nykypäivän lelukännykät kännykät
|
|
mymmeli13
Member
|
28. toukokuuta 2007 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun puhun suihkussa puhelimeen en tietenkään pidä sitä siinä veden alla vaan olen itse suihkussa ja pää ulkona sieltä kun puhun puhelimeen ja kyllä ne siinä kostuu mutta hyvin on kestäny. välillä täytyny ottaa akku pois ja kuivatella hetken mut kyl toiminu sen jälkee taas hyvin.
|
5110
Suspended permanently
|
29. toukokuuta 2007 @ 03:56 |
Linkki tähän viestiin
|
tuli nyt vaihdettua tuo vitun multimeedia hömpötys poijs nokian 2310
kyllä se on vaan niin että on se vaan niin ihanan helppo käyttää ei mitään turhaa .. paitti et vähän tympäsee nuo nokian valikot 10 vuotTA sitten oli ihan samantyyliset valikot.
ja mihin vittua noita faktoja faktat ja perustelut välillä niin turhia ne faktat tulee kännykän omasta käytökokemuksesta ja mielipiteestä..
joku tuossa sanoi että olen hyvin yksinkertainen tyyppi
oikeassa taidat olla huomannut itsekkin mutta itsekkö olet hyvin monimutkainen suo olis ainaki paha korjata jos meetkin rikki
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2007 @ 04:09
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
29. toukokuuta 2007 @ 07:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: koska puhun puhelimella saunassa :D ei bisneksistä ikinä luisteta ja aina täytyy olla tavattavissa...
Lainaus: Kun puhun suihkussa puhelimeen...
*REPS*..Aikamoinen pisnismies täytyy olla jos ei pisnekset puolta tuntia odota..
Ja mitä noihin nykypuhelimiin tulee niin se on makuasia..siitä voidaan kiistellä mutta ei päästä yksimielisyyteen. Omasta mielestä nykypäivän multimediapuhelimet ovat loistavia kapistuksia, ainakin 5500 :)
AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
Fateful
Newbie
|
29. toukokuuta 2007 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: paitti et vähän tympäsee nuo nokian valikot 10 vuotTA sitten oli ihan samantyyliset valikot.
Heh, eikös vanhan pitänyt olla parempaa..?? :)
Hp pavilion dv 6000 <-- aika kökkö
Kapulat: N70 ja vasarana nokia 3510.
|
mymmeli13
Member
|
29. toukokuuta 2007 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo siis oon ihan täysin samaa mieltä et tää asia ei väittelemällä selviinny ja et se on jokaisen oma mielipide. mut eräitten mielestä se ei oo mielipide vaa fakta. Pidin itse vanhoista puhelimista enkä aijo muuttaa mielipidettäni vaikka kuinka väiteltäisi uusista puhelimista pitää ketkä pitää ja mulle se käy oikein mainiosti hyvä et joitaki miellyttää. Ja munki pitää näköjää oppii elää niitten kanssa. Uudet puhelimet vaa on mun mielestä vähän lelui ku niihin tungetaan kaikkii härpäkkää. Mun mielestä puhelin on puhumista ja tekstaamista varten eikä mihinkään muuhun ja puhelimen pitää kestää käyttöä. Onkohan tää keskustelu käyty jo pikku hiljaa läpi vai pitääks tässä viel alkaa tappelee?
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2007 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi te puhutte koko ajan vanhoista puhelimista, onhan nokialla edelleenkin niitä halpoja peruspuhelimia joita voi käyttää vasaran korvikkeena.
Nokia 1110i
Nokia 1112
Ja onhan iskunkestävä peruspuhelin
5140i edelleenkin tuotannossa
|
mymmeli13
Member
|
30. toukokuuta 2007 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Puhetta oli oikeastaan esim noista N sarjalaisista puhelimista ku puhelimet on koko ajan edenny tommoseen suuntaa ja alkanu menee aika lelupuhelimiks
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2007 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13: Puhetta oli oikeastaan esim noista N sarjalaisista puhelimista ku puhelimet on koko ajan edenny tommoseen suuntaa ja alkanu menee aika lelupuhelimiks
Siis täh. Pitäisikö meidän olla täällä ajatustenlukijoita ja tietää mitä "oikeasti" tarkoitat. Olet kyllä tyrmännyt täällä selkeästi nykypuhelimet lelupuhelimiksi mitä nuo yllä mainitutkin ovat...
|
mymmeli13
Member
|
31. toukokuuta 2007 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No jo ihmisillä on vaikeeta :D siis on puhuttu puhelimista mitkä on tungettu täyteen kaikkee tavaraa. Kyl se aika selkeesti näkyy. En ymmärrä miks tätä keskusteluu jaksetaan jatkaa :D alkaa huvittaa ku on nii vaikeeta et toisilla on omat mielipiteensä
|
5110
Suspended permanently
|
31. toukokuuta 2007 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
oon ylpee ittestäni <3<3<3 sain näin paljonkin puhetta aikaiseksi <3<3<3<3
|
mymmeli13
Member
|
31. toukokuuta 2007 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ja taidettii olla ainoot jotka puolusti vanhoi puhelimii :D
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
31. toukokuuta 2007 @ 21:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13: Kun puhun suihkussa puhelimeen en tietenkään pidä sitä siinä veden alla vaan olen itse suihkussa ja pää ulkona sieltä kun puhun puhelimeen ja kyllä ne siinä kostuu mutta hyvin on kestäny. välillä täytyny ottaa akku pois ja kuivatella hetken mut kyl toiminu sen jälkee taas hyvin.
Hiukan pisti hymyilyttään noi suihku/sauna puheet. :) Mitäs nyt kun kesä tulee ja ehkä joutuu menemään uimaan. Otatko kännyn uintireissulle mukaan ettei pisnekset mene sivu suun ja samalla kun snorklailet, niin puhut kännyyn? Kuinkahan känny mahtaa kestää... :) Hauskoja juttuja kieltämättä...
|
mymmeli13
Member
|
31. toukokuuta 2007 @ 22:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Mut mites sit jos mä en ui?
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
1. kesäkuuta 2007 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13: Mut mites sit jos mä en ui?
Ehkä parempi niin ettet uikkaan. :) Ei millään pahalla. Tuli vai tollanen mieleen, että menee hankalaksi jos meinaisitkin uida, ellet sitten tunge kännykkää johonkin muovipussiin. :) Mut se siitä. Oli vaan niin hupaisaa lukaista tää ketju läpi...
|
mymmeli13
Member
|
1. kesäkuuta 2007 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
hands freen kanssahan olis simppelii uida :D joo oli tosi mielenkiintosta väitelläkki täst asiasta
|
Tuokke
Suspended due to non-functional email address
|
10. kesäkuuta 2007 @ 11:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Hohhoi, ompas juttua.
En voi väittää olevani kummankaan puolella, ne vanhat vaan kesti ikäänkuin paremmin Pertti Peruskäyttäjän kovakourasta käsittelyä muun muassa siksi että ne oli vielä metallirunkoisia(alumiina?) ja johdotukset sun muut oli paksummat koska koko ei ollut niin oleellinen siihen aikaan.
Akkukestoista on turha edes puhua...
Minä hyväksyn nykypuhelinten hajoamisen parin vuoden käytön ja muutaman tipahtamisen jälkeen, (kyllä, koen silti itseni hellävaraiseksi käyttäjäksi) koska niihin on ahdettu niin paljon ominaisuuksia. Sanoohan sen nyt järkikin jo ettei niin paljon tavaraa ängettynä pieneen tilaan kestä kovin kummoisia ulkoisia kolauksia.
Melkeen voitaisi vertailla ~60 luvulla olleita kaksitahti- ja nelitahtimoottoreita, syystä että nykyään nelitahdit ovat jo kehittyneet niin paljon, niin käy ehkä kännyköillekin joskus...
Kaksitahdissa oli/on huonompi hyötysuhde (jos ei puhuta suoraruiskutteisista, eikä isoista laivan moottoreista), mutta sitä vastoin enemmän tehoa. Ja vähemmän vääntöä. Se myös saastutti enemmän kuin nelitahti (nojoo ei ne nelitahdit olleet niin vihreitä sillon mutta eivät olleet myöskään 90luvun alun puhelimetkaan). Etuina olivat keveys, yksinkertaisuus ja alhainen hinta.
Nelitahti omasi paremman hyötysuhteen jopa tuona aikana, ja se oli tuolloinkin ympäristöystävällisempi kuin sen ajan kaksitahtipärpättimet. Miinuksena tuli monimutkaisuus, kasvanut paino ja hinta. Myös osien rikkoutumismahdollisuus lisääntyi niiden suuren määrän takia. Hyviin puoliin kuului jo edellä mainittu parempi hyötysuhde sekä suurempi vääntömomentti alakierroksilla.
Mutta eipä monia kaksitahtiautoja nykypäivänä näe liikenteessä ajettavan vain siksi, että niissä on vähemmän hajoavaa tekniikkaa ja siksi, että joku pässi vierastaa uutta tekniikkaa. (Varmaankin ne päästöt vaikuttavat myös siihen kaksitahtiautojen yleisyyteen, mutta kyllä niitä saasteitakin saataisiin karsittua katalysaattorien sun muiden pakokaasujenkierrätysjärjestelmien kautta).
Joo meni kyllä jo aika rajusti off-topiciksi, joku saattaa pitää meikäläistä aika autohulluna. Meinasin lähinnä sitä että uusi tekniikka nyt on vielä lapsenkengissään; se kestää peruskäyttöä muttei samanlaista väärinkäyttöä kuin vastaavat yksinkertaisemmat(joita jotkut myös kutsuvat sanalla vanhat) laitteet.
Toistaiseksi, tilannehan saattaa olla aivan toinen kymmenen vuoden kuluttua.
|
mymmeli13
Member
|
10. kesäkuuta 2007 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
pidin vanhoista puhelimista koska ne oli niin yksinkertasii.. mielenkiintonen toi sun auto vertaukses :D meni kyl vähä muualle toi keskustelu... Mut joo kai se on pakko kuiteski elää noitte uusien puhelimien kanssa. Ja saa nyt sit nähä mitä tulee olee 10 vuoden päästä. Odotan kyl kieltämättä vähän innolla että mitä ne noihin vois viel keksii, ilman että niitä tarvii kutsuu tietokoneeks :D
|
kolho
Suspended due to non-functional email address
|
11. kesäkuuta 2007 @ 05:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se niin on, että nämä nykypäivän kännyt on aivan ylivertaisia ominaisuuksiltaan verrattuna vanhoihin kännyihin. Vieläkö saisi verenpainemittarin ja kiikarit puhelimeen niin muuta ei tarvitsisi.
|
mymmeli13
Member
|
11. kesäkuuta 2007 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
nii no tosi montaa ihmistähän kiinnostaa koko ajan tuo oma verenpaine :D
|
allexx
Account closed as per user's own request
|
11. kesäkuuta 2007 @ 12:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Minun mielestäni uusi tekniikka on hyvä asia,ettei jäädä johonkin 10v vanhoihin puhelimiin -.- koska sit itkettäisiin,et vittu ku nää on jo näin kivikautisia ku telkkarissakin on jo kamera (mielikuvitusta :D), mutta omasta mielestä vanhat puhelimet kestää paremmin esim.pienenä oli se 3310 tai mikä se nokian legendaarisin puhelin oli.Niin se puhelin ei oo vielkään hajonnut ja se on lenneskelly ollu uimassa ihan kaikkialla eikä hajoo ja taas kaverilla kävi niin et oli ostanut ooden puhelimen nii kerran tipahti ja paskaks :/
Mielipiteeni: vanha kesti,mutta uusissa tulee uusia mahdollisuuksia mitkä ovat hyviä ja huonoja :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2007 @ 12:16
|
mymmeli13
Member
|
11. kesäkuuta 2007 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä etten ihan turhaa yksinäni puolustellu noita vanhoi puhelimii niiten kestävyyden takii ku jotkut väitti et uudet olis kestäny paremmi... mut sentää joku mun puolella
|
Member
3 tuotearviota
|
11. kesäkuuta 2007 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
niin ja kännykät on nykyään niin ohuita, että ne katkeaa helposti käytössä...
kaverilta meni se samsungin 7mm paksu puhelin kahtia (ai sitä naurun määrää)
ja mun tämä n70 on ihan ok, mutta napit on melko pienet, ja jotain pikkuvikoja löytyy silloin tällöin --> huoltoon...
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2007 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
nykypäivän puhelimet on ominaisuuksiltaan 'huippuja' mutta softat ei vain toimi, ericsson eikä nokian ainakaan. Eikä tietysti puhelimet kestä yhtä paljon kovaa käsittelyä, ellei sitten ole jokin iskun kestävä tai jollain kovalla päällystetty puhelin.
Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
|
Member
3 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkZuh: ...ellei sitten ole jokin iskun kestävä tai jollain kovalla päällystetty puhelin.
Niin sitä voisi luulla... ainakin nokian 5500 sport edition hajoaa hetkessä... tutkittu juttu...
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
aika paljon se kestääkin, kun voi autollakin ajaa ylitse ilman että näyttö menee halki. ainoastaan kameran linssi meni halki,, ;o
Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
|