User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict
_
14. maaliskuuta 2008 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todella kumma juttu !!!
Mulla on Kaon, TV-Anal. ja DVD tallentava.
3 Scart johtoa kolmiossa.
Tallennukset ja katselu onnistuu kaikkiin suuntii
Kaonin TRP formaatti muuttu DVDeelle IFO-BUB ja VOBeiksi
ja sama päinvastoin TRP:ksi
TRP = televisio radio program
Formaatiltaan hyvin lähellä MPEG2
:D

(:)
hannun1
Newbie
_
14. maaliskuuta 2008 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kalminen:
Todella kumma juttu !!!
Mulla on Kaon, TV-Anal. ja DVD tallentava.
3 Scart johtoa kolmiossa.
Tallennukset ja katselu onnistuu kaikkiin suuntii
Kaonin TRP formaatti muuttu DVDeelle IFO-BUB ja VOBeiksi
ja sama päinvastoin TRP:ksi
TRP = televisio radio program
Formaatiltaan hyvin lähellä MPEG2
:D
Miten tuo kaon laitetaan tallentamaan scart-signaalia? Itse en havainnut siinä av/ext -kanavaa.
Salter
Newbie
_
15. maaliskuuta 2008 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boksi näkyy vaihtavan kanavaa tallennuksen alkaessa toiselle tallennettavalle kanavalle silloin, kun on jo käynnissä tallennus sillä kanavalla mitä vielä katsotaan. Maahantuojalla on jäänyt tämän ongelman korjaaminen tältä osin puutteelliseksi, johon pitää saada korjaus.
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi hienoa, kun boksiin saataisiin vielä automaattinen sammutus (siisi johonkin tiettyyn kellonaikaan). Voisiko tämän lisätä bugilistalle?
AfterDawn Addict
_
15. maaliskuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hannun1:

Miten tuo kaon laitetaan tallentamaan scart-signaalia? Itse en havainnut siinä av/ext -kanavaa.

En aivan ymmärtänyt kysymystäsi. Television kaukosäätimellä valitaan kumpaa AV:ta katsotaan. Oletan että laitat DVD:n pyörimään siten että se näkyy telkusta ja Kaonista tallennus päälle.
:D

(:)
Kuukke
Newbie
_
15. maaliskuuta 2008 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kalminen:

En aivan ymmärtänyt kysymystäsi. Television kaukosäätimellä valitaan kumpaa AV:ta katsotaan. Oletan että laitat DVD:n pyörimään siten että se näkyy telkusta ja Kaonista tallennus päälle.
:D

Jep, eli Kaonilla pitäisi esim saada tallennettua sitä toisen AV:n DVD:tä. Miten olet saanut ton toimimaan? Ainakaan tuo pelkkä kanavan vaihto toiseen AV/EXTiin ja recin painaminen Kaonin kaukosäätimestä ei toimi (yllätys).
arskaxx
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2008 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hannun1:
Miten tuo kaon laitetaan tallentamaan scart-signaalia? Itse en havainnut siinä av/ext -kanavaa.
No ei sitten millään, ei nämä digiboxit (ei yksikään) osaa tallentaa scartista tulevaa signaalia (niin kivaa kuin se olisikin), ne tallentaa ainoastaan sitä mitä antennijohdosta tulee :)
AfterDawn Addict
_
15. maaliskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se toimii !!!!
Tuolla aiemmin sanoin, että kytketään nämä laitteet kolmioon.
Kaonista Toinen TV:lle ja Toinen dvd:lle
DVD:ltä kolmas kaapeli TV:lle takaisinpäin.
Sisäänmenot on huomioitava muutoin singnaali lähtee kiertämään
silmukassa (loop)
AV kanavalla ohjataan kummasta otetaan singnaali sisälle TVseen.
Siis tuleva ei lähtevä.

(:)
Member

2 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2008 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanotaas nyt posititiivista palautetta kun tuli haukuttua aiemmin laitetta=)
Nyt kun tuo uudempi kaukosäädin on ollut käytössä ei boksi ole enää sammunut kelaillessa, tuo oli todella iso asia josta onneksi pääsi eroon. Samoin tämä uusi säädin on todella paljon parempi kuin tuo vanha kepukka, tämähän jopa tuntuu säätimeltä;).
Uusin päivitys kaapeliin on ollut vakaa ja tallenteet ovat tähän asti onnistuneet 100%, aikaisemmin ollut jotain häikkää mutta siihen voi olla syy myös EGP joten Kaonia ei uskalla siitä syyttää.

Kauan meni aikaa ennenkuin boksista tuli päivityksillä ihan mainio, uusin säädin ja päivitys siihen tarvittiin, tosin tallennettavan ohjelman katselua kesken tallennuksen vielä kaipaisi...

Ja onnistuin siirtämään Ylen ohjelman tekstityksineen DVD:lle ja vieläpä toimii oikein stand-alone soittimessa=)
Pitäiskö siitä tehdä ohje tänne vai onkohan tuolla jo semmoinen muidenkin avuksi...=)


i7 2600k@4,8ghz/ Noctua NH-D14/ Asrock Extreme4/GTX560 ti 448core / Vertex 3 120GB+ 1,25T HDD/ AX750/ HAF932/ SL3260W/
Kuukke
Newbie
_
16. maaliskuuta 2008 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kalminen:
Kyllä se toimii !!!!
Tuolla aiemmin sanoin, että kytketään nämä laitteet kolmioon.
Kaonista Toinen TV:lle ja Toinen dvd:lle
DVD:ltä kolmas kaapeli TV:lle takaisinpäin.
Sisäänmenot on huomioitava muutoin singnaali lähtee kiertämään
silmukassa (loop)
AV kanavalla ohjataan kummasta otetaan singnaali sisälle TVseen.
Siis tuleva ei lähtevä.

Siis pystyt Kaonilla nauhoittamaan DVD:n kuvaa? Voisitko kertoa ihan tarkasti miten tämä onnistuu, Kaonin nauhoituksesta lähtien?
t4t3j2
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2008 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumpi kaukosäädin on UUSI, eli jossa on numeronäppäimet ylhäällä ja virta näppäin vasemmassa reunassa vai malli jossa on numeronäppäimet alhaalla ja virtanäppäin ylhäällä keskellä ? Minulla on kaukosäädin jossa on numeronäppäimet ylhäällä, mutta käyttöohje jossa on numeronäppäimet alhaalla.Ei tosiaan ole kovin mukava käyttää laitetta, maahantuoja ei ole ottanut viesteihini mitään kantaa toistaiseksi.
Member
_
16. maaliskuuta 2008 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti t4t3j2:
Kumpi kaukosäädin on UUSI, eli jossa on numeronäppäimet ylhäällä ja virta näppäin vasemmassa reunassa vai malli jossa on numeronäppäimet alhaalla ja virtanäppäin ylhäällä keskellä ? Minulla on kaukosäädin jossa on numeronäppäimet ylhäällä, mutta käyttöohje jossa on numeronäppäimet alhaalla.Ei tosiaan ole kovin mukava käyttää laitetta, maahantuoja ei ole ottanut viesteihini mitään kantaa toistaiseksi.
Moi. uusi kaukosäädin on se jossa numeronäppäimet alhaalla.

Pikakäyttöohjeet uudella kaukosäätimellä--> http://www.hedengrenkodintekniikka.fi/fi...sikaukosdin.pdf

Pikakäyttöohjeet vanhalla kaukosäätimellä--> http://www.hedengrenkodintekniikka.fi/fi...620Pikaohje.pdf
Koksupate
Newbie
_
18. maaliskuuta 2008 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuukke:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kalminen:
Kyllä se toimii !!!!
Tuolla aiemmin sanoin, että kytketään nämä laitteet kolmioon.
Kaonista Toinen TV:lle ja Toinen dvd:lle
DVD:ltä kolmas kaapeli TV:lle takaisinpäin.
Sisäänmenot on huomioitava muutoin singnaali lähtee kiertämään
silmukassa (loop)
AV kanavalla ohjataan kummasta otetaan singnaali sisälle TVseen.
Siis tuleva ei lähtevä.

Siis pystyt Kaonilla nauhoittamaan DVD:n kuvaa? Voisitko kertoa ihan tarkasti miten tämä onnistuu, Kaonin nauhoituksesta lähtien?

Ei se onnistu mitenkään. Kalminen puhuu ihan pehmeitä :) Miten siitä Kaonista muka valitaan, että se tallentaa scartista tulevaa signaalia??
kotala
Newbie
_
18. maaliskuuta 2008 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro kaikki!
ei se hedengren taida ihan saamaton olla. laitoin alla olevan tekstin sähköpostilla hedengrenille.

Lainaus:
Hei!

Minulla on joulukuussa 2006 ostettu kaon KCF-N620-laite. Uusimman päivityksen myötä laite toimii muuten ihan ok mutta kaukosäätimessä on tämä rasittava ominaisuus joka teillä on ymmärtääkseni tiedossa. Tallennusta katsoessa eteenpäinkelauspainikkeen painaminen aiheuttaa boksin sammumisen. Tämä tapahtuu noin joka 10 (?) kerta painettaessa kelauspainiketta 2x-nopeudelta 4x-nopeudelle. Sillä ei ole merkitystä painaako nappia nopeassa tahdissa tai hitaassa. Tämä vika on ollut laitteessa koko sen ajan mitä se on minulla ollut. Kaukasäädin on se vanhemman mallinen jossa numeronapit on ylhäällä. Tätä asiaa on käsitelty Afterdawn-keskustelupalstalla:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_j.../3847336-745180

Laitteen vikalista löytyy osoitteesta:
http://jarkko.internetix.fi/fi/kaon/

Vika ei ole poistunut päivitysten myötä. Toivoisinkin että kaukosäätimeni vaihdettaisiin uudenmalliseen, jossa tätä sammumista ei enää esiinny. Normaalisti ottaisin ensin yhteyttä laitteen myyneeseen liikkeeseen, mutta tässä tapauksessa tämä ei ole mahdollista koska kyseinen liike on lopettanut toimintansa. Tämä kaukosäätimen vika on todella rasittava kun katsomme paljon tallennuksia boksilta.

Ottakaa yhteyttä kuinka menetellään.


Laittoivat takaisin sähköpostia että uusi kapula tulee postissa viikolla 12. tänään sitten tuli paketti kotiovelle ja siellä oli uusi kake, siis se jossa numerot alhaalla.

tällaiseen palveluun voi olla tyytyväinen :)
nopeasti kokeiltuna uusi kake herkempi kuin vanha vaikka uudessa on vanhan kapulan paristot. lisäksi muotoilu sekä näppäinten asettelu on mukavemmat ja käyttäjäystävällisemmät
hdhannu
Newbie
_
18. maaliskuuta 2008 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisko joku laittaa tietoa voiko kaoniin ladata tiedostoja (elokuvia)tietokoneelta mulla on antenniversio eli olen väärällä osastolla mutta kuitenkin

Se joka toista haukkuu on itte hyvä
grediah
Newbie
_
19. maaliskuuta 2008 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Joku kysyi USB-yhteyden katkeamisesta. Näin olen saanut toimimaan. Kaapeli kiinni, sitten boxin valikosta USB käyttöön, mutta ei saa sulkea em valikkoa. Näin boxi ilmestyy näkyviin PC:lle (Win XP). Jos ja kun sulkee boxi häviää PC:ltä. Lienee tarkoitettukin toimimaan näin.

Ihme ettei näitä juttuja voi laittaa käyttöohjeisiin!
Ei ainakaan itsellä tunnista windows tuota boksia vaikka koetin yllämainitulla tavalla. Softana 01.01.36. Onko ketään kuka on saanut ratkaistua tämän ongelman?
thl
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2008 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grediah:
Lainaus:
Joku kysyi USB-yhteyden katkeamisesta. Näin olen saanut toimimaan. Kaapeli kiinni, sitten boxin valikosta USB käyttöön, mutta ei saa sulkea em valikkoa. Näin boxi ilmestyy näkyviin PC:lle (Win XP). Jos ja kun sulkee boxi häviää PC:ltä. Lienee tarkoitettukin toimimaan näin.

Ihme ettei näitä juttuja voi laittaa käyttöohjeisiin!
Ei ainakaan itsellä tunnista windows tuota boksia vaikka koetin yllämainitulla tavalla. Softana 01.01.36. Onko ketään kuka on saanut ratkaistua tämän ongelman?
Lukeekohan ihmiset näistä keskusteluista koskaan mitään muuta kuin viimeisen sivun? Muutama sivu taaksepäin tuokin on ratkaistu, satun tietämään kun postasin sen itse...

Joku tiedostonpalautussofta, esim PC inspector file recovery saa yhteyden kaoniin ja sillä voi imaista tiedostot talteen. Sitten Kaonin kiintolevy täytyy alustaa Kaonin omalla järjestelmällä ja vielä tehdasasetusten palautus. Sitten rokkaa.

Jos ei ole mitään palautettavaa niin suoraan formatoimaan. Laitteen tiedostojärjestelmä näkyy menevän sekaisin erittäin herkästi eikä määräajoin tehty formatointi liene turhaa hommaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2008 @ 21:36

grediah
Newbie
_
19. maaliskuuta 2008 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittelen kun kuvasin ongelmani varsin epätarkasti.

Kun pistän USB'n kiinni koneeseen niin windows herjaa että USB laitetta ei tunnisteta. Olen kokeillut tuota edellä mainittua (kaapeli kiinni boksiin sekä koneeseen ja sen jälkeen valikoista USB-siirto päälle) sekä myös niin että valikosta laitetaan USB-siirto päälle ja sen jälkeen vasta kytken tuon USB-kaapelin. Sama tulos.

Jos saisin edes sen levyn tuolla näkymään niin voisi tuolla pc-recoveryllä ottaa tavarat talteen ja poistella muilla softilla mainokset lastenohjelmien välistä. Nythän se ei löydä tuota boksin levyä.

Täytynee koittaa auttaisiko tehdasasetuksien palautus vielä tuohon ongelmaan.
jarry77
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2008 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni Kaon on tehnyt saman tempun jo versiosta .24 lähtien. Kait se sitten tapahtuu muillakin?
Kun tallennetta aletaan katsoa uudestaan ja valitaan "jatka edellisestä kohdasta" (vai mitä lie siinä lukeekaan), niin se on vähän tapauskohtaista mistä kohdasta toisto alkaa. Aina kuitenkin useita sekunteja myöhemmin kuin se kohta mihin aiemmin lopetettiin, usein siis pitää joku teksti kelata taaksepäin tms. :)

Onkohan se bugi, ominaisuus vai mikä ja pystyisköhän sen korjata niin, että toisto alkais mielummin muutaman sekunnin ennen kuin jälkeen.
Eli bugilistalle vaan ehdotus.
thl
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grediah:
Pahoittelen kun kuvasin ongelmani varsin epätarkasti.

Kun pistän USB'n kiinni koneeseen niin windows herjaa että USB laitetta ei tunnisteta. Olen kokeillut tuota edellä mainittua (kaapeli kiinni boksiin sekä koneeseen ja sen jälkeen valikoista USB-siirto päälle) sekä myös niin että valikosta laitetaan USB-siirto päälle ja sen jälkeen vasta kytken tuon USB-kaapelin. Sama tulos.

Jos saisin edes sen levyn tuolla näkymään niin voisi tuolla pc-recoveryllä ottaa tavarat talteen ja poistella muilla softilla mainokset lastenohjelmien välistä. Nythän se ei löydä tuota boksin levyä.

Täytynee koittaa auttaisiko tehdasasetuksien palautus vielä tuohon ongelmaan.
Tuohon ei asetusten palautus auta. Keinoja joita itse olen löytänyt, on tasan kolme. Kun yhteys on aktivoitu, ota usb-kaapeli irti tietokoneesta ja laita takaisin. Tuon joutuu joskus toistamaan useita kertoja. Toinen keino on kokeilla eri usb-porttia, kumma kyllä se auttaa toisinaan. Kolmas ja toimivin keino omassa laitteessa on kiintolevyn alustus, se tuo kaonin aina winkkarille näkyväksi.

Tosin, pc recovery näki kaonin kiintolevyn heti kärkeen vaikka winkkari ei mielestään mitään uutta laitetta löytänyt...

Jokuhan kirjoitteli aiemmin että linuxin levytyökalutkin toimii tässä yhteysongelmassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2008 @ 09:42

grediah
Newbie
_
20. maaliskuuta 2008 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thl:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grediah:
Pahoittelen kun kuvasin ongelmani varsin epätarkasti.

Kun pistän USB'n kiinni koneeseen niin windows herjaa että USB laitetta ei tunnisteta. Olen kokeillut tuota edellä mainittua (kaapeli kiinni boksiin sekä koneeseen ja sen jälkeen valikoista USB-siirto päälle) sekä myös niin että valikosta laitetaan USB-siirto päälle ja sen jälkeen vasta kytken tuon USB-kaapelin. Sama tulos.

Jos saisin edes sen levyn tuolla näkymään niin voisi tuolla pc-recoveryllä ottaa tavarat talteen ja poistella muilla softilla mainokset lastenohjelmien välistä. Nythän se ei löydä tuota boksin levyä.

Täytynee koittaa auttaisiko tehdasasetuksien palautus vielä tuohon ongelmaan.
Tuohon ei asetusten palautus auta. Keinoja joita itse olen löytänyt, on tasan kolme. Kun yhteys on aktivoitu, ota usb-kaapeli irti tietokoneesta ja laita takaisin. Tuon joutuu joskus toistamaan useita kertoja. Toinen keino on kokeilla eri usb-porttia, kumma kyllä se auttaa toisinaan. Kolmas ja toimivin keino omassa laitteessa on kiintolevyn alustus, se tuo kaonin aina winkkarille näkyväksi.

Tosin, pc recovery näki kaonin kiintolevyn heti kärkeen vaikka winkkari ei mielestään mitään uutta laitetta löytänyt...

Jokuhan kirjoitteli aiemmin että linuxin levytyökalutkin toimii tässä yhteysongelmassa.
Pitänee koittaa vielä tuota in-out-in metodia, sekä käydä noilla läppäreillä myös läpi tuo yhteyden muodostus jos kävisi tuuri ja tunnistaisi levyn. Asensin pöytäkoneelle eilen tuon pc recoveryn mutta ei löytänyt boksin levyä.
Kiitos vihjeistä.
Leksus
Newbie
_
23. maaliskuuta 2008 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MadMaxMel:


Ja onnistuin siirtämään Ylen ohjelman tekstityksineen DVD:lle ja vieläpä toimii oikein stand-alone soittimessa=)
Pitäiskö siitä tehdä ohje tänne vai onkohan tuolla jo semmoinen muidenkin avuksi...=)
Tee ihmeessä ohje tänne, olen epätoivoisesti yrittänyt saada tallennettua ohjelmaa siirrettyä DVD:lle niin että se jopa toimisi. Itse siirto tietsikkaan onnistuu kyllä, mutta sen jälkeen en ole aikaisempien ohjeiden perusteellakaan saanut mitään aikaiseksi.
thl
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2008 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leksus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MadMaxMel:


Ja onnistuin siirtämään Ylen ohjelman tekstityksineen DVD:lle ja vieläpä toimii oikein stand-alone soittimessa=)
Pitäiskö siitä tehdä ohje tänne vai onkohan tuolla jo semmoinen muidenkin avuksi...=)
Tee ihmeessä ohje tänne, olen epätoivoisesti yrittänyt saada tallennettua ohjelmaa siirrettyä DVD:lle niin että se jopa toimisi. Itse siirto tietsikkaan onnistuu kyllä, mutta sen jälkeen en ole aikaisempien ohjeiden perusteellakaan saanut mitään aikaiseksi.
Hei, täällä afterdawnissa on tuohon hommaan mielestäni rautalanka-tason ojhjeet koska itsekin onnistuin niillä homman tekemään. Niitä kun noudattaa ei pysty menemään pieleen. Lukutaito on tietysti plussaa...
Leksus
Newbie
_
23. maaliskuuta 2008 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thl:


Hei, täällä afterdawnissa on tuohon hommaan mielestäni rautalanka-tason ojhjeet koska itsekin onnistuin niillä homman tekemään. Niitä kun noudattaa ei pysty menemään pieleen. Lukutaito on tietysti plussaa...
Hyvä thl, voisitko mitenkään laittaa esim. linkkiä, viitettä milloin / kenenkä toimesta tms rautalankamalli on tehty, että minäkin selviytyisin. Käydessäni viestiketjua läpi, on ohjetta useampiakin ja ehkä en ole sitten lukutaidostani huolimatta onnistunut löytämään sitä täydellistä ohjeversiota. Tai sitten ei pelkkä lukutaito riitä...
Mainos
_
__
 
_
thl
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2008 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leksus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thl:


Hei, täällä afterdawnissa on tuohon hommaan mielestäni rautalanka-tason ojhjeet koska itsekin onnistuin niillä homman tekemään. Niitä kun noudattaa ei pysty menemään pieleen. Lukutaito on tietysti plussaa...
Hyvä thl, voisitko mitenkään laittaa esim. linkkiä, viitettä milloin / kenenkä toimesta tms rautalankamalli on tehty, että minäkin selviytyisin. Käydessäni viestiketjua läpi, on ohjetta useampiakin ja ehkä en ole sitten lukutaidostani huolimatta onnistunut löytämään sitä täydellistä ohjeversiota. Tai sitten ei pelkkä lukutaito riitä...
Tiedäthän että afterdawn on muutakin kuin keskustelupalsta? Täällä on mm. artikkeleita ja oppaita moneen hommaan...

Digiboksin tallenteen käsittely:

http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/projectx_dvb.cfm

DVD:lle menevän datan authorointi:

http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd_authorointi.cfm

DVD:n poltto sitten jollain parhaaksi katsomallasi ohjelmalla, Nerolla tms. Vähän vaati treeniä mutta toinen levy oli jo soittimella katsottavissa.
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy