User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 03:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > samsung syncmaster 226bw 22''
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung SyncMaster 226BW 22''
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hojeli
Junior Member

8 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2007 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun tuurilla se on c-paneeli -.-
VilleT91
Member
_
18. joulukuuta 2007 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli hankittua ko monitori hyvältä näyttää, mutta en osaa laittaa salaistavalikkoa päälle. valmistettu vko 48

edit: sain näkymään ja valikko näyttää versioksi: M-ME22H0CAA-1002

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2007 @ 21:01

pekumies
Suspended due to non-functional email address
_
18. joulukuuta 2007 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ville: Mikäli ei ole valovuotoa järkyttävästi, tai kuva ei näytä muuten paskalta, niin onnittelut. Sait S-paneelilla olevan samsungin. :)

Aerocool I-Cool+ @ 4x Noctua NF-S12-1200, MSI P35 Platinum, E6750 4,2Ghz @ Noctua NH-U12F, Samsung T166 500Gb, Inno3D 8800GTS G92, 2Gb Transcend aXeram, Corsair 520HX, Samsung 20x DVD+-RW Dual Layer. Samsung SyncMaster 226BW, Logitech Z3-e, Logitech MX518 ja Creative Fatal1ty Gamer Headset.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2007 @ 21:05

MoiMi21
_
19. joulukuuta 2007 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh, ei kyl vielkää pysty käsittää, et mikä helvetin himo o saaha näyttö josta o kolmee eri laatuu liikenees, eikä ees ite pysty vaikuttaa siihe et minkä niist saa 8) suosittelen tilaamaan hobby hallist. saapaha ainaki kokeilla sen 10 päivää, enne ku päättää lähettää sen takas. onko kukaan keksiny keinoo viel poistaa tai sulkee sitä sinistä halogeenii joka loistaa virta napin alta silmään? jeesus teippi ei näyttöö komista 8)

Paita housuun vitun hippi!
tangelo
Junior Member
_
19. joulukuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoiMi21:
onko kukaan keksiny keinoo viel poistaa tai sulkee sitä sinistä halogeenii joka loistaa virta napin alta silmään? jeesus teippi ei näyttöö komista 8)
Kahdessa edellisessä monitorissani tuon sai ihan suoraan valikosta valittua ja/tai softan kautta windowsista. Joutuu ehkä menemään hieman syvemmälle menun saloihin että tuo löytyy. Jos sitä ei taas menusta löydy, niin olen neuvoton.
zrg
_
19. joulukuuta 2007 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VilleT91:
tuli hankittua ko monitori hyvältä näyttää, mutta en osaa laittaa salaistavalikkoa päälle. valmistettu vko 48

sen kyllä huomaa heti kun näytön päälle iskee mikä paneeli on kyseessä. Jos kuva näyttää vähääkään siniseltä ni se on A-paneeli.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pekumies:
Mikäli ei ole valovuotoa järkyttävästi

ei mulla ainakaan A-paneelilla mitään järisyttävää valovuotoa ole, joten eipä tuostakaan voi sanoa :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. joulukuuta 2007 @ 20:55

VilleT91
Member
_
19. joulukuuta 2007 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pekumies:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sokar80:
Ei näy enään mitenkään kuten siitä ollut jo monta sivua juttua

Ja kuten on jo todettu, niin paneelin tyypin pystyy selvittämään service menusta, versionumerosta. Kolmesta viimeisestä kirjaimesta keskimmäinen kertoo sen, mikä paneeli on kysessä. Tässä juttua asiasta. Eli versionumeron loppu jos on: CAA-1002 = on S-paneeli, kuten minulla. CLA-1002 = A-paneeli ja CIA-1002 tai CDA-1002 = C-paneeli.
Jos tuo pitää paikkansa niin silloin luulis että minulla on s-
paneeli. Kuva Kuva2

M-ME22H0CAA-1002

edit: löysin kaksi kuolluttapikseliä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. joulukuuta 2007 @ 21:45

VilleT91
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tutkin suurennuslasilla ruutua ja on tullu eteen 11 viallistapikseliä :D . pitäiskö käydä vaihtamassa uuteen vai ottaa rahat takas?
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä ohjelmalla löytää kätevästi kuolleet pikselit jos semmosia on :) Ei tartte suurennuslasilla tutkailla jos ei halua ;)
hojeli
Junior Member

8 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja how i open the salainen valikko? en omista näyttöä mutta hyvä tietää ei jululahjoista tiiä :P
VilleT91
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kokeillu tuollasia ohjelmia mut ei oo auttanu. voi olla etten osaa käyttää.
Moderator

14 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VilleT91:
oon kokeillu tuollasia ohjelmia mut ei oo auttanu. voi olla etten osaa käyttää.
Siis sillä löytää kuolleet pikselit, ei sillä niitä korjata ;)

Mulla on hyvin vähäistä tuo valovuoto eikä ollenkaan kuolleita pikseleitä. Sen lisäksi koodi matsaa noiden sivujen 'tunnistustekniikoiden' kanssa, joten eiköhän se ÄssÄ ole tämä paneeli..

Salainen menu:

Brightness:0
Contrast:0
..ja sitten paina source nappia tarpeeksi kauan niin eiköhän se sieltä ;) Tämäkin löytyy jo ties kuinka monta kertaa tästäkin aiheesta...

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
VilleT91
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen että ne pikselit ovat vain jumissa. ei tuo ohjelma näytä niitä tuollein kuin esimerkki kuvissa.
GoldStorm
Member

1 tuotearvio
_
20. joulukuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin mun tuurilla tuli C-paneeli mut noi väri profiilit korjas pirusti värejä, mutta kun nyt katoin tuolta service menusta sitä inffoa ni menin vähingos sähläämään tota hotplug juttuu eri tasolle niin kyllä sitä nostettua sain mut en laittetua takas nollaan, joku vois sanoo miten tuon saa takasin normiks oisin kiitollinen.

Intel C2D E6600 @ 3ghz + Noctua NH-U12P
Buffalo 2Gb DDR2 800mhz
Club3D 8800GTS 320mb
Asus P5N-E SLI
Antec Sonata III
Samsung F1 750Gb ja Seagate 200Gb
Samsung SH-S202N/RSMN DVD-asema
Buffalo 500Gb ja Maxtor 320Gb ulkoset kovot

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2007 @ 19:27

VilleT91
Member
_
20. joulukuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tosi hyvät värit tässä on mutta ottaa päähän noi jumiutuneet pikselit keskellä ruutuu. jos nyt meen vaihtamaan tän uuteen niin tietenki tulee huono paneli tilalle. nyt on joku pikselinherätys ohjelma päällä mut en usko että auttaa mitään.
Ylke_
Newbie
_
22. joulukuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tossa pari päivää sitten ostettu tommonen Samsung Syncmaster 226BW
Salaisesta menusta löyty tollasta
M-ME22H0CAA-1002 eli mielestäni on s-paneelilla
Tosi tyytyväinen olen tähän näyttöön, Pelikäytössä aivan mahtava.
Väritkin on aivan mahtavat! Mutta toi ohjelma näyttää yhden kuolleen pikselin..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2007 @ 10:40

Ertzi
Newbie
_
22. joulukuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin tossa pari päivää sitten 226BW:n Kodin Ykkösestä 299e. Ja s-paneelihan sieltä tuli :) ja tää oli käsittääkseni halvin mahdollinen hinta tälle näytölle...
Ylke_
Newbie
_
22. joulukuuta 2007 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ookkaan halvin...=D
Mä ostin oman expertiltä... Joulu hintaan 285e.. Oli silloin kun tilasin niin kuulemma kampanjahinta menossa ni oli tehtävä nopea ratkaisu tilataanko vai ei ja tyytyväinen oon valintaa.
Moderator

14 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2007 @ 01:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Köyhät ettii halvimman ja nillä joilla on rahaa, niitä ei kiinnosta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2007 @ 01:42

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 01:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
köyhät ettii halvimman ja niillä joilla on rahaa, niitä ei kiinnosta.
No shit? Tässä taas viisauden huippu. Joulujuomien ansiota? ;)

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Moderator

14 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2007 @ 01:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei nyt sentään :D Glögiä tosin tuli otettua kun vieraita kävi, ei muuta :D Ärsyttää vaan tommoset viestit joissa kisaillaan siitä kuka sai halvimmalla, kun ei sillä ole mitään väliä, ainakaan mulle (tinkimällä lähti tämäkin lätty tosin mukaan :D ).. syncci siis ittelläkin..

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 01:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei nyt sentään :D Glögiä tosin tuli otettua kun vieraita kävi, ei muuta :D Ärsyttää vaan tommoset viestit joissa kisaillaan siitä kuka sai halvimmalla, kun ei sillä ole mitään väliä, ainakaan mulle (tinkimällä lähti tämäkin lätty tosin mukaan :D ).. syncci siis ittelläkin..

Ei ehkä sulle. Moni muu tekee jotain ylimääräisellä 50? setelillä, ostaa vaikka joulujuomat. ;)

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Moderator

14 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2007 @ 02:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:

Ei ehkä sulle. Moni muu tekee jotain ylimääräisellä 50? setelillä, ostaa vaikka joulujuomat. ;)
No kyllähän se ylimääräinen 50? on aina tervetullut minullekin! :)
Rahaa ei ole nim. koskaan liikaa, varsinkaan kun on Joulu tms.

Ei kai mennyt yhtään Offtopicin puolelle :D

Tiiffi
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 03:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hommasinpa tuossa 226BW:n (Kodin1 nettikauppa) ja nyt jälkiviisaana enemmän foorumeita tutkiessa tuli pieni pelko tämän näytön laadusta.

Vanhojen kuvaputkinäyttöjen jälkeen ensivaikutelma oli mahtava.
Huomasin kumminki näytön ylä- ja alareunassa valovuotoa. Kuinka voimakas se yleensä on?

Kuva1
Kuva2
Kuva3
Kuva4

Kaksi ekaa valaistussa huoneessa, viimeiset pimeässä.
Onko epätavallisen suuri valovuoto tälle näytölle?

Toinen asia joka pisti silmään oli jonkinverran korostuneet siniset sävyt. (Ilmeisesti A-Paneeleissa yleistä).
Näytön sarjanumeron mukaan tämä olisi kuitenkin C-Paneelilla varustettu. Eli huonoin paneeli.

Valmistusmaa slovakia.

Onneksi kuolleita pikseleitä ei sentään näy.

Kannattaisiko kenties palauttaa ja hommata se HP?
Ilmeisesti 14 päivän palautusoikeus on näillä nettikaupoilla jos tuote ei miellytä.

Sen verran tuore tuttavuus että en ole kerinnyt vielä testaamaan haittaako valovuodot.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2007 @ 03:16

Mainos
_
__

_
Gambina
Newbie

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GoldStorm:
service menusta sitä inffoa ni menin vähingos sähläämään tota hotplug juttuu.
Itse sain myös tuon ysistä yhteentoista ,mitähän tuo HotPlug tarkoittaa, olen käsittänyt piuhoja ja liittimiä joita voi kytkeä ns.lennossa.

Valovuotoa on minullakin paljon,vaikka on s-paneeli (laittaakohan samsung nykyään kaikkiin samat versionumerot,että kaikki on tyytyväisiä)

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > samsung syncmaster 226bw 22''

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy