User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 13:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ opas
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345
kisuli_86
Newbie
_
9. maaliskuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku selvittää mikä on vikana kun aina kun avaan dc:n niin joudun aloittamaan kaiken alusta, eli laittaan hubeja ja kaikki muutkin asetukset? Ja kun sulkee dc:n niin työpöydälle ilmestyy tiedostoja. Tarvitsen ohjeita joista tyhmempikin tajuaa mitä tehdä..
kwaro
Newbie
_
11. maaliskuuta 2008 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas saa tuntea itsensä tyhmäksi tämän kysymyksen jälkeen, mutta johan tuo on aikakin opetella käyttämään itse tuota laitosta..:) Eli ongelma on seuraavanlainen. Haku toimii kyllä, joskin hitaasti. Tästä ei voi syyttää kuin omaa konetta. Mutta jostakin syystä nykyään ei anna ladata kuin yhtä tiedostoa kerrallaan. Lukee vain, että "ei vapaita omia latauspaikkoja". No mistäpä noita sitten saa lisää?
maksis
Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haku ei toimi: http://www.p2p-wiki.org/index.php/Aktiivitilan_asettaminen

kwaro: katso Rajoitukset-osio sivulta http://www.p2p-wiki.org/index.php/Lataukset_%28Downloads%29

kisuli: käynnistä ohjelma järjestelmänvalvojana, ohjeet http://www.p2p-wiki.org/index.php/Asennu...nist.C3.A4minen

napajuha: http://www.p2p-wiki.org/index.php/Omat_t..._information%29


.. ja samalta sivustolta löytyy muitakin ajan tasalla olevia ohjeita ohjelman käyttöön
kangastus
Account closed as per user's own request
_
28. huhtikuuta 2008 @ 23:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin DC++:n just ja tein sen niinku tossa ohjeessa neuvottiin. Laitoin asetuksen ja kaikki ja kun yritän käyttää sitä niin se sanoo et " Error creating magnet registry key ", miks?? mitä mun pitäios tehdä??
maksis
Member

1 tuotearvio
_
30. huhtikuuta 2008 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaynnista jarjestelmanvalvojana, katso ohjeiden 1. kohta
Laade
Newbie
_
5. toukokuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos hyvästä oppaasta!
Olen imuroinut joitain videoita, mutta siinä kestää todella kauan. Olen käyttänyt julkisia hubeja, enkä oikein tiedä miten hakea matskua muualta..? Mitä videon imuroimiseen yleisesti vaaditaan ja miten se onnistuisi helposti..? Kiitos:)
elinamari
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ylös.
ei näy kuvat S:

moimoi
lill1
Newbie
_
25. heinäkuuta 2008 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori, olin laiska enkä jaksanut selata koko viestiketjua läpi. Tällanen kysymys notta mitä tarkottaa ku mulla tulee siihen "avausikkunaan" dc:ssä aina teksti: "Virhe magnet-rekisteriavaimen luonnissa." ? Ja miten sellasen pystyis korjaamaan?
lill1
Newbie
_
25. heinäkuuta 2008 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lill1:
Sori, olin laiska enkä jaksanut selata koko viestiketjua läpi. Tällanen kysymys notta mitä tarkottaa ku mulla tulee siihen "avausikkunaan" dc:ssä aina teksti: "Virhe magnet-rekisteriavaimen luonnissa." ? Ja miten sellasen pystyis korjaamaan?
No huomasin et muutama viesti yläpuolella oli just samasta aiheesta, tosin en tajunnut ohjetta joka oli sen alla, enkä oikeestaan tiedä et liittyks se tähän aiheeseen.. Mulla on siis ennen toiminut DC,mutta jostain syystä se sano sopimuksensa irti tossa joku aika sitte ja nytte toi avaimenluonti tuottaa vaikeuksia.
maksis
Member

1 tuotearvio
_
25. heinäkuuta 2008 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä järjestelmänvalvojana, linkki ohjeisiin samalla sivulla
pezkuu
Suspended permanently
_
7. elokuuta 2008 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missäs kuvat? :o
maksis
Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2008 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. elokuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana on että kyllä tuo hubiin yhdistyy, mutta kun pistää hakuun jotain, ei löydä mitään.. Olen testannu aktiivista ja passiivista, lukenu monta ohjetta läpi enkä ymmärrä ...
maksis
Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monet suurimmista hubeista ei ole tarkoitettu lataamiseen eikä niissä toimi haku. Oletko koittanut tarpeeksi monessa hubissa?
vote
Newbie
_
24. elokuuta 2008 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apua. Jatkuuko nuo lataukset itestään kun keskeneräisiä latauksia on paljon mutta niitä ei näy siinä "lataus" ikkunassa ?b
Tsuuhvi
Newbie
_
29. elokuuta 2008 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin noita viestejä mutta en niistä hirveästi ymmärtänyt. Kuinka saan cd++ aktiivitilaan? pitäisi saada portit selville mutta en tiedä miten ne saan selville. Tuon oletysyhdyskäytävän sain selville tuolta ipconfig/all toiminnolla mutten saa portteja selville?

Missään ei tunnu ja mitään ei nää
Member

8 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2008 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tsuuhvi:
Luin noita viestejä mutta en niistä hirveästi ymmärtänyt. Kuinka saan cd++ aktiivitilaan? pitäisi saada portit selville mutta en tiedä miten ne saan selville. Tuon oletysyhdyskäytävän sain selville tuolta ipconfig/all toiminnolla mutten saa portteja selville?

Kaikkia laitteita ei saa aktiivitilaan.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
Janniii
Newbie
_
19. lokakuuta 2008 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullaki tuli toi "virhe magnet-rekisteri avaimen luomisessa, sitte kokeilin tota et käynnistän sen järjestelmänvalvojana, mut nyt ton koko jutn käynnistäminen ei onnistu.. Tohon tulee joku juttu et mingwm.10.dll ei löytynyt. Ja että sovelluksen uudellen asentaminen saattaa ratkaista ongelman.. Pitääks mun nyt sit lataa koko juttu uusiks vai onks joku helpompi tapa? Ois kiva jos joku osais neuvoo.. oon vähä tyhmä näis jutuis...
Member

8 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2008 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä pitäisi tehdä mulla tulee tommoinen teksti. Error creating magnet registry key. Kiitos etu käteen.
maksis
Member

1 tuotearvio
_
6. joulukuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2008 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän ohjeen vois joku päivittää, tarpeellista tietoa. kuvatkin taitaa olla ulottumattomissa tuosta ohjeesta.
DCNiko
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2009 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti asetuksissa häikkää ku ei löydä mitään.
DC++ v0.7091 löytyy. Kun laitan Etsimään jotain se ei löydä. Latauksessa ei ongelmia mutta kun ei löydä mitään.
Passiiviksi vaihtaminen ei toimi.
Jos jotain infoo olis nii kiitti.

Aivan - Kone toimii hidas käynnistys mutta toimii:D
Näyttö HITACHI CM721F KAHTOKAA Googlesta.
DC++ Ongelmia :(
Amano
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. toukokuuta 2009 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikko04:
"Could not open target file: Laite ei ole valmiina" Mikä toi virhe ilmoitus on. Esiintyy kun yrittää ladata joltain ja slotteja riittää mutta ei vain lähde tulemaan vaan työntää tota statukseen. Ei mikään tunnu auttavan.
Hei, kaikki jotka eivät ole jo löytäneet tähän vastausta.

1. Jos olet asentanut windowsin uudelleen tai asentanut uuden kovalevyn tai muuttanut talletusosoitetta talletuksillenne. KATSOKAA, ETTÄ SE POLKU TALLETUKSILLE ON VOIMASSA/OLEMASSA. (esim. C:\Downloads tms. nyt on uusi levy joka on X:\... noniin, mikäs se C:\ sitten on nykyään? CD-asema, tai onko sitä edes ylipäätänsä olemassa enään..?)

2. Tarkistakaa, että portit ja IP-osoitteet ja palomuurit (niiden) asetukset ovat kohdillaan. (ohjelmat sallittu, portit avattu ja portit/ip:t ohjattu oikein; port forward)

Up to you..
----------------------------
Mainos
_
__
 
_
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
16. toukokuuta 2009 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ opas vm. 2009

1. Poista DC++
2. ???
3. Profit!
 
Sivu:<12345
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy