User Käyttäjä Salasana  

maanantai 30.12.2024 / 18:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ opas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
DooDi
Member

1 tuotearvio
_
24. joulukuuta 2006 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos. Paljon oli noit perusapuja mulle. Esim. : Sain kielen Suomeksi...
Tomppaq92
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi mulla.. : / Ei löydä hubei.. :´(
rillix
Senior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos hubilistaa ei tule näkyviin, niin tässä pari toimivaa hubilistaa jotka voi laittaa DC++:n asetuksiin:

http://hub2list.redirectme.net/PublicHubList.xml.bz2
http://dchublist.com/hublist.xml.bz2

Public Hups > Configure > (kopioi) > Add

Asetuksissa oleva ylimmäinen hubilista on oletuksena (Move Up).
Allu92
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on semmoinen ongelma että lataaminen on todella hidasta ja monesti tulee tälläiset tekstit "ei vapaita latauspaikkoja" ja "ei vapaita omia latauspaikkoja" vaikka slotteja pitäisi olla vapaana.
Laajakaistayhteys on baana minkä pitaisi olla ihan hyvä.
Joskus TODELLA harvoin lataaminen saattaa tapahtua jopa 500kt/s vauhdilla, mutta yleensä se on siinä 2-0 kt/s.
Ennen DC toimi ihan normaalisti ja moitteettomasti mutta nyt on ollut tällainen jo kuukauden.
Olen yrittänyt jopa ruotsalaisilta hubeilta latailla, mutta ei auta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2006 @ 14:52

rillix
Senior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyppä vilkaisemassa operaattorisi tukisivuilta onko siellä mitään mainintaa p2p-ohjelmien käytöstä. Jotkut baana operaattorit priorisoivat p2p-liikennettä.
zantzuu
Suspended due to non-functional email address
_
21. tammikuuta 2007 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul ei tullu tota yhtä kohtaa noista ASETUKSET -kohdasta :/ (toka kohta niistä) Why?
aloora
Newbie
_
25. tammikuuta 2007 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmiaongelmia!
Olen menestyksellisesti päässyt hubeille ja saanut kaikki (kai) oikein asetettua mutta mulla on yhä se sama ongelma mikä on ollu jokaisella kerralla ku oon koittanu tuota asentaa että se ei vaan lataa mitään. Alhaalla lukee että searching for (mitä nyt etsiikään) mutta mittään ei tule:/
Mikä meni pieleen?
Ligitech
Newbie
_
26. tammikuuta 2007 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ ilmoittaa seuraavan viestin

[11:20] TLS ei ole käytössä, sertifikaattia ei voitu luoda: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
[11:20] Virhe ladattaessa sertifikaattia
[11:20] Tiedostoluetteloa päivitys käynnistetty
[11:20] Tiedostoluettelon päivitys valmis

En löydä täältä tähän ongelmaan vastauksia voisko joku auttaa.
Jakkiz
Newbie
_
27. tammikuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä minulla on vikana, kun avaan DC++ niin pääsen ihan normaalisti hubeihin sisään, mutta kun klikkaan jonkun pään kuvasta sieltä oikealta niin se ei näytä hänen tiedostojaan eikä se löydä mitään kappaleita se haku.Dc++ on ennen toiminut ihan hyvin, mutta se vain lakkasi toimimasta yhtenä päivänä.
melsgu
Newbie
_
28. tammikuuta 2007 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on ongelma dc kanssa.. tuo on hyvä opas muuten kaikki toimi hyvin paitsi että nyt kun lataan piisin se tuele sileleen ettei sitä voi kuunnella..:F missä vika ?
vellamo
Newbie
_
31. tammikuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen täysin torso näiden tietokoneiden kanssa, joten mitä portti (?) asetuksia minun täytyy muuttaa, kun tuo DC++ herjaa, että "Failed to create port mappings. Please set up your NAT yourself."

Minen ymmärrä.
ppekka
_
7. helmikuuta 2007 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon vähä huono näiden koneiden kans, mut mitä meinaa ku asentaa dc:n nii se sanoo:Please set up your NAT.....mitä pitää tehdä??
Member

1 tuotearvio
_
8. helmikuuta 2007 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan porttien uudelleen ohjaus olisi paikallaan, mikähän boxi sulla on?
http://portforward.com/english/routers/p...routerindex.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2007 @ 07:09

Hande14
_
11. helmikuuta 2007 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täälähän on hyviä ohjeita kaikkeen.
Laskisalo
Newbie
_
11. helmikuuta 2007 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen koneitten kanssa täysi palikka,joten apua tarvitaan.

Eli DC hakee kyllä käyttäjien tiedostolistoja ja muut käyttäjät pystyvät
lataamaan minulta, mutta kun yritän itse ladata jotain, herjaa ohjelma että:Remote client does not fully support TTH - cannot download. Mitä pitäisi muuttaa asetuksissa?
Jakki93
_
13. helmikuuta 2007 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis joo

mulla on DC++ 0.89 ja meulla ei tomi mikään hublista tulee vaan erroria
Mulla on telewellin laatikko TW-EA500 ja en tiedä miten asetukset muutetaan.

Joten joku viisas olkaa kilttejä ja auttakaa tyhmää jotta tulen viisaammaksi
markus94
_
15. helmikuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko dc++:sassa olemassa valvojia jos on niin miten voisi ryhtyä ja mitä valvoja voi tehä?

Emo: Asus M2N-SLI Deluxe. Näyttis: Ati radeon x1950pro. Prossu:AMD athlon 64 X2 5000+ black edition 3030mhz(kellotettu).
kotelo: Thermaltake Soprano Black ikkunalla(modattu täysin). Muistit: muisti: 2X Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 ja 2X Kingston 1024mb 800mhz DDR2.
Kovot: Maxtor diamonmax 21 160Gb ja Samsung Spinpoint F1 500GB. jäähdytyksestä vastaa: Thermaltake Bigwater 735. kylmäkatodit ym hauskaa löytyy.
pkaksp
Moderator
_
15. helmikuuta 2007 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hubeilla on omat valvojansa. Hubin ylläpitäjät päättävät ketkä siellä valvovat jne.

Tietysti jos perustat oman hubin, niin voit tehdä siellä mitä itse haluat. :)
ugu
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
APUA! mikähän mahtaisi olla?kun hubeja on mut ei löydä mitään.
ugu
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt toimii passiivitilassa,mutta kun suljen ohjelman niin joudun hakee uudestaa hubit,mikähän nyt on?
vessu
Junior Member
_
25. helmikuuta 2007 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ONGELMA MINULLE SE SANOO TÄLLEIN KUN YHDISTÄN JOLLEKIN HUBILLE !! :D The socks server failed establish a connection!!! MISSÄ VIKA ?
markus94
_
26. helmikuuta 2007 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugu:
nyt toimii passiivitilassa,mutta kun suljen ohjelman niin joudun hakee uudestaa hubit,mikähän nyt on?

kannataa tallentaa pari hyvää hubii suosikkeihin ja jos ei auta niin kannataa kysyy hubilla joltakin siel ne ainaskin tietää

Emo: Asus M2N-SLI Deluxe. Näyttis: Ati radeon x1950pro. Prossu:AMD athlon 64 X2 5000+ black edition 3030mhz(kellotettu).
kotelo: Thermaltake Soprano Black ikkunalla(modattu täysin). Muistit: muisti: 2X Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 ja 2X Kingston 1024mb 800mhz DDR2.
Kovot: Maxtor diamonmax 21 160Gb ja Samsung Spinpoint F1 500GB. jäähdytyksestä vastaa: Thermaltake Bigwater 735. kylmäkatodit ym hauskaa löytyy.
jakezu90
_
28. helmikuuta 2007 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun menee tonne sivulle josta ladataan toi suomenkielinen juttu DC++:aan, niin KUINKA SE LADATAAN SIELTÄ?!!? En tosiaankaan saa ladattua sitä sieltä, että voisko joku jeesaa? :D
Pellervo
_
24. maaliskuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc ei löydä mitään etsimiäni kansioita en saa yhteyttä kehenkään. Ohjelma sanoo; Error creating magnet registry key. Mitä se tarkoittaa ja mitä minun pitäisi tehdä että saisin latailtua?
Mainos
_
__

_
Jorkki007
Junior Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millähän tavalla saan tämän uusimman version suomeksi.

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy