tiedostolistan päivitys valmis
aina ku yritän käynnistää dc:n nii tulee tommonen teksti,mistäköhän mahtais johtua?kaikki asetukset pitäis olla ok.Dc on ennen toiminu mut nyt tulee aina toi teksti.Eli voisko joku mahdollisimman selkokielellä kertoo mitä pitäis tehdä?
|
rillix
Senior Member
|
20. marraskuuta 2006 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti catsu92: TLS ei käytössä, sertifikaatin luonti epäonnistui: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
Tuosta ei tarvitse välittää, sinulla pitäisi toimia DC++ ok. TLS on joku DC:n uusimman version ominaisuus joka ei vielä kuitenkaan toimi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2006 @ 10:55
|
mippe
|
21. marraskuuta 2006 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
APUA!
Mun DC++ herjaa, että Pyydetty osoite ei kelpaa tässä konsteksissa. Mitä mun pitäis tehdä kun se ei sit toimi?
|
Ile_
Junior Member
|
23. marraskuuta 2006 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon kokeillu vaikka mitä ja nyt näyttäs onnistuvan viel modeemin portit aukasta en muista sitä salasanaa niin mitä pitäis tehä? ja modoomi on siemens speedstream 6515
|
hammetti
|
11. joulukuuta 2006 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
miksu mulla ei tomi dc ++?? siinä aukee hubit ihan niinku pitääki kylläkin toisessa hubilistassa koska oletuksesa oleva hubi lista ei toiminut...ku lähen ettii jotain niin siihen tulee aina `´searching currentlu disbled `´??? mitä tää meinaa.. mitä pitäis tehä ja miten saan taas haettuu niinku ennenki?? mulla on jaossa kyllä kamaa.. noin 3 kigaa..
JUUSO hölelius
|
colazo
Member
1 tuotearvio
|
12. joulukuuta 2006 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
moi tää voi ehkä olla tyhmä kysymys mut miten tiedän olenko actiivi tilassa ??? mulla on DC++ 0.691 ja sieltä yhteyksissä palomuuri upnp. mullakun ei ole mitään hajuu niin jos joku viitsisi kertoo et olenko onnistunut viimein pääsemään aktiivi tilaan. kiitos
MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
|
Arnolds2
Member
|
21. joulukuuta 2006 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
colazo
Lueppa ketjun alusta LcD:n ohje. Jos asetukset noin ja saat hubilistat sekä haulla näkyviin mitä hauluat niin olet aktiivi tilassa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2006 @ 07:04
|
Jxcl
Newbie
|
23. joulukuuta 2006 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä sain toimimaan dc:n hyvin ja lataamaan,mutta kun sammutan ja käynnistän niin kaikki hubit ovat hävinneet ja lataukset?
Juuso.
|
Mainos
|
|
|
rillix
Senior Member
|
23. joulukuuta 2006 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jxcl: kun sammutan ja käynnistän niin kaikki hubit ovat hävinneet ja lataukset?
Kaikki on ok eli keskeneräiset lataukset ei pitäisi hävitä. Sinun pitää uudestaan mennä samoille hubeille joilla ne käyttäjät olivat joilta latasit, niin lataukset jatkuu (mikäli on vapaita slotteja).
|