Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
|
|
JaspaJami
Senior Member
|
26. syyskuuta 2005 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lukemalla topiccia olisi asia selvinnyt, olen sen 5-10 kertaa jo kertonutkin. Itse tilannut monet monet kerran Nierlestä ja olenkohan kerran saanut maili vahvistuksen. Kirjaudu sivuilla ja katso on tilauksessa 3 vihreätä palloa, jos on niin ovat saaneet rahat. Toisaalta eihän tuosta keskiviikosta ole kuin muutama pankkipäivä joten eivät välttämättä ole niitä vielä saaneetkaan.
Nierlestä toimitus on itsellä kestänyt aina 10päivää maksusta.
|
Member
2 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2005 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok,
Miten sinne nierleen pääsee kirjautumaan sisään??
Tilasin rekisteröitymättä, onko se silloin mahdollista?
Ystävällisin terveisin,
Lemztaz91
|
handeran
Member
|
26. syyskuuta 2005 @ 21:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihmettelimpä miksei lg polttanut Prodyen kiekkoja edes firmware päivityksen jälkeen,kunnes luin cdfreak:sin foorumia josta selvisi->
"The LG GSA-4163B does not support Plasmon1A media at all, not even with the latest firmware..."
Että silleen,tiedox vaan teillekin ettei tule tilattua paukkulasinalusia.
-42-
|
Member
2 tuotearviota
|
27. syyskuuta 2005 @ 04:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Vooi ei... Tilasin juuri niitä prodye video DVD+r levyjä..
ja on LG GSA-4163B Käytössä.. Tosin on myös olohuoneen puolella
Lite-Onin tallentava dvd-soitin.. siihen ne varmaan käyvät :)
|
JaspaJami
Senior Member
|
27. syyskuuta 2005 @ 04:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Sisäänkirjautuminen tapahtuu mailiosoitteella ja salasanalla. En sitten tiedä jos et ole rekisteröitynyt tilausta tehdessä.
|
Pappa_
Newbie
|
27. syyskuuta 2005 @ 04:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Päivitetäänpäs tilanne tuon minun puuttuneen cd-caken osalta.
Pistin palautetta n.3 viikkoa sitten asiakaspalveluun että paketista puuttui jotain. Alta viikossa tul maili, jossa pyydettiin lähettämään lähetyslista. Työtä käskettyä, skannasin sen ja laiton samalle tyypille sen takaisin.
Nyt ei ole 2½:een viikkon kuulunut mitään nierlestä... :(
|
JaspaJami
Senior Member
|
27. syyskuuta 2005 @ 05:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kirjaudu sivuilla ja kato jos tekisit toista tilausta niin hyvittääkö ostoskori sen automaattisesti. Omalla kohdalla kävi näin, eli eivät mailanneet vastausta mutta ostoskori hyvitti automaattisesti rikkinäiset tuotteet seuraavassa tilauksessa.
|
c0mb0
Suspended due to non-functional email address
|
30. syyskuuta 2005 @ 09:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksei ne vastaa sähköpostiin!? Oon lähettäny jo kolmeen eri osotteeseen mailia!
Mitäs kannattais yrittää?!
|
RoyalGuru
Junior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lähetä niiden henkilökohtaisiin maileihin postia, kts edellisiä viestejä.
|
n_r
Senior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Miksei ne vastaa sähköpostiin!? Oon lähettäny jo kolmeen eri osotteeseen mailia!
Suomeksi, englanniksi, saksaksi??? Kohteliasta kielenkäyttöä, selkeää tekstiä?
Quote: Mitäs kannattais yrittää?!
Soittaa niille - Standard German Procedure. Teen itse töitä saksalaisten kanssa ja parhaiten niiltä saa vastauksen kun niille soittaa.
|
c0mb0
|
30. syyskuuta 2005 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Suomeksi, englanniksi, saksaksi??? Kohteliasta kielenkäyttöä, selkeää tekstiä?
Kyllä, ihan englanniks oon laittanu!
Quote: Soittaa niille - Standard German Procedure. Teen itse töitä saksalaisten kanssa ja parhaiten niiltä saa vastauksen kun niille soittaa.
No oma saksantaito on niin heikko ainakin vielä, ettei kyllä taitais mitää siitä tulla!
Mutta mitenkä kun sinne tuli tänään se kolmas vihree valo? Onko jotain sellasta ollu, että kun niille laittaa mailia, niin ne laittaa "asiakkaan mieliks" sen kolmannen?
|
Pappa_
Newbie
|
30. syyskuuta 2005 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä näkynyt "alennuksia" kun tein uutta tilausta. Eikä vieläkään ole kuulunut mitään vastausta maileilla. Eli paska paikka (IMHO). :(
|
RoyalGuru
Junior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
niitä kannattaa pommittaa, liven kautta, maileilla, soittamalla tai vaikka etanapostilla. kyllä ne johonkin vastaa, pääasia on, että itsellä riittää kärsivällisyyttä. vain siksi että saksalaisen mentaliteetin tuntien...
|
JaspaJami
Senior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:28 |
Linkki tähän viestiin
|
c0mb0, mikäs se sun ongelmasi nyt oikein sitten oli? 3 vihreätä palloa tarkoittaa sitä että se on lähetetty (vahvistusmailia ei tule aina postiin jonka olen kymmeneen kertaan jo maininnut). Ettei vaan olis taas porukka liian hätäistä, noi rahat kun ei siirry samalla sekunnilla ulkomaille.
|
c0mb0
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: c0mb0, mikäs se sun ongelmasi nyt oikein sitten oli? 3 vihreätä palloa tarkoittaa sitä että se on lähetetty (vahvistusmailia ei tule aina postiin jonka olen kymmeneen kertaan jo maininnut). Ettei vaan olis taas porukka liian hätäistä, noi rahat kun ei siirry samalla sekunnilla ulkomaille.
Voipi olla.. Mutta kummallisesti se kolmas pallo tuli sinne heti sen jälkeen kun olin laittanut mailiin kysymyksen juuri siitä kolmannesta pallosta. Tiedä siitä sitten...
Mutta jos ne on perjantaina lähteny, tai saaneet sen maksun niin ovatko perillä viimestään tän viikon perjantaina?
|
JaspaJami
Senior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:37 |
Linkki tähän viestiin
|
jos perjantaina on kolmepalloa ollut, niin uskoisin että tän viikonperjantaihin mennessä on perillä. Nyt kun on kolmepalloa siellä nii sun kannattaa kysyä "national tracking code" (olen saanut päivässä kahdessa tuon mailitse ja online helpissä heti), voit sillä sitten seurata paketin kulkua kun se suomeen saapuu Postin sivuilta.
Rahojen siirtymiseen saksaan + heidän oma käsittelyaika on n. viikko ollut itsellä.
|
c0mb0
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Nyt kun on kolmepalloa siellä nii sun kannattaa kysyä "national tracking code" (olen saanut päivässä kahdessa tuon mailitse ja online helpissä heti), voit sillä sitten seurata paketin kulkua kun se suomeen saapuu Postin sivuilta.
Täytyypä kysästä! Kiitos neuvosta! :)
Quote: Rahojen siirtymiseen saksaan + heidän oma käsittelyaika on n. viikko ollut itsellä.
No tuo pätee, ainakin minun kohdalla. Viime tiistaina aamulla tein tilauksen.
EDIT: Ja maksoin samantien tilauksen Nordean verkkopankissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 04:40
|
JaspaJami
Senior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika tarkkaan maksusta menee 10 päivää että paketti on kotona, joten tän viikon perjantai menee aika tiukille (jos nyt ymmärsin oikein viimeviikon tiistain, ihmisillä kun on erilaisia tapoja ilmiasta nämä asiat).
|
c0mb0
|
3. lokakuuta 2005 @ 04:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Aika tarkkaan maksusta menee 10 päivää että paketti on kotona, joten tän viikon perjantai menee aika tiukille (jos nyt ymmärsin oikein viimeviikon tiistain, ihmisillä kun on erilaisia tapoja ilmiasta nämä asiat).
No eka tilaus oli perillä 8 päivässä tilauksen tekemisestä. En vaan muista, laskinko viikonlopun siihen mukaan, silloinhan siinä olisi myös se 10 päivää. Mutta eiköhän se sieltä tule, ainakin joskus! :)
EDIT: Tiistaina 27.9
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 04:48
|
c0mb0
|
4. lokakuuta 2005 @ 06:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitenkäs kun sillon viimeperjantaina 30.7 oli tullut se kolmas vihree pallo. Mutta tänäaamuna oli mailissa, että olivat saaneet rahat ja että paketti on lähteny matkaan? Kumpaa kannattaa uskoa?
|
Squirrel2
|
4. lokakuuta 2005 @ 06:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä usko mitään, odota pakettia vain. :) kai se viikon sisään kotiisi tulee.
|
JaspaJami
Senior Member
|
4. lokakuuta 2005 @ 07:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu noin ne on aina ollut. Veikkaisin että 3 vihreätä palloa tarkoittaa että rahat on tullut, maili tarkoittaa sitä että paketti on oikeasti jo pakattukin.
|
c0mb0
|
4. lokakuuta 2005 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis 30.9! :D Mutta jospas se tulis vaikka jo tän viikon aikana! :) Minne sitä koodia pitää tunkee? Jonnekin DHL:n sivuille vai? Kun sieltä ainakin pystys jotain seuraamaan, mutta mikää ei juttu ei löytäny mitää pakettia.. Postin sivutkaan ei löytäny sitä.. :(
|
Member
1 tuotearvio
|
4. lokakuuta 2005 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro
|
Mainos
|
|
|
JaspaJami
Senior Member
|
5. lokakuuta 2005 @ 03:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Luulisi että samalla koodilla pystyisi sitä seuraamaan DHL:n sivuilta, mutta eipä ole onnistunut.
Eli vain tuo postin lähetystenseuranta toimii, ja nyt kun on keskviikko niin jos se huomenna sinne ilmenee jossain vaiheessa niin saat sen perjantaina, mutta jos se tulee vasta perjantaina sinne saat pakettisi maanantaina.
|